Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 17:30
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik had even een vraagje. Ik had gister heel veel last van buikkrampen. Net als dat ik ongesteld ben, maar dan veel heftiger en het kwam in golven. Gisteravond ben ik ook een grote donkerrode/zwarte bloedprop verloren en ik vloei sindsdien heel erg. Heb ook nog steeds veel last van krampen en het slijm en bloed lijkt veel dikker te zijn dan normaal als ik ongesteld ben.

Nu vroeg ik me af of dit misschien een miskraam zou kunnen zijn? Dan wel heel vroeg in de zwangerschap en zonder dat ik wist dat ik zwanger was (of nouja...geweest dan dus). De kans dat ik zwanger zou zijn geweest is echter vrij klein, maar goed de krampen en het bloedverlies is toch wel erg heftig allemaal.
Oud 18-03-2004, 17:54
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-03-2004 @ 18:30:
Ik had even een vraagje. Ik had gister heel veel last van buikkrampen. Net als dat ik ongesteld ben, maar dan veel heftiger en het kwam in golven. Gisteravond ben ik ook een grote donkerrode/zwarte bloedprop verloren en ik vloei sindsdien heel erg. Heb ook nog steeds veel last van krampen en het slijm en bloed lijkt veel dikker te zijn dan normaal als ik ongesteld ben.

Nu vroeg ik me af of dit misschien een miskraam zou kunnen zijn? Dan wel heel vroeg in de zwangerschap en zonder dat ik wist dat ik zwanger was (of nouja...geweest dan dus). De kans dat ik zwanger zou zijn geweest is echter vrij klein, maar goed de krampen en het bloedverlies is toch wel erg heftig allemaal.
We zijn geen dokters hier, dus ik raad je aan (eventueel met spoed) een dokter te bellen of langs de huisartsenpost te gaan. Je moet goed voor je lijf zorgen, helemaal als je een miskraam hebt gehad. (rust, ook geestelijk tot jezelf komen enz) Dit bloedverlies is verre van normaal en ik zou me beslist wel zorgen maken.....
Ga ajb naar een dokter die hier meer vanaf weet.
Oud 18-03-2004, 18:16
Qamra
Qamra is offline
De dokter kan daarnaast ook je bloed onderzoeken óf je zwanger bent geweest (zwangerschapshormonen blijven vaak lang hangen na de bevalling of een miskraam. Vandaar).

Verder mag je niet té lang vloeien. Het kan dan wel zijn dat het eventueel slijm + weefsel + bloed is waardoor het heel veel lijkt, soms kun je gewoon ook echt veel bloed verliezen.

Maar daar kan alleen een dokter over oordelen.
Oud 18-03-2004, 20:46
treintje
treintje is offline
Het zou kunnen... Bij mij ging het anders denk ik. Het was één dag onwijs erg met veel bloed. Daarna nam dat toch wel vrij snel af. De buikpijn heb ik wel een poosje gehouden..

Gewoon naar de huisarts dus, niemand kan hier iets over zeggen.

Regels voor berichten