Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2003, 14:21
Puta
Puta is offline
gewoon ff een vraagje hoe is de prijs/kwaliteits verhouding van deze laptop

http://www.packardbell.nl/products/n...ber=P820008305

alvast bedankt
Oud 07-12-2003, 17:27
unpopular
unpopular is offline
ziet er leuk uit en niet echt duur(al is 1600euro niet niets , zeker niet voor een AMD-m).
Al is die Videokaart de S3 Pro Savage 8 met 32 MB DDR shared niet echt iets. Niet alleen omdat je er geen spellen mee kunt spelen maar je verliest als eerste al 32mb van je ram en je zult ook met verschillende (zwaardere) codecs problemen krijgen bij het afspelen van films.

Zou je alleen texstverwerken dan is het een duidelijke te duren laptop dan zou je al bijna voor de helft een leuk laptopje(nieuw) kunnen kopen.

Alsje voor een laptop kijkt kun je beter eerst een lijstje maken met wat je er allemaal mee wilt doen en wat niet en dan kijken wat er voor de lijst nodig is voor hardware , al wil het oog ook wat natuurlijk

succes
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 17:50
Puta
Puta is offline
Citaat:
unpopular schreef op 07-12-2003 @ 18:27:
ziet er leuk uit en niet echt duur(al is 1600euro niet niets , zeker niet voor een AMD-m).
Al is die Videokaart de S3 Pro Savage 8 met 32 MB DDR shared niet echt iets. Niet alleen omdat je er geen spellen mee kunt spelen maar je verliest als eerste al 32mb van je ram en je zult ook met verschillende (zwaardere) codecs problemen krijgen bij het afspelen van films.

Zou je alleen texstverwerken dan is het een duidelijke te duren laptop dan zou je al bijna voor de helft een leuk laptopje(nieuw) kunnen kopen.

Alsje voor een laptop kijkt kun je beter eerst een lijstje maken met wat je er allemaal mee wilt doen en wat niet en dan kijken wat er voor de lijst nodig is voor hardware , al wil het oog ook wat natuurlijk

succes
he bedankt voor je reactie! ja ik moet er eigenlijk bij zeggen dat ik het even voor een vriendin van me vroeg en die vond het uiterlijk er zo leuk uit zien van dat ding (tja vrouwen ) en ze wil er eigenlijk alleen mee internetten en een filmpje mee kunnen kijken ofzo en verder wil ze dus dat ie er leuk uit ziet. maarja ik zei ook dat ik deze een beetje duur vond voor die eisen die ze er aan stelt + dat die video kaart niet echt goed is. Denk je dat ze iets op dell moet samenstellen alhoewel die laptops niet wit zijn (vind ze mooi) alvast bedankt groet
Oud 07-12-2003, 17:56
unpopular
unpopular is offline
laptop in het wit kies een Imac
maar ga anders kijken bij BCC/mediamarkt ofzo daar kan ze kijken wat ze leuk vind en jij kan eventueel kijken wat er inzit
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 18:04
Puta
Puta is offline
Citaat:
unpopular schreef op 07-12-2003 @ 18:56:
laptop in het wit kies een Imac
maar ga anders kijken bij BCC/mediamarkt ofzo daar kan ze kijken wat ze leuk vind en jij kan eventueel kijken wat er inzit
mja goed idee ja imac vondt ze kwa kleur ook het einde ja haha maarja tis wel apple... ja ze kan beter de dingen bekijken idd bedankt
Oud 07-12-2003, 21:14
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
unpopular schreef op 07-12-2003 @ 18:27:
Processor is een Barton op 1.83GHz. Dat is heel snel en de accu gaat lekker lang mee door het geringe energieverbruik (PowerNow!).
Citaat:
Videokaart met shared geheugen is niet ideaal nee, zeker voor grafische spellen is dat niet echt geschikt. Maar het is niet waar dat je hier geen films op zou kunnen kijken. Je geheugenbandbreedte zakt door shared geheugen idd in, maar dat je daardoor niet goed DivX/XviD kan afspelen is echt niet waar. Dat kan prima met deze laptop.

Je hebt ook een mooi scherm, veel geheugen en grote hardeschijf.

Nadelen vind ik het feit dat er een DVD-RW brander in zit, dit is de verkeerde standaard (ik raad DVD+RW aan). En processorbus lees ik 266MHz. En dat klopt niet. Dan zou de chipset geen 333MHz ondersteunen en dan de multiplier maar omhoog gegooid zijn. Dat is een zeer slechte zaak en dit zou ik navragen bij de leverancier. Vraag ook welke chipset er gebruikt wordt.
Oud 07-12-2003, 22:53
Puta
Puta is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-12-2003 @ 22:14:
Processor is een Barton op 1.83GHz. Dat is heel snel en de accu gaat lekker lang mee door het geringe energieverbruik (PowerNow!).

Videokaart met shared geheugen is niet ideaal nee, zeker voor grafische spellen is dat niet echt geschikt. Maar het is niet waar dat je hier geen films op zou kunnen kijken. Je geheugenbandbreedte zakt door shared geheugen idd in, maar dat je daardoor niet goed DivX/XviD kan afspelen is echt niet waar. Dat kan prima met deze laptop.

Je hebt ook een mooi scherm, veel geheugen en grote hardeschijf.

Nadelen vind ik het feit dat er een DVD-RW brander in zit, dit is de verkeerde standaard (ik raad DVD+RW aan). En processorbus lees ik 266MHz. En dat klopt niet. Dan zou de chipset geen 333MHz ondersteunen en dan de multiplier maar omhoog gegooid zijn. Dat is een zeer slechte zaak en dit zou ik navragen bij de leverancier. Vraag ook welke chipset er gebruikt wordt.
he bedankt voor je reactie! nog even een offtopic vraagje waar kan je zien of je een Dvd-RW of + rw hebt?
Oud 08-12-2003, 10:06
Enlightenment
Enlightenment is offline
Met AIDA32 denk ik, of gewoon met Nero. Moet je maar bij properties kijken van je brander.

En een beetje gek dat je dat niet weet he, je koopt toch ook geen auto zonder te weten of het een diesel, LPG of benzine motor is?!
Oud 08-12-2003, 12:23
Puta
Puta is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 08-12-2003 @ 11:06:
Met AIDA32 denk ik, of gewoon met Nero. Moet je maar bij properties kijken van je brander.

En een beetje gek dat je dat niet weet he, je koopt toch ook geen auto zonder te weten of het een diesel, LPG of benzine motor is?!
Was een gratis upgrade bij mn dell laptop dus was een extra en veel keus tussen iets gratis heb ik nie he haha maar bedankt
Oud 08-12-2003, 13:33
Enlightenment
Enlightenment is offline
Dan heb ik niets gezegd.
Reageren

Regels voor berichten