Advertentie | |
|
![]() |
|
Probeer het Global Volunteer Network eens.
|
Misschien kun je hier nog iets vinden:
http://www.scholieren.com/~sandra/links.html
|
Hey!
ja dat zijn echt de leukste vakanties die er zijn, ik zelf ben van de zomer naar Afrika geweest om een kerk te bouwen. Dit jaar ga ik met nog een paar anderen naar Brazilie iets met straat kinderen doen, of een kindertehuis opknappen. van de zomer ben ik met DJW mee geweest. Wel moet je bedenken dat dat een christelijke organistatie is. Je kan ook eens Livingstone proberen. Veel succes er mee!
||
Citaat:
*duimduim* wat voor project eigenlijk?
|
Ik hoop met de het werk Lean on Me mee te kunnen helpen...
Maar er staan nog wat extra obstakels in de weg, die ik morgen weg hoop te kunnen werken...
|
Het is een Engelstalige organisatie, maar wel een Zuid-Afrikaanse.
Mijn reis ga ik regelen via Activity International omdat het daardoor iets makkelijker wordt, aangezien het voor mij de eerste keer is dat ik zoiets ga doen... Moet alleen nog even een leeftijdskwestie uitzoeken... In Zuid-Afrika hoop ik hand- en spandiensten te verrichten in en om het weestehuis, projecten voor die kinderen te maken (zoals knutseldingen, of iets extra's bouwen aan activiteitenmogelijkheden) en gewoon een goede tijd te hebben met die kinderen daat ![]()
|
![]() |
Ik vind het echt een goed plan van je om iets nuttigs te gaan doen in je vakantie...Ik heb zelf ook al eens info gezocht voor zoiets en er is veel meer dan je denkt. Op de studiebeurs in Utrecht hadden ze ook een paar stands voor ontwikkelingswerk. Daar heb ik de volgende adressen van:
www.joho.nl en www.ecoafricaexperience.com Veel succes! |
![]() |
||
Citaat:
Ga maar na: - ticket - inentingen - paspoort (had ik nog niet) - reisverzekering - kosten voor het verblijf zelf. - kosten voor het project (mensen zijn zelf te arm om te betalen) - vervoer daar - eten iedere dag - geld voor eventuele uitstapjes (die je vast gaat maken) - en dan wil je vast ook nog wel wat souvenierjes meenemen Dat allemaal bij elkaar kom je ongeveer op 1000,- Dit heb ik niet zelf allemaal betaalt. (Veel laten sponseren e.d.)
|
![]() |
Je hebt ook nog:
www.siw.nl www.ecovolunteer.nl www.werkkamp.nl en nog meer op http://vrijwilligerswerk.pagina.nl (rechtsonder) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
www.travelactive.nl! Staan heel veel leuke dingen bij..!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie vinden, maar hoe? Thenewboy | 10 | 24-01-2017 00:18 | |
Werk, Geld & Recht |
WerkVakantie KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 22-02-2003 18:41 | |
De Kantine |
weet je al waarnaartoe je op vakantie gaat? BrunetJuh | 77 | 15-10-2002 15:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wi olympiade ronde 2 mayonaise | 9 | 14-09-2002 11:16 | |
Psychologie |
Ik ga. Rabbi Daniel | 55 | 21-07-2002 16:43 | |
Algemene schoolzaken |
na je middelbare school naar t buitenland Verwijderd | 10 | 09-01-2002 06:26 |