Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2006, 17:44
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb van 12 tot half vier foto's gemaakt, toen om vier uur het roletje weggebracht, om vijf uur weer opgehaald, en er bleek niets op het rolletje te staan want ik N00BZ0RS had het rolletje er niet goed genoeg ingedaan. nu baal ik wel een beetje want ik had echt gave mooie foto's. gelukkig hoefde ik niks te betalen.
Oud 09-09-2006, 18:45
Verwijderd
ik heb met een vriendinnetje GESHOPT in zoetahmeer en het enige leuke dat ik kon vinden was een fokking potje oogschaduw zzz
en ik wilde vanaaf naar een strandfeestje maar al die paupers hebben ineens geen zin meer ZZZZZZZZ
Oud 09-09-2006, 19:53
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Een bloemetje gekocht, geschreven, formule 1 gekeken, boodschappen gedaan en darts gekeken. Niet veel bijzonders dus.
Oud 09-09-2006, 20:21
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik was gister uit in bergen op zoom, want er was poptocht. El pino and the volunteers wareen erg gaaf en heb ik mint ook gezien en samen met hun het grgatis kratje bier van ze opgedronken en zware shag gerookt.
vandaag had ik een kater en heb ik gerepeteerd en ben ik naar de verjaardag van mijn vriendin's vader.
Nu ga ik werken tot morgenochtend want dit is de manier hoe ik mijn laatste weekend als inwoner van bergen op zoom vier geloof ik
Oud 09-09-2006, 20:27
hellebel
hellebel is offline
ik ging werken en toen bleek dat t mijn laatste dag was. daarna ging ik langs bij n makker op de tattooshop en toen kreeg een nieuw plakplaatje gratis. dubbel
Oud 09-09-2006, 20:28
Verwijderd
gebruncht met verse jus en broodjes van de bakker, in de zon gelegen, gewinkeld, gewerkt, nu kijk ik iets over 9/11 en zo ga ik uit
Oud 09-09-2006, 20:31
matt trakker
matt trakker is offline
Oud 09-09-2006, 21:13
bbyn
bbyn is offline
ik heb uitgeslapen, mn huiswerk gemaakt, boek verder gelezen en tussendoor gegeten vanavond naar de Narnia musical geweest, die zo ongelooflijk leuk was ben helemaal blij
Oud 09-09-2006, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-09-2006 @ 04:40 :
Hahaha, zatlap.
Mja.

Gisteren dus een afscheidsfeestje van iemand die een jaar naar China vertrekt. Dat was gaaf, afgezien van dat ik ter gevolge van gratis Duvel 't gepresteerd heb om mijn knie kapot te slaan ergens op en vervolgens direct vergeten ben wat er gebeurd is. Ik heb het zelfs nog gevraagd aan mensen maar die wisten het ook niet en ik hoopte dat ik 't vandaag wel weer zou weten maar eh ja. Nu ben ik kreupel. En na afloop ging ik blowen op een tramhalte met een punkert en een gangsterneger genaamd Yentl ofzo en die laatste stemde PvdA, dat was ook behoorlijk wtf.

Vandaag eh internets en brak.
Oud 09-09-2006, 22:14
merels
merels is offline
ik ging gister iets eten met mijn vader en omgg het was lekker. daarna hielp ik met een feest en daar werd gefilmd en het was wel leuk allemaal. vandaag ben ik met het GEZIN uit eten geweest en oei het was lekker. verder sociaal gedaan naar familie en vrienden.
Oud 09-09-2006, 22:17
Verwijderd
Vanochtend heel lang uitgeslapen, want ik was gisteren uitgeweest hier en barcelona is echt duuuuuur. Vandaag naar het strand geweest en vanavond wat gechilled. I love weekends.
Oud 10-09-2006, 04:12
Verwijderd
ik was uit en in eerste instantie was dat best leuk want iedereen was lief en ik zag er leuk uit en kreeg veel complimentjes maar later ging mijn beste vriendin praten met haar vriendje en dat is nu een soort van uit en huu en was best naar eigenlijk verder nog ongeveer 3 kwartier voor mijn huis staan praten met een goede vriend en nu val ik om daaaaag
Oud 10-09-2006, 05:26
Back Door Man
Back Door Man is offline
Prrrrrt
Oud 10-09-2006, 10:22
Verwijderd
net een beetje uitgeslapen na een harde bbq gisterenavond, veronica mars pilot gekeken; coole serie. nu repeteren en straks uit eten
Oud 10-09-2006, 10:25
Verwijderd
ik ga dalijk verhuizen
Oud 10-09-2006, 10:28
Metal
Metal is offline
succes ermee.

ik had bezoek van mijn ouders.
Oud 10-09-2006, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 10-09-2006 @ 11:28 :
succes ermee.

ik had bezoek van mijn ouders.
al mijn spullen staan er al op wat dingen na. Dus het wordt een rustig dagje
Oud 10-09-2006, 10:34
Electriq
Electriq is offline
Hallo ik zou vandaag gaan snowboarden in Deutschland maar omdat ik gister opeens SARS kreeg gaat dat niet door. Ik heb gister wel een potje plastic viooltjes en vitaminepillen gekregen, omdat mijn ziekenbezoek geen fruitmand in huis had.
Oud 10-09-2006, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 10-09-2006 @ 06:26 :
Prrrrrt
Moet je scheten laten?
Oud 10-09-2006, 11:17
wup
wup is offline
Ik heb voor het eerst mijn eigen haar geknipt en het is nog niet eens lelijk ook
Oud 10-09-2006, 11:49
Metal
Metal is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 10-09-2006 @ 11:32 :
al mijn spullen staan er al op wat dingen na. Dus het wordt een rustig dagje
Maak eens een keer foto's als je wilt, ik ben wel benieuwd.
Oud 10-09-2006, 11:51
Dith
Dith is offline
Mijn roes uitgeslapen.
Oud 10-09-2006, 11:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fake schreef op 10-09-2006 @ 11:22 :
veronica mars pilot gekeken; coole serie.
Oud 10-09-2006, 11:53
__
__ is offline
ook uitgeslapen na de bbq en dadelijk 3 kwartier zonder muziek fietsen aangezien mn oortjes weer eens kapot zijn om vervolgens brownies te gaan maken en wijn te gaan zuipen met vriendinnen die ik niet meer zo vaak zie. maar goed hoe saai is 3 kwartier fietsen zonder muziek.
Oud 10-09-2006, 11:58
Carn
Carn is offline
gewoon een grote koptelefoon zoeken.
Oud 10-09-2006, 12:10
vixen
vixen is offline
Ik werd wakker en ging douchen en mailtjes sturen want ik heb binnenkort een huisfeest en nu is mijn vriendje weg en zit ik alleen op zijn kamer. Dus straks ga ik maar naar mijn eigen huis en lekker huiswerk maken (hmm) en dan in het park een boek lezen ofzo.
Oud 10-09-2006, 12:41
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net mijn haar mahoniekleurig geverfd. alsof ook maar iemand dat ziet, maar 't is voor mijn eigen gemoedsrust.
Oud 10-09-2006, 14:17
Otis
Otis is offline
Ik ging vrijdagavond in nijmegen dnb-en met een kornuit en dat was vermakelijk en toen ging ik naar EDE en dat was nog vermakelijker want er is een soort gabberinvasie ontketend ofzo, erg leuk. Daar heb ik nog mensen gezien die ik heel lang niet had gezien en soms was dat leuk en soms niet. heel veel hadden ook bierbuiken en ik voel me altijd superieur als ik daar rondloop, nice.
Oud 10-09-2006, 14:19
Moustache
Moustache is offline
ik werd vanochtend wakker in een ander huis dan mijn eigen, en ik ben na een uitgebreid ontbijt weer naar huis gegaan. Verder echt geen fuck gedaan, maar m'n vriendin komt zo nog even langs.
Oud 10-09-2006, 14:34
ZerO
ZerO is offline
Vrijdag ging ik onverwachts uit eten . Zaterdag heb ik met een vriendin afgesproken, ik ging naar haar toe want er was een muziek fesival in Den Bosch. Niet echt boeiend achteraf gezien maar we hebben ons uitstekend vermaakt met bier, wijn en cocktails Ik durf voorlopig niet naar mijnpostbank.nl ach geld moet rollen zeggen ze.
Vandaag maak ik braaf huiswerk ben bijna klaar een soort van en vanavond ga ik chillen met of zonder vrienden.
Oud 10-09-2006, 15:36
Verwijderd
Sog,
Oud 10-09-2006, 16:10
kuik
kuik is offline
ik moet een practicum maken over epitheelcellen en steunweefsel en nu heb ik net die over epitheel af en begonnen met steunweefsel maar ik word er echt scheitziek van als er iets NIET interessant is, is dat het wel. gadver. maar het hoort er bij zometeen ga ik uit eten met mn ouders en dan brengen zij mij naar mn kamer
Oud 10-09-2006, 16:48
*amélie*
*amélie* is offline
Opgestaan, gedouched en toen ging ik spontaan een soort van voorjaarsschoonmaakt houden, omdat de ZON zomaar schijnt vandaag. Na een uurtje dit toch maar opgegeven en lekker in de zon mijn stagegids doorgelezen en 3 enquetes ingevuld. Blijkbaar willen ze graag mijn mening
Oud 10-09-2006, 17:06
Verwijderd
gisteren naar een strandfeestje geweest en toen een aftahparty en dat was tof & gezellig en nu ben ik brak en mijn moeder maakte me wakker om zelf weer te gaan slapen
Oud 10-09-2006, 17:57
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren vroeeg opgestaan en voorverzameld in het centrum en toen met z'n allen naar de Grote Markt om de Zorba te herkraken (zie ook http://www.indymedia.nl/nl/2006/09/38751.shtml). Daarna om een uur of 6 naar huis gegaan en pizza gegeten en Beverly Hills Cop gekeken om daarna bij een maat wat bier te drinken en daarna weer de kroeg in te duiken en laveloos naar buiten te komen midden in de nacht.
Oud 10-09-2006, 17:58
Electriq
Electriq is offline
Ehh ik heb beterschapskebab gegeten, Kreatief Met Kurk gekeken en nu verveel ik me
Oud 10-09-2006, 18:34
teenager
teenager is offline
Citaat:
kuik schreef op 10-09-2006 @ 17:10 :
ik moet een practicum maken over epitheelcellen en steunweefsel en nu heb ik net die over epitheel af en begonnen met steunweefsel maar ik word er echt scheitziek van als er iets NIET interessant is, is dat het wel. gadver. maar het hoort er bij zometeen ga ik uit eten met mn ouders en dan brengen zij mij naar mn kamer
Je zult nog een hoop tegenkomen wat niet interessant is, maar er wel bijhoort
Oud 10-09-2006, 19:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
gister robbie williams in leeds gekeken vandaag ehh ohja al die programma's over steve irwin op animal planet gekeken en daarna had ik een feestje. zometeen spullen pakken en vanavond ga ik nog even naar m'n vriendje.
Oud 10-09-2006, 19:19
Verwijderd
Ik heb gewerkt en toen heb ik gedronken en nu ben ik
Oud 10-09-2006, 19:21
Haligh
Haligh is offline
ik ben gister naar een vriend geweest in het prachtige calfven.
daar van de kaart geraakt en poelmo gekeken.

en toen uiteindelijk weer naar huis gegaan en een boek gelezen.

en vanaaf zie ik waarschijnlijk zer0 al is momenteel vrij afwezig?
Oud 10-09-2006, 19:24
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 10-09-2006 @ 20:21 :
ik ben gister naar een vriend geweest in het prachtige calfven.
daar van de kaart geraakt en poelmo gekeken.

en toen uiteindelijk weer naar huis gegaan en een boek gelezen.

en vanaaf zie ik waarschijnlijk zer0 al is momenteel vrij afwezig?
ja ik ben er weer trek je nikes aan JUST DO IT
Oud 10-09-2006, 19:25
Haligh
Haligh is offline
ik heb er nu al zin in denk.
Oud 10-09-2006, 20:46
idontcare
idontcare is offline
ik ging naar hoenderloo want we hadden soort van familieweekend, erg enerverend allemaal. we gingen barbequen en dat was wel lekker, maar ik was ook wel weer blij dat we naar huis gingen. verder heb ik even een moment de emo uitgehangen maar nu gaat het wel weer.

morgen naar de dokter want m'n oog is onstoken en daarna maar weer naar m'n stage denk ik zo.
Oud 10-09-2006, 20:56
Verwijderd
uitgeslapen
gewerkt
moe
Oud 10-09-2006, 21:00
botulismf
botulismf is offline
Ik scan mijn kwaliteiten als leerkracht op lerarenweb.nl. Erg jofel allemaal!
Oud 10-09-2006, 21:38
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben vandaag bij m'n moeder geweest en dat was gezellie. en ik heb twee kaarten geregeld voor de lama's en dat is een leuke verrassing voor m'n zus als ze morgen terug komt van vakantie
Oud 10-09-2006, 21:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Geen flikker uitgevreten vandaag, en op een gegeven moment was ik dat zat en toen ben ik met 2 collega's naar de breakaway geweest om cocktails te zuipen. Het duurde iets langer dan gepland en er gingen ook ietsjes meer cocktails naar binnen dan de bedoeling was, maar hee, het was gezellig en ik kan nog steeds in een rechte lijn lopen dus niks aan't handje.
Oud 10-09-2006, 21:56
nps
nps is offline
PIRATES OF THE CARRIBEAN 2 GEZIEN EINDELIJK

en voor de rest een lekkere salade gemaakT!
Oud 10-09-2006, 21:58
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
nps schreef op 10-09-2006 @ 22:56 :
PIRATES OF THE CARRIBEAN 2 GEZIEN EINDELIJK

en voor de rest een lekkere salade gemaakT!
Dat was ie zeker Jij tomaat snij wonder jij!
Oud 10-09-2006, 22:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
omg, stuur 'm eens langs dan! Ik <3 tomaat.

PS: Om mijn gebeurtenissen van vandaag te verklaren:

Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 22:21.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten