Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat zie ik niet vaak. Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet dat de meeste waterdrinkers nuchter zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben begonnen met uitgaan toen ik vijftien was. Toen was alles nieuw, spannend en kon je uitleven naar een stapavond. Zeven jaar later vind ik uitgaan nog steeds vermakelijk, maar het is niet meer zo speciaal als het een aantal jaar geleden was. Nu gebruik ikzelf sinds mijn 17e geen drank en/of drugs, maar ik kan me voorstellen dat mensen dit gebruiken om een avond een extra stimulans te geven. Het gedrag van deze mensen geven mij overigens de stimulans om uitgaan gezellig te blijven vinden. |
![]() |
||
Citaat:
En ten tweede lijkt het alsof je het een misdaad vind om te drinken of om uit te gaan. Het lijkt een tendens te worden om mensen het stempel ‘kansloos’ te geven als ze niet met hun vriendin naar een waar gebeurd verhaal op RTL4 kijken, maar in plaats daarvan rondhangen in uitgaansgelegenheden en zich verzoenen met drank en drugs. Of bedoel je met het woord ‘gelukkig’ dat je blij bent dat je niet zoveel uitgaat omdat je jezelf niet op je gemak voelt in uitgaansgelegenheden? Wat dat betreft kun je het beste een tent op zoeken waar jij je wél op je gemak voelt. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Alcohol tegen verlegenheid Keys | 19 | 05-07-2012 19:23 | |
De Kantine |
Vertel het tante Briseïs: wat is je msnnaam? Briseïs | 500 | 04-01-2005 22:40 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn :-( meisje833 | 60 | 19-11-2004 22:47 | |
Liefde & Relatie |
als een jongen dronken is en zegt dat ie je leuk vind moet je hem dan serieus nemen?? sunflower83 | 32 | 16-05-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
HIJ KOMT! Wat nu?! juliettebinoche | 239 | 08-05-2003 17:35 | |
Liefde & Relatie |
Discotheek + Vrouwen + Drank = Sux Shadow[GPW] | 36 | 27-05-2002 01:31 |