Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
langharig links werkschuw tuig dat nooit hun haar wast of in bad gaat , extreem agressief is op momenten dat ze in hun ogen rechtvaardig bezig zijn en om het minste of geringste rotzooi trappen onder het mom van "Strijden voor HUN sociaal idealistisch beeld". Naarmate het tuig ouder (met name na de studenten periode) wordt dringt het tot hem/haar door dat een iets realistischer beeld van de wereld niet misplaatst zou zijn! Bron: Wikipedia
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Liever dood van VVD'er.
||
Citaat:
![]() ![]() Het idee was ook eigenlijk dat ie naar het Maagdenhuis toe zou komen en zou zeggen dat we heel goed bezig waren en dat ie het heel goed vind dat studenten zich verzetten. Dat ging helaas niet door. Was wel grappig geweest.
||
Citaat:
ik ken meer rechtse mensen die de fout ingaan, dan linkse mensen, linkse mensen zijn niet allemaal langharig!!!!!!!!! generaliserende zak hooi..... en in dit geval was het de politie die excessief geweld gebruikt heeft.... hun sociaal idealistisch beeld is uiteindelijk ook het beste voor jouw toekomst en de toekomst van je kinderen!!!! dus ipv ze af te zeiken kan je ook gewoon luisteren naar wat ze willen......
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het feit dat je een béta-student bent, wilt niet betekenen dat je slimmer bent. Hoogstens dat je een talent voor een bepaalde richting hebt. Ik ken namelijk genoeg mensen die uitmutend zijn in wiskunde, natuurkunde en scheikunde, maar bij economie, aardrijkskunde, geschiedenis, Frans, Duits en Engels waardeloze resultaten halen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.indymedia.nl/nl/2005/03/25387.shtml |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij komt er wel |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad, het geweld dat hier tegen studenten werd gebruikt was buitenproportioneel, maar niet omdat je 'nooit' geweld tegen vrouwen zou mogen gebruiken. |
![]() |
|
aan de andere kant vind ik deze actie van de politie ook wel weer goed. Bijna niemand, en vooral de jeugd, heeft geen respect voor de politie. Daarom ben ik voor een hardere hand van de politie, tijdens arrestaties enz. Alleen moet je dan ook weer niet bij studenten van een universiteit gaan beginnen. Die zijn juist het liefst. Doen ze een keer iets verkeerds, krijgen ze meteen dit.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dat is nog geen reden om er op los te timmeren natuurlijk. Ze zijn trouwens allemaal vrij nu, behalve twee die nog het één en ander op hun strafblad hadden staan.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Echt waar, als de politie iets harder zou optreden, zouden er nog maar weinig mensen zo'n "onveiligheidsgevoel" overhouden. En crimineeltjes zouden wel 2 keer nadenken, alvorens de politie uit te schelden. Als ik koprpschef was, zou ik het wel weten. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal zijn het baldadige jongeren die de politie uitschelden als het daar bij blijft waarom zou je dan hardhandig optreden?En tegen onveiligheids gevoel kun je niks doen dat zit meestal tussen de oren, als een plaats daadwerkelijk onveilig is het wat anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet immers wat als eerlijke crimineel, wanneer de politie ineens keihard gaat optreden. |
![]() |
||
Citaat:
Toch vind ik het beeindigen van de bezetting veel te ver gaan. Ik bedoel: iemand aan een enkele handboei naar buiten slepen is absoluut not done. Hallo, permanent beschadiging van pezen, iemand? Van alle mensen zouden politieagenten dat toch wel moeten weten denk ik zo, toch? Een excuus is toch wel het minste dat er af zou kunnen. En dan moet je opletten hoe de korpschef bij de volgende acties gaat mekkeren als een student dan toevallig een end hout meeneemt omdat hij/zij eerder mishandeld werd. ![]()
|
Verwijderd
|
Kijk, met proportioneel geweld is helemaal niets mis. Als je als agent tegenover een grote groep agressieve kutmarokkaantjes staat is dat wel iets anders dan wanneer je met studenten te maken hebt. Nota bene hadden de bezettende studenten één deur helemaal niet gebarricadeerd, zodat de politie eenvoudig naar binnen kon komen mocht er besloten worden tot ontruiming.
Als je het mij vraagt - en ik heb echt een hekel aan complotdenken, laat dat duidelijk zijn - is dit een ongelooflijk politiek geïnspireerde politie-actie om maar even goed duidelijk te krijgen dat Ruttes wil wet is, punt uit. |
![]() |
|
Nou ja, dat zullen we pas echt goed kunnen zien aan de behandeling van de aangifte tegen Rutte, als die zonder nadenken geseponeerd wordt dan is dat zo.
Ik wil trouwens wel aantekenen dat de universiteit de politie had gevraagd tot ontruiming over te gaan, zij zijn dus medeverantwoordelijk.
|
Verwijderd
|
No shit. Natuurlijk wilde de universiteit het Maagdenhuis ontruimd zien, maar daarmee hebben ze nog niet het fiat gegeven voor politiegeweld.
Overigens is dit een perfect voorbeeld van uitlokking en aanbod tot medeplichtigheid. Rutte in Netwerk, letterlijk: 'Als student heb je recht op goed onderwijs. Als je dat niet krijgt moet je naar de harde middelen grijpen (...) Dan moet je er toch eens met zijn allen over denken een faculteit te bezetten.' |
![]() |
|
Ik vind het niet zo gek dat het maagdenhuis door de politie ontruimt werd, maar ik vind het ronduit belachelijk dat elke student 75 euro boete gekregen heeft. Het is misschien niet de meest handige manier om te protesteren, maar om nou meteen met boetes te gaan gooien.
Hoe zit het eigenlijk met mensen die worden vastgehouden en hun naam niet willen geven? Worden die gewoon vastgehouden totdat ze hun naam toch zeggen, of laten ze die op een gegeven moment gewoon weer vrij?
|||
Citaat:
Gooien is het niet echt. Ze hebben ingebroken en hadden geen van allen een identiteitsbewijs bij zich. Citaat:
Mensen zomaar vasthouden totdat je weet wie ze zijn is verboden, ook voor de politie.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is ook niet 'waardeloos' in de zin van absoluut onnuttig, ik bedoel het meer als 'de kans dat je er een goedbetalende baan mee vindt binnen korte tijd is niet erg groot'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Demonstratie 27 april, Den Haag Drez | 53 | 27-04-2005 16:54 | |
Algemene schoolzaken |
demonstratie tegen het nieuwe beleid van rutte over vervolgopleidingen! Anatria | 96 | 01-04-2005 07:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Laat 't kabinet op zijn bek gaan! dinaatjuh | 142 | 30-03-2005 15:13 | |
"Foto keeltumor mogelijk in 2006 op sigarettenpakje" almighty | 86 | 10-03-2005 22:43 | |
BELANGRIJK protestactie tegen het onderwijsbeleid! Anatria | 2 | 09-03-2005 22:11 | |
Lifestyle |
onze generatie is saai Ninnoc | 69 | 15-09-2002 14:44 |