Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2004, 09:06
Verwijderd
ik pleit voor mdma als nieuwe uitgaansdrug, en serotine-aanvullende goedjes bij de drogist
Advertentie
Oud 06-08-2004, 15:46
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 06-08-2004 @ 10:04 :
jawel.
dat is het grappige van de verdovende werking van alcohol, mensen hebben zelf niet eens meer door hoe kut ze bezig zijn
Haha geloof je het zelf?
Oud 06-08-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Jean-Paul schreef op 06-08-2004 @ 16:46 :
Haha geloof je het zelf?
Het komt anders vrij weinig voor dat ik me niet erger aan mensen met genoeg alcohol op.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat zie ik niet vaak.

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 18:58.
Oud 07-08-2004, 00:59
Verwijderd
daar komt wel bij kijken dat ik zelf momenteel zwaar aangeschoten ben.

Oud 09-08-2004, 09:26
da leentjuh
da leentjuh is offline
Met alcohol is uitgaan meestal leuker dan zonder.
Oud 09-08-2004, 11:37
Verwijderd
Ik verveel me meestal dood met wat alcohol op..
Oud 23-08-2004, 18:00
AGH
AGH is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 06-08-2004 @ 10:04 :
jawel.
dat is het grappige van de verdovende werking van alcohol, mensen hebben zelf niet eens meer door hoe kut ze bezig zijn
Heb ik ook niet door als ik nuchter ben.
Oud 23-08-2004, 20:46
Flagellant
Flagellant is offline
Tijdens het reguliere uitgaan, zoals naar een kroeg gaan, vind ik een biertje of wat meestal wel lekker. Tijdens concerten, optredentjes, enz. drink ik steeds minder alcohol/blow ik niet, ik heb enigszins spijt van m'n overmatige dronkenschap tijdens het bezoeken van enkele interessante bands, waardoor ik dus 75% van de muziek en show gemist heb..
Oud 27-08-2004, 18:39
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
.
Oud 27-08-2004, 18:53
skadhd
skadhd is offline
Ik ben altijd nuchter, en k vermaak me altijd grandioos. Ik ga wel los op de suikers en kleurstoffen..
Oud 28-08-2004, 01:34
Verwijderd
Citaat:
skadhd schreef op 27-08-2004 @ 19:53 :
Ik ben altijd nuchter, en k vermaak me altijd grandioos. Ik ga wel los op de suikers en kleurstoffen..
pooooep ik was net redlijk nucher ern bluh poep
Oud 28-08-2004, 02:09
Verwijderd
Ben allergisch voor alcohol. En roken/drugs doe ik al helemaal niet aan. Dus ik ben altijd nuchter en heb er totaal geen moeite mee. Kan overal prima uitgaan.
Oud 28-08-2004, 20:19
Droyd
Droyd is offline
Ik ga eerlijk zijn, ik heb alcohol echt nodig om plezier te hebben. Ik hoef helemaal niet zat te zijn maar misschien vreemd gezegd, zonder alcohol verstijf ik steeds omdat er zoveel mensen rond me zijn

Dansen gaat echt niet als ik helemaal niet gedronken heb, ik kan gewoon niet bewegen van nervositeit. Na 3 biertjes gaat het echt al stukken beter.

edit: ik heb al enkele keren helemaal niets gedronken, telkens was ik tegen de einde van de avond helemaal in mezelf opgesloten...Niet dat ik echt wou drinken, maar ik was absoluut niet op mijn gemak. Gelukkig ga ik niet zo vaak uit en drink ik ook nooit als ik alleen thuis ben.
Oud 28-08-2004, 22:06
Verwijderd
kan perfect zonder alcohol.
Oud 29-08-2004, 16:25
Blubje
Blubje is offline
Ik ga vrijwel altijd uit zonder alcohol.
Ik vermaak me prima
Soms drink ik weleens wat bier of wijn, maar eigenlijk bijna nooit. En als ik dat doe dan hooguit 2 glazen.
Oh en roken en drugs doe ik zowieso niet aan...
Oud 30-08-2004, 15:47
proof of life
proof of life is offline
zou kunnen
Oud 03-09-2004, 21:05
wup
wup is offline
ga altijd uit zonder alcohol... meestal drink ik zelfs water..
en vermaak me prima...
Oud 03-09-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
wup schreef op 03-09-2004 @ 22:05 :
ga altijd uit zonder alcohol... meestal drink ik zelfs water..
en vermaak me prima...
spa-blauw is dé uitgaansdrank
niet dat de meeste waterdrinkers nuchter zijn
Oud 04-09-2004, 12:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik dacht gister ook dat ik nuchter was, maar toen ik moest fietsen bleek gelukkig van niet
Oud 04-09-2004, 13:38
Verwijderd
pepslet
Oud 05-09-2004, 11:13
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
In een cafeetje drink ik een biertje! Na het werk ook wel eens.
Ik ben heel weinig lam!

Naar housefeestjes drink ik alleen water en laat ik mijn drogneren door de muziek. De beste drug die er is!

En nuchter kan ik net zo gek doen als met alcohol. Alleen van die klote drank, word je zo snel hitsig whehe!

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 12:47.
Oud 05-09-2004, 11:26
combat95
combat95 is offline
Het verbaast me hoeveel mensen uitgaan zonder drugs helemaal niks vinden. Misschien zegt het wel iets over jezelf, dat je de saaie sleur van naar kutdiscos gaan en met dezelfde mensen praten niet meer leuk kan vinden zonder externe stimulatie.
Oud 07-09-2004, 19:06
AGH
AGH is offline
Citaat:
combat95 schreef op 05-09-2004 @ 12:26 :
Het verbaast me hoeveel mensen uitgaan zonder drugs helemaal niks vinden. Misschien zegt het wel iets over jezelf, dat je de saaie sleur van naar kutdiscos gaan en met dezelfde mensen praten niet meer leuk kan vinden zonder externe stimulatie.
Dat is toch ook zo?
Ik ben begonnen met uitgaan toen ik vijftien was.
Toen was alles nieuw, spannend en kon je uitleven naar een stapavond.
Zeven jaar later vind ik uitgaan nog steeds vermakelijk, maar het is niet meer zo speciaal als het een aantal jaar geleden was.

Nu gebruik ikzelf sinds mijn 17e geen drank en/of drugs, maar ik kan me voorstellen dat mensen dit gebruiken om een avond een extra stimulans te geven.
Het gedrag van deze mensen geven mij overigens de stimulans om uitgaan gezellig te blijven vinden.
Oud 07-09-2004, 19:18
AGH
AGH is offline
Citaat:
Droyd schreef op 28-08-2004 @ 21:19 :
ik heb al enkele keren helemaal niets gedronken, telkens was ik tegen de einde van de avond helemaal in mezelf opgesloten...Niet dat ik echt wou drinken, maar ik was absoluut niet op mijn gemak. Gelukkig ga ik niet zo vaak uit en drink ik ook nooit als ik alleen thuis ben.
Troost je, aan het eind van de avond heeft niemand nog door dat je nuchter bent en is het geen schande om dronken te zijn. Prima gelegenheid om je te misdragen, omdat iedereen dat dan doet.

En ten tweede lijkt het alsof je het een misdaad vind om te drinken of om uit te gaan.
Het lijkt een tendens te worden om mensen het stempel ‘kansloos’ te geven als ze niet met hun vriendin naar een waar gebeurd verhaal op RTL4 kijken, maar in plaats daarvan rondhangen in uitgaansgelegenheden en zich verzoenen met drank en drugs.
Of bedoel je met het woord ‘gelukkig’ dat je blij bent dat je niet zoveel uitgaat omdat je jezelf niet op je gemak voelt in uitgaansgelegenheden?
Wat dat betreft kun je het beste een tent op zoeken waar jij je wél op je gemak voelt.
Oud 14-09-2004, 13:59
C'est moi
C'est moi is offline
ik drink zo wie zo niet want ik lust geen alchole. en blowen nheee.

ik ben altijd nuchter. iedereen met wie ik uit ga heeft een rijbewijs behalve ik. en op 1 na drinkt iedereen. dus ik moet nu van hun een keer een rijbewijs gaan halen!! wij moeten alleen naar een andere richting om naar huis te gaan als wij.

Regels voor berichten