Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kleding is een gevolg van het leven van een bepaalde lifestyle, niet de oorzaak daar van, imo. |
![]() |
||
Citaat:
het verdere verhaal ben ik t wel mee eens, idereen stelt voor zichzelf een zelfbeeld op om naar te streven, en meestal blijkt dan dat anderen een heel ander beeld van je hebben dan wat je zelf in je koppie hebt opgebouwd
|
Accepteren moet je zelf doen...zodra jij tevreden bent met jezelf, wat je geworden bent of wilt worden, zodra jij in jouw eigen hart en ziel erachter komt dat je niets meer of minder bent dan anderen, uit je dat. Op welke manier dan ook.
Je gaat stralen, je gaat je spontaner kleden, meer naar je humeur misschien, je bent vrolijker, verdriet is echt verdriet, je bent zelf bewuster bezig... Ergens zit er wel iets in je verhaal...Maar ik vraag me af of dat niet bij het groeiproces hoort...Puberteit?
|
ik heb ook voor mijzelf een ideaalbeeld, waarnaar ik graag streef. Daardoor combineer ik redelijk veel dingen met elkaar. Ik weet niet of ik dit ben of dat ik dit wil zijn. Ik hoop altijd het eerste, maar er zijn heel veel mensen in een bepaalde lifestyle die je heel neerbuigend aan kijken als jij eens iets draagt wat 'bij hen hoort'
Dat vind ik jammer.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent toch wie je wilt zijn? Anders was je wel anders... *kijkt vaag naar topic titel* Hmz, ik ben gewoon... mij... En mijn kleren zijn niet specifiek *mij*, ze zijn gewoon wat ik op het moment lekker vind zitten en leuk vind staan... Ik probeer er niet iets mee te worden, of zo...
...Hoewel ik toch moet zeggen dat ik, als ik bijv. mijn leuke dozige jas aan heb, een beetje een 'modieus' gevoel heb. Zo van, kijk mij maar lopen, ik ben cool. Als ik mijn ouwe zomerjas (heel erg vaal en een soepmodel ![]() |
![]() |
|
![]() |
Goeie topic!
Ik denk dat je in zekere zin helemaal gelijk hebt. Maar dat het niet in dezelfde mate voor iedereen geldt. Niet iedereen is even hard op zoek naar erkenning of acceptatie, en daarom niet net zoveel bezig met uiterlijk en voorkomen.. Ik denk dat de mensen tegen wie je opkijkt/ de mensen waarbij je erkenning zoekt etc. veranderen met de tijd als je zelf ook veranderd. het heeft idd heel veel te maken met wie je zelf bent, ben je zover dat je jezelf volledig zult accepteren kan het zijn dat je je identificeert met iemand die dat ook kan en dan zul je misschien weinig tot niet meer bezig zijn met je levensstijl.. iig de manier van overkomen op anderen. (l)
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder ben ik het wel eens met ninnoc, het is idd zo dat iedereen wel een verbetering van zichzelf in zijn hoofd heeft en het is logisch dat je daaraan probeert te voldoen. maar over het algemeen is is dat helemaal geen bestaand beeld, er zijn maar weinig mensen die kunnen zeggen dat ze graag net zo als die-en-die zouden willen zijn.. ik heb ook een ideaalbeeld van mezelf in mijn hoofd, maar tegelijkertijd ben ik blij met mezelf hoe ik nu ben en ga me geen forcerende veranderingen opdringen. |
![]() |
|
later word ik een banaan, maar dan wel zoween die beïnvloed is door vrienden, tv, omgeving, ouders, etc.
[/banaanmode] ik denk niet dat we allemaal het zelfde zijn en iedereen wel een eigen smaak heeft maar omdat eigenlijk alles al wel een keer is gedaan / geprobeert is het moeilijk om precies aan te geven wie of "wat" je bent maar mja van binnen.. is iedereen anders ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
hmm, ik ben het er wel mee eens, maar denk niet dat die oplossing van je zou werken... Want wanneer dat het geval zou zijn zou dat betekenen dat iedereen heel oppervlakkig en hele brede interesses zou hebben waardoor er eigenlijk niks zou gebeuren in deze wereld en niemand bv zijn beroep zou kunnen kiezen omdat het 'allemaal iets zou hebben'. niemand heeft een hekel aan de 'slechte' eigenschappen (oftewel zwaktes) van anderen waardoor het z'n eigen slechte eigenschappen ook gewoon behoudt met gevolg dat iedereen heel breed en oppervlakkig blijft.. en zou een maatschappij daar op kunnen blijven bestaan??
daarbij spelen de genen een grote rol in ook de dingen waar je bv goed in bent. waaaaah, laat maar..... ik raak helemaal in de war als ik hier te lang over na denk en heb morgen nog examen waar ik beter over na kan denken...... het is idd zo dat ik dingen die ik waardeer aan een persoon zou kunnen overnemen, soms misschien onbewust, maar ook vaak genoeg bewust... Ik was eerst best wel vaak jaloers (niet op een gemene manier maar gewoon dat ik iemand benijdde ofzo), maar nu heb ik vaak zoiets, als ik diegene cooler zou vinden dan ik, waarom zorg ik er dan niet zelf voor dat ik mezelf cooler ga vinden... en zo neem je toch al gauw dingen over enzo...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dilemma's binnen je lifestyle :) Verwijderd | 66 | 24-10-2006 20:01 | |
Lifestyle |
OMGWTF!!1!elf!! Verwijderd | 322 | 14-02-2006 20:36 | |
Eten & Drinken |
Centraal topic: Kan jij nog ongeremd genieten van eten? murwari | 72 | 27-01-2006 16:20 | |
Lifestyle |
wereldreiziger of niet thecatempire | 89 | 26-03-2005 18:25 | |
Lifestyle |
Accepteren je ouders het??? Angie_ | 113 | 27-07-2003 23:10 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 |