![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @TS: Als je nog niet aan de pil bent idd de pil proberen. Verder zijn er wel homeopathische dingen (weet ff niet precies wat, maar kan je bij de drogist vast wel vinden) en ipv paracetamol ibuprofen of Alčve feminin ('k weet niet zeker of dat van Alčve is, maar dac ht wel) ofzo. En een warm bad nemen of een warme kruik tegen je buik/rug aanleggen ofzo. Als niets helpt het een keer met je huisarts overleggen. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien zal ik maar ibuprofen nemen dan.. zal het mn moeder vragen, want de pil kan ik niet nemen door religieuze redenen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
We wilden naar de gynaecoloog, want inmiddels heb ik behoorlijk bloedarmoede en reken maar dat het door die menstruatie komt. Ben het nu weer... maar op zich is het helemaal geen ramp als ik maar die eerste 2 dagen ben doorgekomen. Nu is het de 3e dag en heb ik niet echt last, maar eergister was ik de hele dag misselijk van de pijn en heb ik 's nachts geen oog dichtgedaan en gister kon ik niet rechtoplopen omdat ik geen gevoel had in mijn benen ![]() Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 22:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ongeveer dezelfde klachten als jij (met pijnen enz), en ik kreeg de pil voorgeschreven.Ze kunnen ook pijnstillers voorschrijven misschien dat die helpen tegen de pijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kun je beter gewoon inbuprofen nemen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Misschien een andere pil proberen dan. Bij de ene werkt de ene beter terwijl het bij de ander een andere pil kan zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat helpt tegen menstruatiepijn??? jesjah | 38 | 25-01-2004 09:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
menstruatiepijn(?) zonder ongesteld te zijn wont cry | 11 | 22-01-2004 19:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Orgasme tegen menstruatiepijn? sofie3 | 20 | 13-08-2003 07:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vibrerende tampon tegen menstruatiepijn Eurydice | 23 | 13-05-2003 10:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat doen jullie tegen menstruatiepijn? Somebody Special | 24 | 14-03-2002 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
menstruatiepijn!!!! goldsilver | 9 | 26-11-2001 05:50 |