Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik stond vroeger op met mijn ex en ging met hem slapen. Ik had het heel veel over hem en ik huilde nog veel om hem. Gelukkig is dat nu over. Ik heb het kunnen afsluiten. En het voelt/voelde als een bevrijding. Als een last die van mn schouders afviel. Gewoon omdat ik 'afscheid nam' van ons en van onze tijd samen. Het was klaar zo en goed zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nadat het uit was nog tig keer seks gehad met mijn ex. Qua het afsluiten van die periode en van onze relatie niet verstandig, maar gevoelsmatig was het heel fijn en ik heb er met volle teugen van genoten. Ook dat koester ik. Ga dus alsjeblieft geen spijt hebben.. Het is gebeurd en als je het vreselijk vond kan ik t nog begrijpen, anders is het verspilde energie meis.. Die kun je veel beter voor andere dingen gebruiken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij duurde het een jaar. En natuurlijk denk ik af en toe nog aan hem. Soms wel elke dag.. Maar dat is niet meer op de manier zoals het het afgelopen jaar was. Ik mis hem niet echt meer en vind het allemaal oké zoals het is nu. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ts: wat loontjuh zegt je moet het voor jezelf afsluiten...en natuurlijk de beste remedie is gewoon weer stapelverliefd worden op een ander, maar dit kunnen we niet uitzoeken denk ik....
||
Citaat:
![]() Maar mijn ex zit nog eigenlijk dagelijks in mijn hoofd.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb mijn ex al 3 jaar niet meer gezien, gesproken of op een andere manier contact met hem gehad. Ik heb bijna 2,5 jaar een hele lieve vriend waar ik nu mee samenwoon, maar mijn ex blijft elke dag in mijn hoofd. Geen moment gaat er voorbij dat ik niet aan hem denk.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk nu heel anders aan hem dan een paar maanden terug. Ik vind het oké zo.. Gisteren bijvoorbeeld, was ik jarig. Met zijn verjaardag heb ik een e-card verzonden. Van hem hoor ik niets. Tja, dan denk ik wel even aan hem, en mensen vragen ook of ik nog iets van hem gehoord heb, maar dan denk ik ook van: naja, your loss... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En vandaag al zijn vrienden (met uitzondering van 1, want dat is nog een vriend van mij) verwijderd uit mijn msnlijst en dat ene meisje waar veel mee is gebeurd heb ik geblokkeerd en verwijderd. Ik heb zelfs zijn broer uit mn lijst verwijderd. Hem verwijder ik niet, maar daar zie ik ook geen reden toe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat doen, kword er gek van grizzy | 26 | 22-03-2005 23:26 | |
Psychologie |
Ik kan hem niet laten gaan... metallica | 4 | 19-07-2004 22:10 | |
Liefde & Relatie |
verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet... Lieverd17 | 7 | 17-01-2003 20:09 | |
Liefde & Relatie |
Kan je een eerste liefde ooit vergeten?? ShiningStar | 68 | 21-08-2002 20:51 | |
Liefde & Relatie |
k weet het echt niet meer wanhopig meisje | 4 | 17-04-2002 21:59 | |
Liefde & Relatie |
ik kan hem niet vergeten, maar eigenlijk wil ik dat ook niet xxxemmyxxx | 3 | 02-02-2002 17:13 |