Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2004, 22:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-11-2004 @ 19:02 :
Volgens mij is het wel een oud gebouw, de gevel is in ieder geval oud, en in het huis zelf was het toch niet echt netjes.. als mensen een nieuw huis bouwen, neem ik aan dat ze het meteen doen zoals het moet zijn... Daarnaast zaten er ook al toiletten in, van die oude dingen, kan me niet voorstellen dat ze die tijdelijk neerzetten voor niets (aangezien bouwvakkers toch zo'n oranje hok gebruiken).
heb je allemaal gelijk in. Zeker die voorgevel ziet er idd wel oud uit. maar jammer dan voor de deelnemers dat het dan niet zoveel overwaarde wordt als dat ik dacht
Oud 02-12-2004, 18:48
shy gurl
shy gurl is offline
Ik denk idd ook dat het gewoon oud is. Ik vind het nogal gvreemd om een huis half af te maken ofzo..Maar ja, je wete het maar nooit, de wereld is soms heel vreemd
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 12:51
liesbethliesbet
liesbethliesbet is offline
Id de finale dan vanvond?? Wie gaan ht allemaal kijken??Wij zijn dan denk ik sinterklaas aan het vieren
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 12:55
Verwijderd
Joehoe, helemaal vergeten al Ik ga vanavond kijken, absoluut
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:13
Balance
Balance is offline
Jaaaa, ik ga ook kijken!

Pff, waar gaat m'n zondagavond heen? Eerst Expeditie Robinson afgelopen en na vanavond ook Het Blok
Oud 05-12-2004, 17:15
Ketjing
Ketjing is offline
Guzman heeft bij mij voorrang,
ik kijk het begin + laatste half uur wel
Oud 05-12-2004, 21:02
Pla
Pla is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 05-12-2004 @ 18:15 :
Guzman heeft bij mij voorrang,
ik kijk het begin + laatste half uur wel
De video loopt voor Guzman

De winst vind ik écht tegenvallen.. maar 10.000 voor Brett en Tobias?? Ik vond dat echt 1 van de beste appartementen..
Oud 05-12-2004, 21:15
Ketjing
Ketjing is offline
haha lekker weinig winst voor die mensen

wel veel kijkers, dus in dat opzicht een succes voor Net5
maar de veiling is redelijk een flop
Oud 05-12-2004, 21:24
karinn
karinn is offline
Wow wat was dat ellendig. Vind je het gek als er alleen maar mensen in de zaal zitten met hun fototoestel die het allemaal zo interessant vinden om er gewoon bij te zijn en toch niet gaan bieden... Beetje kansloos allemaal.
Oud 05-12-2004, 21:25
Verwijderd
mijn moeder die vond het serieus zielig voor nanet en elmer is ook wel overigens..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 21:25
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
nanet en elmer gewoon 0 euro

okee, het waren ook niet mijn favorieten maar 0 euro !!!
Oud 05-12-2004, 21:32
*gaapt*
*gaapt* is offline
maar die startbedragen, zat daar die 35000 euro nog niet in?
dat zal wel, maar dan is het helemaal een lage opbrengst. dan hebben nanet en elmar gewoon helemaal geen waarde toegevoegd, terwijl ze er 35000 euro aan hebben verbouwd

duidelijk een flop die veiling, maar wel sneu voor de deelnemers
Oud 05-12-2004, 21:45
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Miep#1 schreef op 29-11-2004 @ 15:41 :
Schokkend nieuws: Ik hoorde van iemand dat Nanet en Elmer helemaal geen stel zijn maar dat ze gewoon doen alsof zodat ze aan dit programma mee kunnen doen. Ik weet niet of het waar is.....
Verder vind ik het een erg leuk programma. Vind het appartement van Nanet en Elmer het minst mooi, die van Lieke en Michon het leukste!
Dit klopt...

Mijn vriendje heeft bij Nanet in de klas gezeten, hij gaat nu verder niet met haar om omdat hij in het westen van het land woont maar zijn vrienden/oud-klasgenoten kennen haar nog wel tegenwoordig en ze staat bij hun bekend als een slet....ze zou nooit op een type als elmer vallen en heeft al helemaal geen relatie van een jaar met die gozer.....ze heeft er geen relatie mee, 100% zeker....alles is gefacked!

Ze hebben zich waarschijnlijk dus wel als koppel opgegeven...

Laatst gewijzigd op 05-12-2004 om 21:48.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 21:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 05-12-2004 @ 22:45 :
Dit klopt...

Mijn vriendje heeft bij Nanet in de klas gezeten, hij gaat nu verder niet met haar om omdat hij in het westen van het land woont maar zijn vrienden/oud-klasgenoten kennen haar nog wel tegenwoordig en ze staat bij hun bekend als een slet....ze zou nooit op een type als elmer vallen en heeft al helemaal geen relatie van een jaar met die gozer.....ze heeft er geen relatie mee, 100% zeker....alles is gefacked!

Ze hebben zich waarschijnlijk dus wel als koppel opgegeven...
Ik zie er het probleem niet van in eigenlijk...

Maar wat een flop whaha

Was ook wel te verwachten natuurlijk. € 235.000,- is gigantisch veel! De appartementen zijn alleen interessant voor beginners. Je hebt boven- en onderburen waar je rekening mee moet houden en voor een familie met kindjes is het niet geschikt. Dat zorgt ervoor dat zo'n appartement puur interessant is voor starters en die hebben geen 235.000 (euro!!). Mensen die dat wel hebben, maar een gezin hebben of enigszins rust willen hebben (en dus geen lawaaierige bovenburen) kopen voor zo'n bedrag al gauw een huis. Echt raar is het dus niet dat ze de 3 ton niet haalden.
Maar idd erg lullig. Ze hadden gewoon de startwaarde op 200.000 moeten leggen.
Oud 05-12-2004, 22:52
Verwijderd
Pfoe, dat viel tegen. Ik had wel verwacht dat Lieke en Michon zouden winnen, en ik vond het ook fijn dat ze wonnen
Maar de rest viel echt tegen, ik had er echt meer van verwacht... (Niet zozeer van de finale, maar meer van de bieders.)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 23:03
Balance
Balance is offline
Wiena en jochem hadden trouwens nog mazzel dat ze als eerste waren! Toen werd er nog gemijnd bij 14.000, omdat men het idee had dat anders een ander het appartement zou nemen.
Na het tweede appartement had men door dat je gewoon moest wachten tot de 0 euro dus ging men helemaal niet meer mijnen!

Wat ik me overigens afvroeg: alle kopers krijgen 3000 euro. Zullen de bewoners dit moeten betalen van hun winst?
Bij het 5e appartement blijft er dan bijna niks meer over om te verdelen en bij Nanet en elmer zouden ze zelfs verlies maken!
Oud 06-12-2004, 11:53
Drez
Drez is offline
Ik vond het echt heel triest, vooral dat er niemand meer ging mijnen.
Oud 06-12-2004, 11:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
dReZ schreef op 06-12-2004 @ 12:53 :
Ik vond het echt heel triest, vooral dat er niemand meer ging mijnen.
wel logisch op zich.
je bent een dief van je eigen portemonnee als je dat doet.
die mensen waren met het bieden al tot het uiterste gegaan van wat ze te besteden hadden en zagen dat er niemand met hen mee ging. Dan weet je al bijna zeker dat het huis voor jou is.
Oud 06-12-2004, 12:11
Drez
Drez is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-12-2004 @ 12:58 :
wel logisch op zich.
je bent een dief van je eigen portemonnee als je dat doet.
die mensen waren met het bieden al tot het uiterste gegaan van wat ze te besteden hadden en zagen dat er niemand met hen mee ging. Dan weet je al bijna zeker dat het huis voor jou is.
Ja okee, maar het zag er gewoon zo zielig uit!
Ik had er echt meer van verwacht.
Oud 06-12-2004, 12:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
dReZ schreef op 06-12-2004 @ 13:11 :
Ja okee, maar het zag er gewoon zo zielig uit!
Ik had er echt meer van verwacht.
Ik ook ja.

In de telegraaf staat trouwens dat het appartement van Elmer en Nanet helemaal niet verkocht is. het is teruggenomen door de makelaar.

Het programma heeft ook heel veel gekost. Er is 1,1 miljoen betaald voor het kopen van het appartement en er is 4x 35.000 besteed aan het verbouwen van de appartementen. Verder is er nog heel veel geld gegaan in het maken van het programma zelf en vervolgens is het maar verkocht voor nog geen 900.000.

Ze gingen trouwens nog wel rond de tafel zitten om te kijken of er nog iets voor Nanet en Elmer werd gedaan, maar ze zeiden ook: bij Expeditie Robinson is er ook maar één winnaar (oftewel: de anderen hebben pech).

Ik ben benieuwd... Ga volgende week iig wel kijken naar de reacties van de deelnemers.
Oud 06-12-2004, 12:46
Venomous
Venomous is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-12-2004 @ 13:21 :
Ik ben benieuwd... Ga volgende week iig wel kijken naar de reacties van de deelnemers.
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:40
Goede Fee
Goede Fee is offline
Werk je 13 weken ofzo, krijg je maar 1250euro!

Ik vond Elmer en Nanet nou niet het sympatiekste stel dat erbij zat maar dit vind ik echt jammer voor ze.
Lieke en Michon zijn overigens wel de terechte winnaars!
Oud 06-12-2004, 15:33
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Echt GEWELDIG dat die lui hun huis niet met meerwaarde wisten te verkopen. Ik weet ook niet of die 35000 euro aan kosten van de verbouwing er nog bij geteld moet worden.

Affijn, als je al die lelijke kankertroep van de ikea er uit pleurt, en die foute kleurige tegels van de muur ramt kan je't vast wel verkopen voor 3 ton.

En natuurlijk zijn dit soort appartementen bedoeld voor yuppen. Die hebben niet zoveel hobbies en ook geen tijd voor kinderen.
Oud 06-12-2004, 16:23
shy gurl
shy gurl is offline
Ik heb het nog niet gekeken, gisteren vierden we sinterklaas. Ik ben wel benieuwd, op school hadden ze het over een gigantische flop. Heb alleen Wina en Jochem nog maar gezien, en ik vond het wel sneu voor ze, maar achteraf hadden zij dus nog best een hoge opbrengst! Ik ga het vanavond kijken..ben benieuwd

Wel zielig als je heel veel tijd hebt afgezien in zo'n appartement, heb je geen winst...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:51
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk ook wel weer goed dat je niet altijd wint, anders kan je er aan mee doen en flink wat geld verdienen. Dat je echt kan verliezen hoort wel bij het spel-element vind ik
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 17:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-12-2004 @ 17:51 :
Ik vind het eigenlijk ook wel weer goed dat je niet altijd wint, anders kan je er aan mee doen en flink wat geld verdienen. Dat je echt kan verliezen hoort wel bij het spel-element vind ik
dat is waar.
alleen offer je ook nog heel wat op.
die mensen hebben 10 weken fulltime geklust naast hun werk. Wiena heeft heel veel tijd minder met d'r zieke moeder door kunnen brengen omdat er zonodig dat klusproject was, Lieke en michon zetten hun relatie op het spel, enz.
Het is wel waar dat het een spelletje is en dat je ook moet kunnen verliezen, maar ik vind hetgeen je ervoor moet opofferen best hoog.
Oud 06-12-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 06-12-2004 @ 18:14 :
dat is waar.
alleen offer je ook nog heel wat op.
die mensen hebben 10 weken fulltime geklust naast hun werk. Wiena heeft heel veel tijd minder met d'r zieke moeder door kunnen brengen omdat er zonodig dat klusproject was, Lieke en michon zetten hun relatie op het spel, enz.
Het is wel waar dat het een spelletje is en dat je ook moet kunnen verliezen, maar ik vind hetgeen je ervoor moet opofferen best hoog.
Idd, ik zou zelf ook echt niet meedoen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 17:42
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-11-2004 @ 21:53 :
en Theo:

Dat maakt mijn de pis niet lauw

en nog meer geweldige uitspraken
ja zoals de befaamde; daarvan schieten je de tranen in je hol

vraag me af offie daar ervaring in heeft
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:47
shy gurl
shy gurl is offline
Haha, ja inderdaad.. Ik heb het gisteren gekeken, en ik vond het nogal sneu. Als je heel veel tijd besteed aan de inrichting van een kamer en dan krijg je helemaal geen meerwaarde. Op zich is het ook wel logisch, het lijkt mij dat de appartementen vooral bedoeld waren voor studenten/juppen en dan is de inrichting van de kamer van Nanet en Elmer niet echt ideaal. Ik vond trouwens ook dat Nanet heel vreemd deed op die veiling...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 07-12-2004 @ 16:47 :
Haha, ja inderdaad.. Ik heb het gisteren gekeken, en ik vond het nogal sneu. Als je heel veel tijd besteed aan de inrichting van een kamer en dan krijg je helemaal geen meerwaarde. Op zich is het ook wel logisch, het lijkt mij dat de appartementen vooral bedoeld waren voor studenten/juppen en dan is de inrichting van de kamer van Nanet en Elmer niet echt ideaal. Ik vond trouwens ook dat Nanet heel vreemd deed op die veiling...
Ik zat me kapot te ergeren aan al die irritante opmerkingen tussendoor
één keer is misschien grappig, maar laat voor de rest gewoon die veilingmeester het werk doen!
Oud 07-12-2004, 16:55
Jules
Jules is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-12-2004 @ 18:34 :
Idd, ik zou zelf ook echt niet meedoen
Ik wel maar mijn vriend wil niet.
Oud 07-12-2004, 17:29
Freshh~
Freshh~ is offline
zal zeker wel weer een deel2 komen?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 18:34
Dmnq
Dmnq is offline
lullig voor die gasten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 19:08
shy gurl
shy gurl is offline
Ik vraag me af of er een deel 2 komt. Ik gloof dat de opbrengst een beetje lager was dan ze dachten en dat het hele programma erg veel geld heeft gekost. Hoewel, bij net 5 zijn er natuurlijk nu wel hoge kijkcijfers.
Oud 07-12-2004, 23:30
Balance
Balance is offline
M'n moeder zei net dat ze gehoord had dat er idd een deel 2 komt volgend jaar. Ik neem aan dat ze dan wel meer rekening gaan houden met de lagere prijzen...
Ze zei ook dat er veel commotie was om alle mensen die wel in die zaal zaten maar helemaal niet kwamen om te bieden.

En de deelnemers hebben nu een spreekverbod. Hoe zwak
Oud 08-12-2004, 15:42
Pla
Pla is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-12-2004 @ 00:30 :

En de deelnemers hebben nu een spreekverbod. Hoe zwak
Zeker zwak..
Maar het klopt ergens echt niet hoor.. een appartement in het centrum (of vlakbij het centrum) van amsterdam, compleet ingericht vor maar €235.000 euro?!? Das echt SPOTgoedkoop..
Oud 08-12-2004, 16:03
Verwijderd
Ze hebben toch geen spreekverbod? Dat was toch onzin?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 21:55
Ketjing
Ketjing is offline
weet iemand wat de titelsong was van het blok?
Oud 10-12-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 09-12-2004 @ 22:55 :
weet iemand wat de titelsong was van het blok?
Artist: Basement Jaxx feat. Lisa Kekaula Lyrics
Song: Good Luck Lyrics

Tell me tell me is life just a playground
Think you're the real deal honey
and someone'll always look after you

but wake up baby
you're so totally deluded
you'll end up old and lonely
if you don't get a bullet in your head

good luck good luck
good luck in your new bed
enjoy your nightmares honey
when you're resting your head

you sold me sold me
sold me down the river now
hope you're feeling happy now
now you'll always have a sneer in your smile

but wake up baby
you're so totally deluded
you'll end up old and lonely
if you don't get a bullet in your head

good luck good luck

And I'm glad so glad that I'm done with you
No more crying crying leaving me so black and blue
You backed me up against the wall but I stand tall
Don't give a damn no more

Oh baby bye bye
No more lies
No more lies
No more lies
Without you

Good good luck
In your new bed
Enjoy your nightmares when your resting your head
Good good luck
In your new bed
Enjoy your nightmares

good luck good luck
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 13:22
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-12-2004 @ 17:23 :
maar laat voor de rest gewoon die veilingmeester het werk doen!
Dat was ook een debiel zeg.

"Ik ben dan wel een pand aan het verkopen op een veiling, maar hee laat ik even tussendoor over koetjes en kalfjes gaan praten met de retards die zo stom zijn om aan dit programma mee te doen."
Oud 10-12-2004, 13:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 10-12-2004 @ 14:22 :
Dat was ook een debiel zeg.

"Ik ben dan wel een pand aan het verkopen op een veiling, maar hee laat ik even tussendoor over koetjes en kalfjes gaan praten met de retards die zo stom zijn om aan dit programma mee te doen."
Oh, ik vond het hem wel leuk doen

Ik heb hem trouwens wel vaker in programma's gezien als veilingmeester.

En Andijvie: ik heb dat maar gehoord, dus het zou best kunnen zijn dat het een roddel is en dat het dus Onzin blijkt te zijn.
Oud 10-12-2004, 18:14
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef op 10-12-2004 @ 13:26 :
danke
Reageren

Regels voor berichten