![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De winst vind ik écht tegenvallen.. maar 10.000 voor Brett en Tobias?? Ik vond dat echt 1 van de beste appartementen..
||
Citaat:
Mijn vriendje heeft bij Nanet in de klas gezeten, hij gaat nu verder niet met haar om omdat hij in het westen van het land woont maar zijn vrienden/oud-klasgenoten kennen haar nog wel tegenwoordig en ze staat bij hun bekend als een slet....ze zou nooit op een type als elmer vallen en heeft al helemaal geen relatie van een jaar met die gozer.....ze heeft er geen relatie mee, 100% zeker....alles is gefacked! Ze hebben zich waarschijnlijk dus wel als koppel opgegeven... Laatst gewijzigd op 05-12-2004 om 21:48. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat een flop whaha ![]() Was ook wel te verwachten natuurlijk. € 235.000,- is gigantisch veel! De appartementen zijn alleen interessant voor beginners. Je hebt boven- en onderburen waar je rekening mee moet houden en voor een familie met kindjes is het niet geschikt. Dat zorgt ervoor dat zo'n appartement puur interessant is voor starters en die hebben geen 235.000 (euro!!). Mensen die dat wel hebben, maar een gezin hebben of enigszins rust willen hebben (en dus geen lawaaierige bovenburen) kopen voor zo'n bedrag al gauw een huis. Echt raar is het dus niet dat ze de 3 ton niet haalden. Maar idd erg lullig. Ze hadden gewoon de startwaarde op 200.000 moeten leggen.
||
Citaat:
je bent een dief van je eigen portemonnee als je dat doet. die mensen waren met het bieden al tot het uiterste gegaan van wat ze te besteden hadden en zagen dat er niemand met hen mee ging. Dan weet je al bijna zeker dat het huis voor jou is.
||
Citaat:
Ik had er echt meer van verwacht.
||
Citaat:
In de telegraaf staat trouwens dat het appartement van Elmer en Nanet helemaal niet verkocht is. het is teruggenomen door de makelaar. Het programma heeft ook heel veel gekost. Er is 1,1 miljoen betaald voor het kopen van het appartement en er is 4x 35.000 besteed aan het verbouwen van de appartementen. Verder is er nog heel veel geld gegaan in het maken van het programma zelf en vervolgens is het maar verkocht voor nog geen 900.000. Ze gingen trouwens nog wel rond de tafel zitten om te kijken of er nog iets voor Nanet en Elmer werd gedaan, maar ze zeiden ook: bij Expeditie Robinson is er ook maar één winnaar (oftewel: de anderen hebben pech). Ik ben benieuwd... Ga volgende week iig wel kijken naar de reacties van de deelnemers.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
alleen offer je ook nog heel wat op. die mensen hebben 10 weken fulltime geklust naast hun werk. Wiena heeft heel veel tijd minder met d'r zieke moeder door kunnen brengen omdat er zonodig dat klusproject was, Lieke en michon zetten hun relatie op het spel, enz. Het is wel waar dat het een spelletje is en dat je ook moet kunnen verliezen, maar ik vind hetgeen je ervoor moet opofferen best hoog.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
vraag me af offie daar ervaring in heeft |
![]() |
||
Citaat:
![]() één keer is misschien grappig, maar laat voor de rest gewoon die veilingmeester het werk doen!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar het klopt ergens echt niet hoor.. een appartement in het centrum (of vlakbij het centrum) van amsterdam, compleet ingericht vor maar €235.000 euro?!? Das echt SPOTgoedkoop..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Song: Good Luck Lyrics Tell me tell me is life just a playground Think you're the real deal honey and someone'll always look after you but wake up baby you're so totally deluded you'll end up old and lonely if you don't get a bullet in your head good luck good luck good luck in your new bed enjoy your nightmares honey when you're resting your head you sold me sold me sold me down the river now hope you're feeling happy now now you'll always have a sneer in your smile but wake up baby you're so totally deluded you'll end up old and lonely if you don't get a bullet in your head good luck good luck good luck in your new bed enjoy your nightmares honey when you're resting your head And I'm glad so glad that I'm done with you No more crying crying leaving me so black and blue You backed me up against the wall but I stand tall Don't give a damn no more Oh baby bye bye No more lies No more lies No more lies Without you Good good luck In your new bed Enjoy your nightmares when your resting your head Good good luck In your new bed Enjoy your nightmares good luck good luck good luck in your new bed enjoy your nightmares honey when you're resting your head |
![]() |
||
Citaat:
"Ik ben dan wel een pand aan het verkopen op een veiling, maar hee laat ik even tussendoor over koetjes en kalfjes gaan praten met de retards die zo stom zijn om aan dit programma mee te doen."
||
Citaat:
![]() Ik heb hem trouwens wel vaker in programma's gezien als veilingmeester. En Andijvie: ik heb dat maar gehoord, dus het zou best kunnen zijn dat het een roddel is en dat het dus Onzin blijkt te zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Het Blok 2008 Balance | 85 | 08-12-2008 17:44 | |
Films, TV & Radio |
Het blok 2006 koelieboelie | 35 | 28-11-2006 15:37 | |
Films, TV & Radio |
Het Blok Rachel | 91 | 28-11-2005 23:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme Mr.Hypert€xt | 76 | 19-11-2004 18:43 | |
Vlaams Blok =/= Vlaams Belang? Quincy | 33 | 17-11-2004 11:42 | |
Vlaams Blok heeft plannen klaar voor nieuwe partij Gatara | 19 | 19-05-2004 20:33 |