Advertentie | |
|
![]() |
|
hey iedereen,
Ik denk dat iemand met totaal geen ervaring op liefdesgebied, (zoals ik dus ![]() Ik wil via deze weg iedereen die het op dit moment moeilijk heeft op liefdesgebied enorm veel sterkte wensen. Groetjes Magicflower
|
Het dilemma heart or mind, je hart zegt blijven, maar je verstand zegt breken. Ik persoonlijk zou breken, en me erover trachten te zetten, aangezien ik het eens meegemaakt heb, wat achteraf weer goedkwam en alles was verandert en dat ging ook niet, dus ik zou voor het verstand kiezen, als ervoor vechten alles onherroepelijk zou veranderen...
||
![]() |
Citaat:
Vervolgens zou ik na gaan denken hoe ongelooflijk rot het voelt om jezelf niet te kunnen/mogen zijn... Als dat dan blijft doorgaan, zou ik er een punt achter zetten...een semi-fictieve relatie daar kan ik geen genoegdoening uit krijgen.
|
Verwijderd
|
Op een bepaald moment moet je wel voor jezelf kiezen. Dit is zo'n moment.
Wat dat betreft luister ik liever naar mijn hersenen dan naar mijn hart. Gevoelens zijn in dit soort situaties altijd extreem: of je haat alles wat met hem te maken heeft of je kan je niet over het idee heenzetten dat jullie zoiets moois hadden. hersenen maken een afweging: wat heb ik, is dat goed genoeg, wil ik ermee doorgaan? Zo maak je betere beslissingen dan wanneer je puur op gevoel reageert. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |