Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2002, 01:30
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
En wat doe je er aan ?

ben het zelf i.i.g. al een tijdje niet meer maar ben het zeker wel geweest.
Wat ik van mezelf heb gemerkt is dat je er pas uitkomst als je i.i.g. kan zien hoe je dr uit wil komen.
Oud 24-03-2002, 09:17
Winner
Winner is offline
Ik ben niet depressief, en voel me ook niet zo.

Het klopt trouwes wel dat je eruit komt als je er echt uit wilt komen. Op een bepaald moment ben je alleen gelukkig als je ongelukkig bent, en naarmate de tijd verstrijkt gaat dat zich toch tegen je keren.
Oud 24-03-2002, 11:43
AtHell
AtHell is offline
Nou op dit moment ben ik nogal happy dus dat is maar prettig, ik kraam nu wel onzin uit maar dat is niet erg. ow blaat depressief als in vaak zeer down mmz misgien zou ik niet van mezelf kunnen zeggen ben er geen expert in dus blaat mischien
Oud 24-03-2002, 11:53
lady_x
lady_x is offline
op dit moment niet nee maar ik heb zo van die goeie en van die slechte momenten, dat gaat op en neer. zo maar plots, psychologisch en het is moeilijk me eruit te helpen. wat ik dan doe is me afzonderen en nadenken en dat helpt.
Oud 24-03-2002, 13:26
Faery
Faery is offline
Depressief? Nope.

Depressieve buien ofzo wel, ...
Oud 24-03-2002, 13:48
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Faery schreef:
Manisch depressief?
Oud 24-03-2002, 15:13
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben het helaas al ruim 2 jaar
Af en toe een goeie dag, 2 dagen maar dan is het meteen weer
Oud 24-03-2002, 16:19
damaetas
damaetas is offline
neej

Offtopic: GELUKKIGE VERJAARDAG!!!
Oud 24-03-2002, 16:23
Rhinus
Rhinus is offline
Ik zie mezelf ook niet als depresief.
Wel als 'niet 100% gelukkig'.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 17:07
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
Citaat:
Faery schreef:
Depressief? Nope.

zo voelik me wat jij besgrijft
maar bij jou issut wel erger (of zittik fout?)
Oud 24-03-2002, 17:15
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Faery schreef:
Depressief? Nope.

Dat heb ik ook meer.
Ik ben niet elke dag down,maar heb wel depressieve buien....
En dan voel ik me ook behoorlijk rot
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 17:45
PiNoW
PiNoW is offline
nee ik ben niet depressief
ik heb men buien wel, maar dat doet er niet toe
Oud 24-03-2002, 19:17
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Depressief vind ik op dit moment niet het goede woord om mezelf te beschrijven.....
Niet meer in ieder geval.....
Laat ik het maar houden op angstig, en eenzaam.....(onder andere)

Oud 24-03-2002, 19:58
Mef
Mef is offline
nee, ik kan mijzelf niet depressief noemen. ik ben erg down de laatste tijd, maar ik heb ook mijn vrolijke buien. ik zit met mijzelf in de knoop, maar het is niet zo erg, dat ik depressief ben ofzo...
Oud 24-03-2002, 20:35
Verwijderd
Voor het eerst in 4 jaar kan ik zeggen: nee, ik vind mezelf niet meer depressief. Af en toe heb ik m'n slechte momenten, maar ik snij niet meer, ik zie de leuke kanten van het leven en heb er weer zin in.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Manisch depressief?
Iemand die daaraan lijdt, kent zowel erg goede / hyperactieve buien, de zogenaamde manie zelf .. en erg diepe dalen.

Je gooit wel erg snel met deze term vind ik. Iedereen heeft wel eens van die rotbuien of dipjes, maar is bij verre na nog lang niet manisch depressief.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:15
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Voor het eerst in 4 jaar kan ik zeggen: nee, ik vind mezelf niet meer depressief. Af en toe heb ik m'n slechte momenten, maar ik snij niet meer, ik zie de leuke kanten van het leven en heb er weer zin in.
Yeah houden zo

Ik ben niet meer depressief, dat is een te groot woord voor wat ik heb.

Love
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:16
lithium
lithium is offline
ja ik wel...
toen ik 13 was ben ik een belangrijk persoon verloren en daar ben ik een jaar depressief van geweest, maar daarna vreemdgenoeg niet meer...

Maar vorig jaar is het langzaam teruggekomen, en gaat het met de dag slechter
Oud 24-03-2002, 21:24
Verwijderd
En wat mezelf betreft: nee, ik ben niet depressief.

Ik ben misschien een beetje verbitterd soms, en voel me over het algemeen niet zo lekker, maar heb nog wel dingen die ik leuk vind .. 't is alleen dat die dingen geisoleerd zijn van mijn omgeving.

Mijn interesses liggen over het algemeen heel anders dan bij de meeste mensen die ik ken, waardoor zij voor mij erg saai / nietszeggend zijn en ik me dus rot voel omdat ik niet in 'contact' met hun kan komen zonder het *zelf* nutteloos te vinden.

Daardoor voel ik me vaak rot, maar echt depressief ben ik niet. Juist omdat mijn idealisme / vastberadenheid om iets te maken van mijn systemen en projecten het gevoel verdringt. Ik kan me de hele dag met mijn servers bezighouden zonder dat me opvalt hoe alleen ik eigenlijk ben :/

En als het me een keer opvalt voel ik me dus rot, maar voor de rest blijf ik me continu concentreren op mijn plannetjes en ideetjes over diverse systemen en bepaalde programmatuur, die mij weer genoeg voldoening geven om door de dag te komen

Een echte freak in hart en nieren dus computers zijn geen hobby meer, maar een deel van me.

Maar ok, ik dwaal af echt depressief ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:46
punkyfish
punkyfish is offline
nee.

ik heb me een paar maandjes erg gevoeld, maar het gaat nu echt heel veel beter, waar ik héél erg blij om ben. heb mensen achter me gelaten waardoor ik me zo voelde, mensen die geen echte vrienden ofzo waren. en ja, doordat je er uit wilt komen, kom je er ook uit. niet dat ik écht depressief was, maar uhm ja... heb er iig wel van geleerd.
Oud 24-03-2002, 22:03
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
En wat mezelf betreft: nee, ik ben niet depressief.

Ik ben misschien een beetje verbitterd soms, en voel me over het algemeen niet zo lekker, maar heb nog wel dingen die ik leuk vind .. 't is alleen dat die dingen geisoleerd zijn van mijn omgeving.

Mijn interesses liggen over het algemeen heel anders dan bij de meeste mensen die ik ken, waardoor zij voor mij erg saai / nietszeggend zijn en ik me dus rot voel omdat ik niet in 'contact' met hun kan komen zonder het *zelf* nutteloos te vinden.

Daardoor voel ik me vaak rot, maar echt depressief ben ik niet. Juist omdat mijn idealisme / vastberadenheid om iets te maken van mijn systemen en projecten het gevoel verdringt. Ik kan me de hele dag met mijn servers bezighouden zonder dat me opvalt hoe alleen ik eigenlijk ben :/

En als het me een keer opvalt voel ik me dus rot, maar voor de rest blijf ik me continu concentreren op mijn plannetjes en ideetjes over diverse systemen en bepaalde programmatuur, die mij weer genoeg voldoening geven om door de dag te komen

Een echte freak in hart en nieren dus computers zijn geen hobby meer, maar een deel van me.

Maar ok, ik dwaal af echt depressief ben ik niet
Hmm ik denk gewoon dat je je moet openstellen voor mensen met andere interreses...
Iedereen is anders.
Ik vindt mensen met andere interesses juist interessant
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:08
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 22:24
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nee.

dat is kort en krachtig.
Oud 27-03-2002, 06:42
Faery
Faery is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Manisch depressief?

Erm... ik zou eventueel neigen naar een lichte vorm van manische depressie, ofsow. *naja, dit kreeg ik vagelijk te horen bij 't riagg*

Doet me niet bijster veel
Oud 27-03-2002, 14:15
Eend
Eend is offline
Ik heb mezelf als een depressief rotkind gezien ooit.
Maar nu kan ik eigenlijk wel goed over mezelf denken. Ik durf zonder moeite naar mezelf te kijken. Ik heb eisen aan mezelf gesteldt waar ik me ook nog aan kan houe (zoals niet meer snijden, niet aan de drank raken, enz.). Ik heb mezelf owk op een andere denkwijze kunnen zetten.
In plaats van mezelf bij elke negatieve gedachte gelijk te geven, hebbik ingezien, dat als ik er juist tegenin ging, dak mezelf veel beter ging respecteren.

Ik ben er nog lang niet... Ik word nog opgenomen enzow, maar ik kan wel zeggen: In muh uppie hebbik mezelf ver gebracht!

En nu ben ik die gene die dat vrienden ook laat zien, en inziet dat iedereen dat ook zal kunnen, alleen de een doet er wat langer over dan de ander

*knuffiej*

Caafiej
Oud 27-03-2002, 15:19
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
dat is kort en krachtig.

Ik was heel spraakzaam
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:31
Andora
Andora is offline
kzie mezelf wel als depressief...
Zit nu heel sterk na te denken over dagbehandeling... maar ben er nogsteeds niej uit.
Maar zoals ut nu is enzow, kan ut niej lang doorgaan en aangezien gewone therapie en medicatie niej helpt... *twijfels*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten