Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmm, bellen ongeveer 2x per week denk ik, soms, dat is dan wel minstens 3 kwartier, en verder elke dag via msn, en 100000 smsjes, weeeh, me beltegoed vliegt!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
ja, volgens mij is dat ook 1 van de dingen die ik het meest zou missen... ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik sprak hem eerst ongeveer om de 2 dagen. Dan hingen we heel lang aan de telefoon. Toen hebben we een beetje ruzie gekregen. Toen sprak ik hem niet meer een maand lang. Mailde ik hem alleen soms, en smsde hij mij de hele dag. En sindskort is het uit. Omdat het gewoon niet meer ging denk ik
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hij belt de ene dag, de andere dag ik... Omdat we zo ver uit elkaar wonen.. Maar dat wil niet zeggen dat we uren zitten te bellen... Dat komt wel voor natuurlijk, maar niet altijd, soms is het gewoon ff: hoe, gaat alles goed daarzo? ok, weltrusten! bij wijze van spreken.
|
![]() |
Ik zie haar elke dag op school en zondag (dus 7 - zaterdag = 6 dagen in de week). En ik bel haar meestal elke dag nog is 2 x.
Meestal 's ochtends om 8 uur (want ze heeft zo'n lief ochtend stemmetje ![]()
|
Ligt aan heel veel factoren. Hoeveel we elkaar zien die week. Stel nu dat we elkaar een hele week niet zien, dan bellen we vaker dan als we elkaar heel veel zien in de week.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoeveel echte vrienden heb jij? Jordy204 | 80 | 16-09-2010 12:08 | |
Liefde & Relatie |
weekendrelatie & contact in de week vrancken_anke | 30 | 20-10-2006 16:27 | |
Liefde & Relatie |
contact met je vriend / vriendin Loesje | 28 | 26-07-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel contact hebben jullie? Tascha | 18 | 25-06-2003 13:04 | |
Liefde & Relatie |
Mate van contact met je vriend(in). Phileine | 55 | 28-05-2003 08:21 | |
Liefde & Relatie |
op vakantie.. hoe vaak naar je vriend/vriendin bellen? drakootje | 32 | 15-07-2002 21:37 |