Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben niet meer depressief, dat is een te groot woord voor wat ik heb. Love |
![]() |
|
![]() |
ja ik wel...
toen ik 13 was ben ik een belangrijk persoon verloren en daar ben ik een jaar depressief van geweest, maar daarna vreemdgenoeg niet meer... Maar vorig jaar is het langzaam teruggekomen, en gaat het met de dag slechter ![]()
|
Verwijderd
|
En wat mezelf betreft: nee, ik ben niet depressief.
Ik ben misschien een beetje verbitterd soms, en voel me over het algemeen niet zo lekker, maar heb nog wel dingen die ik leuk vind .. 't is alleen dat die dingen geisoleerd zijn van mijn omgeving. Mijn interesses liggen over het algemeen heel anders dan bij de meeste mensen die ik ken, waardoor zij voor mij erg saai / nietszeggend zijn en ik me dus rot voel omdat ik niet in 'contact' met hun kan komen zonder het *zelf* nutteloos te vinden. Daardoor voel ik me vaak rot, maar echt depressief ben ik niet. Juist omdat mijn idealisme / vastberadenheid om iets te maken van mijn systemen en projecten het gevoel verdringt. Ik kan me de hele dag met mijn servers bezighouden zonder dat me opvalt hoe alleen ik eigenlijk ben :/ En als het me een keer opvalt voel ik me dus rot, maar voor de rest blijf ik me continu concentreren op mijn plannetjes en ideetjes over diverse systemen en bepaalde programmatuur, die mij weer genoeg voldoening geven om door de dag te komen ![]() Een echte freak in hart en nieren dus ![]() Maar ok, ik dwaal af ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
nee.
ik heb me een paar maandjes erg ![]()
||
Citaat:
Iedereen is anders. Ik vindt mensen met andere interesses juist interessant |
![]() |
|
Ik heb mezelf als een depressief rotkind gezien ooit.
Maar nu kan ik eigenlijk wel goed over mezelf denken. Ik durf zonder moeite naar mezelf te kijken. Ik heb eisen aan mezelf gesteldt waar ik me ook nog aan kan houe (zoals niet meer snijden, niet aan de drank raken, enz.). Ik heb mezelf owk op een andere denkwijze kunnen zetten. In plaats van mezelf bij elke negatieve gedachte gelijk te geven, hebbik ingezien, dat als ik er juist tegenin ging, dak mezelf veel beter ging respecteren. Ik ben er nog lang niet... Ik word nog opgenomen enzow, maar ik kan wel zeggen: In muh uppie hebbik mezelf ver gebracht! En nu ben ik die gene die dat vrienden ook laat zien, en inziet dat iedereen dat ook zal kunnen, alleen de een doet er wat langer over dan de ander ![]() *knuffiej* Caafiej
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Problemen met zelfbeeld.. ikkuh15 | 26 | 21-05-2010 12:18 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Psychologie |
Wel denkstof, geen ruimte voor gedachten herby | 16 | 06-10-2004 23:24 | |
Psychologie |
kom je ooit helemaal van je ES af? Romance | 3 | 18-09-2004 23:52 | |
Psychologie |
Wat als anderen zeggen dat je ziek bent... Sterretje* | 18 | 21-06-2004 12:01 | |
Psychologie |
vrienden (???) laten je stikken Verwijderd | 23 | 02-12-2003 21:20 |