Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 15:20
shy girl
shy girl is offline
Hallo,
Ik heb de laatse tijd vaak last van lichte hartbonzen. Ik heb gelezen dat hartkloppingen iets hee landers is. Bij mij is het meer dat ik mn hart voel kloppen..normaal voel je dat niet en let je er niet op..maar bij mij voel je het plotseling harder , terwijl ik gewoon op de bank zit ofzow. Wat zijn de mogelijke oorzaken ervan?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 17:21
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Ik heb daar ook wel vaak last van, als ik zenuwachtig / gestrest ben ergens voor. In de pwweek heb ik het ook wel vaak. soort van paniekaanvallen, ik heb dan ook vaak geen honger meer, en ik voel me misselijk.
Even gaan liggen helpt meestal wel, door je buik ademen.

Ik weet natuurlijk niet zeker of het bij jou ook van de zenuwen / stress komt, maar het zou kunnen. Hou eens bij wanneer je er precies last van hebt.
Oud 12-05-2002, 17:38
shy girl
shy girl is offline
Citaat:
FlyingPinguin schreef:
Ik heb daar ook wel vaak last van, als ik zenuwachtig / gestrest ben ergens voor. In de pwweek heb ik het ook wel vaak. soort van paniekaanvallen, ik heb dan ook vaak geen honger meer, en ik voel me misselijk.
Even gaan liggen helpt meestal wel, door je buik ademen.

Ik weet natuurlijk niet zeker of het bij jou ook van de zenuwen / stress komt, maar het zou kunnen. Hou eens bij wanneer je er precies last van hebt.
Ik weet het niet precies eigenlijk. Maar kweet wel dat ik het ook heb als ik gewoon relaxed ben.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 17:57
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Citaat:
shy girl schreef:

Ik weet het niet precies eigenlijk. Maar kweet wel dat ik het ook heb als ik gewoon relaxed ben.
Mja, je kan je ook onbewust zorgen over iets maken...
Kijk, je bent er nu niet helemaal gerust op, andershad je dit topic niet geopend. Daar kan hetook aan liggen, dat je bang bent dat je iets heb, terwijl er misschien niets aan de hand is. Daar is wel eens eerder een topic over geweest, maar kweet niet zeker of die nog terug te vinden is... is al wel een poos geleden.
k zal ff zoeken...
Oud 12-05-2002, 18:00
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Citaat:
FlyingPinguin schreef:

Mja, je kan je ook onbewust zorgen over iets maken...
Kijk, je bent er nu niet helemaal gerust op, andershad je dit topic niet geopend. Daar kan hetook aan liggen, dat je bang bent dat je iets heb, terwijl er misschien niets aan de hand is. Daar is wel eens eerder een topic over geweest, maar kweet niet zeker of die nog terug te vinden is... is al wel een poos geleden.
k zal ff zoeken...
hebbus:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=43750
Oud 13-05-2002, 14:04
shy girl
shy girl is offline
Citaat:
FlyingPinguin schreef:

hebbus:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=43750
thnx voor de info, ik wacht het af.ik heb het nl al een paar dagen niet meer gehad..ik schrijf nu op wanneer ik het heb (als het nog komt) en dan gai k misschien naar huisarts.
Kan het zijn dat het over een week ofzow weer terugkomt?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:23
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Citaat:
shy girl schreef:

thnx voor de info, ik wacht het af.ik heb het nl al een paar dagen niet meer gehad..ik schrijf nu op wanneer ik het heb (als het nog komt) en dan gai k misschien naar huisarts.
Kan het zijn dat het over een week ofzow weer terugkomt?
Jah, ik heb er het hele (school) jaar al last van, (reactie op de tweede fase ofzo?) Tis de ene week vaker dan de andere, maar ik heb er soms ook tijden geen last van.

Regels voor berichten