Advertentie | |
|
![]() |
|
*ik zou willen dat ik minder stresste en me niet druk om van alles en nog wat maakte.
*ik zou genoeg geld willen hebben om me geen zorgen over geld te hoeven maken. *ik zou willen kunnen zingen zonder dat iedereen om me heen wegliep. (ik ben overigens totaal tevreden met mezelf...maar naar mijn mening kan iets eigenlijk nooit perfect zijn dus blijft er altijd wel iets te wensen over ![]()
|
Ik wil minstens 30 kilo eraf
Ik wil een virtuoze multi-instrumentalist zijn En dan ook nog mooie liedjes kunnen schrijven En dan ook nog kunnen zingen En mooi kunnen tekenen/schilderen zodat ik m'n eigen CD/platen hoesjes kan ontwerpen
|
Okay dan zal ik nu met een normaal antwoord komen...
Ik wil... paar kilo aankomen, geliefd bij iedereen worden, ik wil niet rood worden als ik aandacht krijg, minder druk worden, niet hoeven te leren maar toch goede cijfers, gewaardeerd worden om wat ik doe, een keer niet door andere heen praten, ergens ECHT goed in zijn, voor iemand een voorbeeld willen zijn, .... Eigenlijk ben ik best tevreden met alles, of eigenlijk heb ik geleerd om tevreden te zijn met wat ik heb...
||
Citaat:
(srry voor de offtopic ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou
knapper en slanker willen zijn, iets meer acceptatie willen hebben, meer motivatie willen putten uit wat dan ook, mijn leven aan muziek willen kunnen opofferen, een heel grooot feest willen geven voor een heleboel mensen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Momenteel wil ik niets muv een klein beetje rust ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Skateboarden ! RL | 53 | 07-09-2006 06:41 | |
De Kantine |
Ghostrider Il Mafioso | 18 | 04-05-2006 00:31 | |
Lifestyle |
Wanneer vind jij iemand een (gothic)-wannabe? )Vampje( | 108 | 04-07-2005 23:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Over de kunst van het wannabe-zijn Ieke | 0 | 06-02-2005 23:11 | |
Seksualiteit |
Rebecca Looser Verwijderd | 50 | 26-04-2004 20:15 | |
De Kantine |
Che Guevara Verwijderd | 89 | 21-09-2003 21:40 |