Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gisteren dus een afscheidsfeestje van iemand die een jaar naar China vertrekt. Dat was gaaf, afgezien van dat ik ter gevolge van gratis Duvel 't gepresteerd heb om mijn knie kapot te slaan ergens op en vervolgens direct vergeten ben wat er gebeurd is. Ik heb het zelfs nog gevraagd aan mensen maar die wisten het ook niet en ik hoopte dat ik 't vandaag wel weer zou weten maar eh ja. Nu ben ik kreupel. ![]() ![]() Vandaag eh internets en brak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Gisteren vroeeg opgestaan en voorverzameld in het centrum en toen met z'n allen naar de Grote Markt om de Zorba te herkraken (zie ook http://www.indymedia.nl/nl/2006/09/38751.shtml). Daarna om een uur of 6 naar huis gegaan en pizza gegeten en Beverly Hills Cop gekeken om daarna bij een maat wat bier te drinken en daarna weer de kroeg in te duiken en laveloos naar buiten te komen midden in de nacht.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 153 | 05-10-2010 12:16 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Carn | 497 | 27-07-2006 12:53 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedaan? ~*~WiCkEd~*~ | 91 | 10-12-2002 16:18 |