Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 09:09
checko
checko is offline
1. toch weer armstrong
2. ullrich
3. beloki

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 09:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 10:16
Mitros
Mitros is offline
Beetje vroeg voor een Tour topic begint pas op Zaterdag 5 juli

Dus ik laat mijn voorspelling nog even
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:27
Tofke_H
Tofke_H is offline
Doet Ullrich dan mee? Volgens mij moeten we dat zeker eerst afwachten. Zijn ploeg heeft een topic, namelijk dit.
Verder is er een algemeen wielrennen topic, meer bepaald dit.
Oja, er was ook al een topic over De Ronde van Frankrijk. Nouja, zo lichtjes deze dus.
En dan nog lichtjes offtopic. De Giro is nu bezig en heeft ook zijn eigen topic, deze.

Maar om te gaan voorspellen vind ik een beetje te vroeg.
Oud 14-05-2003, 10:43
Boogie
Boogie is offline
Dus? Slot?

Anders: Lance Armstrong. Ik heb de laatste jaren steeds opnieuw hoop gekoesterd op een spannende strijd, maar steeds overtrof Lance de verwachtingen. En dit zal ook dit jaar het geval zijn vermoed ik.
Oud 14-05-2003, 10:50
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Boogie schreef op 14-05-2003 @ 11:43:
Dus? Slot?

Misschien zijn er wel al geïntereseerde in het voorspellen??? Het is toch "de belangrijkste wedstrijd" in het wielrennen.
Oud 14-05-2003, 11:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nu al? Man, de Giro is net begonnen!

Nou ja, ik ga toch weer voor Armstrong. Wie 2e en 3e zou ik echt niet weten, Botero kan misschien goed mee. Ik weet niet of Ullrich en Pantani meedoen. Beloki gok ik minder dan de voorgaande jaren.
Oud 14-05-2003, 14:08
peaceflower
peaceflower is offline
Zeker weten Armstrong! Ik heb absoluut geen twijfels over hem.

Beloki heeft de afgelopen 3 jaar steeds de top 3 gehaald. Dus het lijkt me waarschijnlijk dat het hem dit jaar ook wel weer gaat lukken.
Rumsas (nummer 3 van 2002) zie ik niet meer bij de beste eindigen. Ullrich en Pantani eigenlijk ook niet... dus die derde moet denk ik een verrassing gaan worden! Ben benieuwd.
Oud 14-05-2003, 18:08
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
checko schreef op 14-05-2003 @ 10:09:
1. toch weer armstrong
2. ullrich
3. beloki
sorry dit zijn de enige keuzes??
en ullrich, die wint ooit nog een tour? lijkt mij niet, kreeg trouwens net het bericht binnen dat Team Coast er al weer genoeg van krijg... ik denk dat je je moet focussen op een heeel partij andere renners samen met natuurlijk Armstrong, die voor mijn gevoel bij het illustere rijtje van 5-voudige tourwinnaars gaat behoren...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:13
mtb ster
mtb ster is offline
Dat word toch cker wel Lance Armstrong he!
Eerst nog maar eens zien wat Ullrich er van maakt.

xxx
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:40
Tofke_H
Tofke_H is offline
ilberto Simoni (Saeco), leider in de Ronde van Italië, daagde dinsdag, tijdens de tweede rustdag in de Giro, viervoudig Tourwinnaar Lance Armstrong uit.

"Natuurlijk ga ik naar de Tour. Ik denk dat Armstrong in het hooggebergte van de Tour nooit een echte tegenstander gehad heeft", verklaarde Simoni. En de rozetruidrager deed nog een oproep aan Armstrong. "Dat hij, ook al is het maar een keer, eens een Giro komt rijden!"

Vijf dagen voor het einde van de Ronde van Italië toont Simoni zich erg zelfverzekerd. "Totnogtoe heb ik steeds aangevallen. Nu is het aan de anderen om initiatief te nemen. Let wel, ik onderschat niemand. Dat heb ik nooit gedaan en daar ga ik nu zeker niet mee beginnen."

Simoni heeft in het algemeen klassement van de Giro een voorsprong van 1 minuut en 58 seconden op zijn landgenoot Stefano Garzelli.
Oud 27-05-2003, 22:07
Boogie
Boogie is offline
Wauw dat zou tof zijn

Alleen is het verwerken van een Giro tegelijk met het voorbereiden op de Tour een probleem. Er zit te weinig tijd tussen. De laatste die dat kon was Marco Pantani in 1998, maar de vraag is of dat helemaal zuiver gebeurde. Het zou mooier zijn als Simoni zich volgend jaar helemaal op de Tour zou toeleggen. Het is namelijk wel waar, een echte klimmer heeft Armstrong nog nooit als tegenstander gehad.

Het is overigens inmiddels vrij duidelijk dat Jan Ullrich wel meedoet, met de nieuwe ploeg Bianchi.
Oud 28-05-2003, 08:48
Kez
Kez is offline
Citaat:
Boogie schreef op 27-05-2003 @ 23:07:
Wauw dat zou tof zijn

Alleen is het verwerken van een Giro tegelijk met het voorbereiden op de Tour een probleem. Er zit te weinig tijd tussen. De laatste die dat kon was Marco Pantani in 1998, maar de vraag is of dat helemaal zuiver gebeurde. Het zou mooier zijn als Simoni zich volgend jaar helemaal op de Tour zou toeleggen. Het is namelijk wel waar, een echte klimmer heeft Armstrong nog nooit als tegenstander gehad.

Het is overigens inmiddels vrij duidelijk dat Jan Ullrich wel meedoet, met de nieuwe ploeg Bianchi.
klopt, de winnaar van de Giro presteert bijna nooit in de Tour, en andersom. Dus laat Simoni met zijn grote bek dan maar de Tour een keer als prioriteit nemen, de Tour is van Lance en die zal echt het risico niet nemen door ook nog eens een Giro te rijden...
Oud 28-05-2003, 09:00
Evito
Evito is offline
Ik heb de laatste jaren binnenshuis een tourpoule gehouden met een zelfgemaakte Excelscript. Het is bedoeling tien renners te kiezen die punten voor je kunnen scoren. Misschien is het leuk dat we ons dit jaar op het forum richten wat betreft dit spel? Het is geen moeite extra users toe te voegen geloof ik!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 09:39
DjTiesto
DjTiesto is offline
Ik denk dat Armstrong wel weer zal gaan winnen. Die man is zo goed. Ullrich verwacht ik niet zoveel van.
Boogerd komt misschien wel in de top 10..
Oud 28-05-2003, 09:41
Evito
Evito is offline
Ok, ik heb mijn script weer gevonden. Het gaat er dus om een team samen te stellen van 10 renners en "een ploeg" die punten voor je gaan verzamelen, volgens het volgende schema, dat jullie even goed moeten keuren:

Als je degene goed raadt die de etappe wint, dan krijg je 500 pnt.
nr2: 250 pnt, etc.

1: 500
2: 250
3: 175
4: 125
5: 100
6: 75
7: 50
8: 25
9: 10
10: 5

dan de menschen die de truien aanhebben na een etappe:

gele: 75
groene: 50
bolletjes: 50

de eerste in het ploegenklassement (als dat klopt met je geselecteerde ploeg):
50

Eindklassement:
1: 1500
2: 1000
3: 750
4: 600
5: 500
6: 400
7: 300
8: 250
9: 200
10: 150

gele trui: 0 (want dat is al de nummer 1)
groene trui: 250
bolletjes: 250
ploeg: 150

zeg het maar
is dit ok?

willen er mensen meedoen?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:06
Verwijderd
klinkt wel leuk
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:29
Boogie
Boogie is offline
Klinkt idd leuk
En de witte trui?
Oud 28-05-2003, 13:31
Ichonama
Ichonama is offline
Pantani wil naar Tour de France 28-05-2003

Het zelfvertrouwen van Marco Pantani is behoorlijk toegenomen door zijn goede prestaties in de Giro d'Italia. De klimmer wil in juli zelfs de Tour de France rijden. Pantani's ploeg Mercatone Uno is niet uitgenodigd voor 's werelds grootste koers en de populaire renner denkt dan ook serieus aan een overstap naar de Bianchi-ploeg van Jan Ullrich.

Zou leuk zijn Pantani en Ullrich in één ploeg
Oud 28-05-2003, 13:32
karamba
karamba is offline
Voordat ik ga voorspellen over de Tour wil ik eerst vragen bij welke ploeg een paar opvallende namen uit de Giro zitten: Popovitsj, Baranowski en Cuapio!!!

Wel nu... mun voorspelling:
1. Team Telekom heeft Botero. Mijn persoonlijke favoriet!!! Geweldige tijdrijder als wapen en als ie niet zo een terugval heeft dan heeft ie met zijn nieuwe knechten een geweldige kans. Ik noem Botero een topfavoriet. Lager dan een podiumplek zou teleurstellend voor hem zijn met knechten als Aerts, Evans, Julich, Kloden, Nardello, Savoldelli en V Vinoukourov die allemaal stuk voor stuk ook behoorlijk kunnen klimmen...

2. Fasso Bortolo heeft een geweldig team en ik verwacht dit jaar dat er minstens 1 bij de eerste 5 zit. Met renners als Bartoli, Basso, Gonzales, Frigo, Montgomery als mogelijke kopmannen en Kirchen en Ivanov als geweldige knechten hebben ze een paar renners die veel kunnen betekenen in de tour. Persoonlijk is deze ploeg mijn favoriet om te zien

3. US Postal is een logisch verhaal met de torenhoge favoriet Armstrong die op nix minder dan de eindwinst hoopt en met hun 2 Spaanse meesterknechten zijn ze DE te kloppen ploeg...

4. Once zie ik na Fasso Bortolo ook zeer graag met de bekende Beloki en Gonzalez de Galdeano... Er komen ook weer nieuwe renners aan. Maar misschien zit in deze ploeg de grootste bedreiging voor Armstrong. Genieten met de eigenzinnige Saiz die zijn Renners soms te weinig vrijheid geeft....

5. Team Coast noem ik het nog maar even want de nieuwe naam had ik niet onthouden. Ik hoop dat Ullrich nog op zijn oude vorm is en alle ogen zijn op hem gericht. Ik hoop dat hij het Armstrong zeer moeilijk gaat maken. Maar na Armstrong heeft ook Ullrich voor 2 spaanse meesterknechten gekozen: Beltran en Casero.
Het evenwicht is er!!! Nu het duel nog...

6. Team CSC mogen we niet vergeten voor de ploegentijdrit. Samen met Fassa Bortolo zijn hun mijn favoriet voor deze Etappe. Met Sastre en Hamilton kunnen ze misschien ook aanpikken in de bergen...

Dat zijn mijn zes grote favorieten...
Maar ik hoop dat namen als Leipheimer, Boogerd, Moncoutie, Mancebo, Menchov, Sevilla en Vogondy er voor zullen zorgen dat de Tour meer word dan Armstrong versus Ullrich. Ik geniet altijd van dit groepje die bij Beloki nog even blijft aanhaken... Maar hoop dat ze er nu tussen gaan rijden...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:45
Evito
Evito is offline
Citaat:
Boogie schreef op 28-05-2003 @ 14:29:
Klinkt idd leuk
En de witte trui?
Waarom had ik dat ook alweer niet gedaan? Hmm o ja,
als je 10 renners kiest en dan bijvoorbeeld speciaal één voor de witte trui, een of ander jonkie, dan is de kans dat je daar punten voor krijgt behalve die punten voor de witte trui vrij klein. Ik zou persoonlijk iig niemand kiezen voor de witte trui, dus ik heb het maar uit het spel gelaten. Maar als je wilt, kan ik het eventueel nog inbouwen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:55
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
addy schreef op 28-05-2003 @ 14:32:
Voordat ik ga voorspellen over de Tour wil ik eerst vragen bij welke ploeg een paar opvallende namen uit de Giro zitten: Popovitsj, Baranowski en Cuapio!!!

Wel nu... mun voorspelling:
1. Team Telekom heeft Botero. Mijn persoonlijke favoriet!!! Geweldige tijdrijder als wapen en als ie niet zo een terugval heeft dan heeft ie met zijn nieuwe knechten een geweldige kans. Ik noem Botero een topfavoriet. Lager dan een podiumplek zou teleurstellend voor hem zijn met knechten als Aerts, Evans, Julich, Kloden, Nardello, Savoldelli en V Vinoukourov die allemaal stuk voor stuk ook behoorlijk kunnen klimmen...

We zullen zien wat Botero kan, ik vind hem nog steeds te licht voor de bergen....

2. Fasso Bortolo heeft een geweldig team en ik verwacht dit jaar dat er minstens 1 bij de eerste 5 zit. Met renners als Bartoli, Basso, Gonzales, Frigo, Montgomery als mogelijke kopmannen en Kirchen en Ivanov als geweldige knechten hebben ze een paar renners die veel kunnen betekenen in de tour. Persoonlijk is deze ploeg mijn favoriet om te zien

Inderdaad een zeer sterk team, we zullen zien wat ze kunnen. Ik hoop iig wel dat er 1 man van deze ploeg hoog zal eindigen.

3. US Postal is een logisch verhaal met de torenhoge favoriet Armstrong die op nix minder dan de eindwinst hoopt en met hun 2 Spaanse meesterknechten zijn ze DE te kloppen ploeg...

Ik denk toch dat Armstrong gewoon wint....

4. Once zie ik na Fasso Bortolo ook zeer graag met de bekende Beloki en Gonzalez de Galdeano... Er komen ook weer nieuwe renners aan. Maar misschien zit in deze ploeg de grootste bedreiging voor Armstrong. Genieten met de eigenzinnige Saiz die zijn Renners soms te weinig vrijheid geeft....

Is Gonzalez de Galdeano niet verbannen uit Frankrijk door een schorsing....

5. Team Coast noem ik het nog maar even want de nieuwe naam had ik niet onthouden. Ik hoop dat Ullrich nog op zijn oude vorm is en alle ogen zijn op hem gericht. Ik hoop dat hij het Armstrong zeer moeilijk gaat maken. Maar na Armstrong heeft ook Ullrich voor 2 spaanse meesterknechten gekozen: Beltran en Casero.
Het evenwicht is er!!! Nu het duel nog...

Mmmm..... het zal me niks verbazen als Beltran en Casero gewoon beter zijn dan Ullrich.... maarja als ze hem moeten helpen zal dat er wel niet uitkomen.

6. Team CSC mogen we niet vergeten voor de ploegentijdrit. Samen met Fassa Bortolo zijn hun mijn favoriet voor deze Etappe. Met Sastre en Hamilton kunnen ze misschien ook aanpikken in de bergen...

Sastre is een hele goed rennner dat heeft hij vorig jaar bewezen. En ik verwacht ook veel van Hamilton, als je z'n voorseizoen gezien hebt mag dat ook wel vind ik.

Dat zijn mijn zes grote favorieten...
Maar ik hoop dat namen als Leipheimer, Boogerd, Moncoutie, Mancebo, Menchov, Sevilla en Vogondy er voor zullen zorgen dat de Tour meer word dan Armstrong versus Ullrich. Ik geniet altijd van dit groepje die bij Beloki nog even blijft aanhaken... Maar hoop dat ze er nu tussen gaan rijden...
Oud 28-05-2003, 15:16
Rossoneri
Rossoneri is offline
1. Armstrong (helaas)
2. Ullrich (ik ben Ullrich fan)
3. Beloki

Wel kut dat Cipollini (of hoe je 't schrijft) niet mee doet
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:24
karamba
karamba is offline
quote zonder reactie...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:26
Freddy Krueger
Citaat:
addy schreef op 28-05-2003 @ 16:24:
quote zonder reactie...
Goed kijken...... tussen je stukjes door.......
Oud 28-05-2003, 15:30
Rossoneri
Rossoneri is offline
Gele Trui: Armstrong
Groene Trui: Zabel
Bolletjes: Botero
Witte: weenie miss die van vroig jaar hoe heet ie ook alweer..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2003, 15:37
karamba
karamba is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 28-05-2003 @ 16:26:
Goed kijken...... tussen je stukjes door.......
Sorry... niet gezien... Maar ehm... ga ik nog ff in herhaling vallen?
Weet je nie bij welke ploegen Baranowski, Popovitsj en Cuapio rijden? Zou ik graag willen weten.

Dan ff reagere
1. Botero is idd te licht voor de bergen maar hij heeft intensief getraind in de Colmobiaanse bergen (waar die zich moet vermommen, anders wordt ie ontvoerd) en hij heeft Telekom bewust gekozen... hij denkt daar met meer regelmaat te kunnen rijden in de bergen...

Dan snap ik nog ff niet de reacties op Gonzales de Galdeano? Heb er wel iets van meegekrege. maar kun je nog ff uilegge. En reactie op Ullrich? Zal ie zo ver teruggevallen zijn? Of is de concurrentie groter?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:44
Freddy Krueger
Citaat:
addy schreef op 28-05-2003 @ 16:37:
Sorry... niet gezien... Maar ehm... ga ik nog ff in herhaling vallen?
Weet je nie bij welke ploegen Baranowski, Popovitsj en Cuapio rijden? Zou ik graag willen weten.

Dan ff reagere
1. Botero is idd te licht voor de bergen maar hij heeft intensief getraind in de Colmobiaanse bergen (waar die zich moet vermommen, anders wordt ie ontvoerd) en hij heeft Telekom bewust gekozen... hij denkt daar met meer regelmaat te kunnen rijden in de bergen...

Dan snap ik nog ff niet de reacties op Gonzales de Galdeano? Heb er wel iets van meegekrege. maar kun je nog ff uilegge. En reactie op Ullrich? Zal ie zo ver teruggevallen zijn? Of is de concurrentie groter?
Sorry, baranowski rijdt voor Ibanesto volgensmij, Perez Cuapio rijdt dacht ik voor Panaria. Waar popovitsj rijdt zal ik nog even moeten opzoeken.

We zullen zien wat Botero er van bakt dit jaar, ik zou het mooi vinden als hij Armstrong kan bedrijgen.

Over Gonzalez de Galdeano, hier een stuk wat ik gevonden heb op internet; UCI voorzitter Hein Verbruggen heeft nogmaals zijn standpunt duidelijk gemaakt in de zaak Igor Gonzalez de Galdeano. De renner van ONCE is door het Franse antidopingagentschap geschorst op Franse bodem en kan dus de Tour de France niet rijden. "Ik ben bang dat hij de Tour niet zal kunnen rijden sinds hij geschorst is door het CPLD in Frankrijk.

Wij zijn daar niet mee akkoord en uiteraard ook de renner zelf niet. Maar, dit is nu eenmaal de Franse wet, en die staat boven de UCI reglementen. De wet in een bepaald land staat altijd boven de reglementen van de Internationale wielerunie."

Verbruggen zei ook nog dat het Werelddopingagentschap, alle antidoping reglementen zal gelijk stemmen voor alle sporten in alle landen. "We hopen daar heel wat problemen mee te kunnen oplossen." (CN)
Dus dat lijkt me ook vrij duidelijk.....

En wat ik zei over Beltran, Casero en Ullrich heeft niet zo zeer te maken met de kracht van Ullrich, ik geloof best dat het nog altijd een geweldige renner is, maar volgensmij zijn Casero en Beltran minstens net zulke goede klimmers als Der Jan.

Maar we zullen 't zien in de Tour.....
Oud 28-05-2003, 17:14
knijtert!
knijtert! is offline
Echt moeilijk is deze vraag niet en veel geld kan je er dus oowk niet mee verdienen: Armstrong offcource
Oud 28-05-2003, 18:26
Verwijderd
Ik twijfel er niet eens aan: Armstong Voor de rest, wil ik nog eens zien wie er mee gaan doen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 15:06
karamba
karamba is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 28-05-2003 @ 16:44:
Sorry, baranowski rijdt voor Ibanesto volgensmij, Perez Cuapio rijdt dacht ik voor Panaria. Waar popovitsj rijdt zal ik nog even moeten opzoeken.

We zullen zien wat Botero er van bakt dit jaar, ik zou het mooi vinden als hij Armstrong kan bedrijgen.

Over Gonzalez de Galdeano, hier een stuk wat ik gevonden heb op internet; UCI voorzitter Hein Verbruggen heeft nogmaals zijn standpunt duidelijk gemaakt in de zaak Igor Gonzalez de Galdeano. De renner van ONCE is door het Franse antidopingagentschap geschorst op Franse bodem en kan dus de Tour de France niet rijden. "Ik ben bang dat hij de Tour niet zal kunnen rijden sinds hij geschorst is door het CPLD in Frankrijk.

Wij zijn daar niet mee akkoord en uiteraard ook de renner zelf niet. Maar, dit is nu eenmaal de Franse wet, en die staat boven de UCI reglementen. De wet in een bepaald land staat altijd boven de reglementen van de Internationale wielerunie."

Verbruggen zei ook nog dat het Werelddopingagentschap, alle antidoping reglementen zal gelijk stemmen voor alle sporten in alle landen. "We hopen daar heel wat problemen mee te kunnen oplossen." (CN)
Dus dat lijkt me ook vrij duidelijk.....

En wat ik zei over Beltran, Casero en Ullrich heeft niet zo zeer te maken met de kracht van Ullrich, ik geloof best dat het nog altijd een geweldige renner is, maar volgensmij zijn Casero en Beltran minstens net zulke goede klimmers als Der Jan.

Maar we zullen 't zien in de Tour.....
Hartsikke bedankt voor alles!!!
En ehm... Ik zie het zo bij Ullrich...
Ik kan het wel vergelijken met Armstrong. Zijn meesterknechten zijn die twee spanjaarden maar Heras is wel duidelijk beter dan Rubiera... Als hij nog minder in het belang van het team moest doen kon hij wel voor de top 5 gaan.
Casero is dus ook beter dan Beltran net zoals Heras als Rubiera is... Dus Casero zou ook voor top 5 moeten gaan... Maar misschien moet hij heeeeeel veel in dienst doen van Ullrich.
Zodat je niet op het laatst Ullrich, Heras en Armstrong aan de top van de berg krijgen. Maar dan heeft Ullrich ook Casero bij zich...
Al hoop ik dat er meer concurrentie komt...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 22:05
Boogie
Boogie is offline
Gilberto Simoni doet mogelijk mee aan de tour. Hij gaat binnenkort met zijn ploeg de bergetappes verkennen Hij wil als winnaar van de Giro graag een keer de strijd aangaan met de 'almachtige' Armstrong.
Oud 02-06-2003, 22:16
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Boogie schreef op 02-06-2003 @ 23:05:
Gilberto Simoni doet mogelijk mee aan de tour. Hij gaat binnenkort met zijn ploeg de bergetappes verkennen Hij wil als winnaar van de Giro graag een keer de strijd aangaan met de 'almachtige' Armstrong.

Hij zal van een koude kermis thuiskomen. De Tour is van Armstrong, en elk jaar wordt hij weer onderschat. Armstrong focust zich helemaal op de Tour, er is in die ronde geen sterkere renner dan hij, dus ik weet niet wat Simoni zich allemaal voor illusies in zijn hoofd haalt... Het zijn leuke woorden, maar ik zie het hem echt niet doen. Het geel in Parijs op 27 juli is voor Simoni te hoog gegrepen.
Oud 02-06-2003, 22:25
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 02-06-2003 @ 23:16:
Hij zal van een koude kermis thuiskomen. De Tour is van Armstrong, en elk jaar wordt hij weer onderschat. Armstrong focust zich helemaal op de Tour, er is in die ronde geen sterkere renner dan hij, dus ik weet niet wat Simoni zich allemaal voor illusies in zijn hoofd haalt... Het zijn leuke woorden, maar ik zie het hem echt niet doen. Het geel in Parijs op 27 juli is voor Simoni te hoog gegrepen.
Mee eens. Vooral omdat hij in de Giro al alles heeft gegeven, dan heb je in de Tour tegen een topfitte Armstrong zeker te weinig over.
Oud 03-06-2003, 08:28
karamba
karamba is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 02-06-2003 @ 23:16:
De Tour is van Armstrong,
Dat is weliswaar een feit, maar toch vind ik het jammer voor de sport en HOOP ik dat renners als Botero, Casero, Ullrich, Sevilla, Frigo, Basso en andere renners zoals nu dus Simoni is een keer serieuze uitdagers worden. Spanning in de sport lijkt me leuk en stiekem blijf ik hopen door die andere renners die ook voor hun vijfde (delgado) of zesde (indurain) keer gingen, maar toen het hen ook niet lukte. Tuurlijk vind ik het leuk dat Armstrong de tour wint!!! Maar dan alsjeblieft niet met 7 minuten verschil maar met 20 seconden ofzo... En ook hoop ik dat hij niet lang in het geel rijdt... gewoon na 1 of 2 dagen een ander omdat de top van het klassement eens zo dicht bij elkaar moet liggen. Ik blijf HOPEN op een spannende tour en niet op een tour met 1 man die ongelooflijk veel macht heeft. Vindt ik nie leuk voor de kijker. En ehhh... de sensatie van de Giro: Popovitsj!!! Zien we die nog eens terug? In de Tour? En nogmaals, bij welke ploeg zit ie?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:36
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Hey Addy,

Baranowski rijdt voor CCC Polsat
Popovych voor Landbouwkrediet
Perez Cuapio voor Panaria

en ja Perez Cuapio was in Giro niet verassend maar ronduit tegenvallend.

en ja voor de Tour zijn er wel een hoop schaduwfavorieten naast Armstrong. Overigens zoals iemand eerder aangaf dat Gonzalez galdeano favoriet is moet ik ff tegenspreken Gonzalez de Galdeano mag niet eens starten. Hij is voor 6 maanden geschorst op frans grondgebied.

hieronder komt de opsomming:

1. Aitor Gonzalez
2. Tyler Hamilton
3. Oscar Sevilla
4. Santiago Botero
5. Paolo Savoldelli
6. Joseba Beloki
7. Levy Leipheimer
8. Jan Ullrich
9. Angel Casero
10. Gilberto Simoni
11. Dario Frigo
12. Stefano Garzelli

de rest zie ik niet als mannen voor top 10 in eindklas. Mss Sastre en of Boogerd nog.
Oud 05-06-2003, 18:45
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef op 05-06-2003 @ 18:36:
Hey Addy,

Baranowski rijdt voor CCC Polsat
Popovych voor Landbouwkrediet
Perez Cuapio voor Panaria

en ja Perez Cuapio was in Giro niet verassend maar ronduit tegenvallend.

en ja voor de Tour zijn er wel een hoop schaduwfavorieten naast Armstrong. Overigens zoals iemand eerder aangaf dat Gonzalez galdeano favoriet is moet ik ff tegenspreken Gonzalez de Galdeano mag niet eens starten. Hij is voor 6 maanden geschorst op frans grondgebied.

1. Aitor Gonzalez
2. Tyler Hamilton
3. Oscar Sevilla
4. Santiago Botero
5. Paolo Savoldelli
6. Joseba Beloki
7. Levy Leipheimer
8. Jan Ullrich
9. Angel Casero
10. Gilberto Simoni
11. Dario Frigo
12. Stefano Garzelli

de rest zie ik niet als mannen voor top 10 in eindklas. Mss Sastre en of Boogerd nog.

Ik mis Azevedo en Heras
Oud 05-06-2003, 18:46
peaceflower
peaceflower is offline
Trouwens, zoals ik al eerder aangaf in een ander topic:
Erik Dekker zal dit jaar niet aan de Tour meedoen, vanwege blessures.
Oud 05-06-2003, 18:52
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 05-06-2003 @ 19:45:
Ik mis Azevedo en Heras
Azevedo denk ik niet hele jaar nog niet gezien en Heras moet knechten voor Armstrong.
Als Heras nu eens kopman was van een andere ploeg had Armstrong daar een goede kluif aangehad.

en weet je wat ik denk dat het bij armstrong is. Hij koopt goede renners weg (knechten) bij andere ploegen en meestal van de concurrent.
Zoals Beltran Team Bianchi (Ullrich), Heras toen der tijd (Kelme eigen kopman).
Daarom vind ik het knap wat Hamilton gezegd heeft ik ga voor een ander team rijden waar ik voor mezelf kan rijden.
Oud 06-06-2003, 10:19
karamba
karamba is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef op 05-06-2003 @ 19:52:
...en Heras moet knechten voor Armstrong.
Als Heras nu eens kopman was van een andere ploeg had Armstrong daar een goede kluif aangehad.

Casero voor Ullrich en Savoldelli voor Botero zat ik met te bedenken. Dat zijn ook nog eens twee knechten. Er zitten dan wel 2 of 3 favorieten in 1 team. Maar de kopman hoort bij de favorieten. We zullen zien wie teams als Team Telekom, Team Coast (Nieuwe naam vergeten), Fasso Bortolo en Team CSC als kopman opstellen...

Ik zag landbouwkrediet niet bij de tourdeelnemende ploegen staan. Jammer voor Popovitsj na zo een geslaagde Giro...

Nou ik toch die hele deelnemerslijst zat te lezen zag ik Crédit Agricole ook staan. Wat maakt hun ploegentijdrit eigenlijk zou bijzonder??? Ik moest er gelijk aan denken. Hebben ze naast Moreau nog meer specialisten?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:41
de heersende
de heersende is offline
1. Armstrong
2. Simoni
3. Savoldelli
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 16:50
Freddy Krueger
Citaat:
B@RTOLI schreef op 05-06-2003 @ 18:36:

1. Aitor Gonzalez
2. Tyler Hamilton
3. Oscar Sevilla
4. Santiago Botero
5. Paolo Savoldelli
6. Joseba Beloki
7. Levy Leipheimer
8. Jan Ullrich
9. Angel Casero
10. Gilberto Simoni
11. Dario Frigo
12. Stefano Garzelli

Mannen als Mancebo, Caucchioli, Noé, Moncoutié en Iban Mayo kunnen ook zomaar hoog eindigen. Voor de top 10 zal 't wel spannend worden, maar de nummer 1 verwacht ik niet.
Oud 06-06-2003, 16:56
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
addy schreef op 06-06-2003 @ 11:19:
Casero voor Ullrich en Savoldelli voor Botero zat ik met te bedenken. Dat zijn ook nog eens twee knechten. Er zitten dan wel 2 of 3 favorieten in 1 team. Maar de kopman hoort bij de favorieten. We zullen zien wie teams als Team Telekom, Team Coast (Nieuwe naam vergeten), Fasso Bortolo en Team CSC als kopman opstellen...

Ik zag landbouwkrediet niet bij de tourdeelnemende ploegen staan. Jammer voor Popovitsj na zo een geslaagde Giro...

Nou ik toch die hele deelnemerslijst zat te lezen zag ik Crédit Agricole ook staan. Wat maakt hun ploegentijdrit eigenlijk zou bijzonder??? Ik moest er gelijk aan denken. Hebben ze naast Moreau nog meer specialisten?
Naast moreau hebben ze O'Grady, Hushovd, Voigt, Morin, Ljunqvist allemaal tijdrijders en hardrijders
Oud 14-06-2003, 22:32
Tofke_H
Tofke_H is offline
In het groot en breed in de krant vandaag : Vrijdag de 13de, kilometer 13 Lance Armstrong valt.

Verschillende foto's van hem, zijn elleboog met bloed,...
Maar de tour komt niet in gevaar stellen de verzorgers ons gerust.
Het was trouwens in de 5de rit in Dauphiné Libéré
Oud 15-06-2003, 10:45
marc24
marc24 is offline
Ik denk dat Iban Mayo een hele goede tour gaat rijden, kijk maar hoe hij nu bezig is in de Dauphine.I n de tour zit er denk ik wel een top 10 plaats voor hem in.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:43
El Dar
El Dar is offline
Mayo zou idd wel eens positief kunnen verassen. Zou mooi zijn want die armstrong moet nu echt optiefen. Maar misschien kunnen Ullrich of Beloki het brengen, wie weet!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:27
L1
L1 is offline
maakt mij niet veel uit wie de tour gaat winnen, maar ik hoop dat het eens echt spannend wordt. Bijvoorbeeld dat de laatste tijdrit van echt belang is. met paar seconden verschil ofzo
Oud 15-06-2003, 19:40
Bobby James
Bobby James is offline
ik denk miguel indurain
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:43
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Teunster schreef op 15-06-2003 @ 20:40:
ik denk miguel indurain
reageer dan gewoon niet!
Oud 15-06-2003, 21:13
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Boogerd gaat verrassen... (En hopelijk winnen)
Anders wordt het Beloki.
Oud 16-06-2003, 14:35
magicwopke
magicwopke is offline
1. sANTIGO bOTERo
2. boogerd (hoop ik)
LIJKT ME DUIDELIJK> viva De Colombianos

Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 14:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten