Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dus het is nog eventjes afwachten, al gok dat "PotC: WE" misschien ietsje eerder wordt uitgebracht omdat het anders overschaduwd wordt door "Harry Potter and the Order of the Phoenix" (andersom kan overigens ook). ![]()
|
OPGELET!
Aanstaande maandag, 14 augustus, zendt men op Talpa om 20:30 uur de film "The Tailor of Panama" uit, waarin een piepjonge Daniel Radcliffe te zien is tussen grootheden als Geoffrey Rush, Pierce Brosnan en Jamie Lee Curtis. ![]() ![]() Ik ga de film zeker kijken, maar vooral vanwege Geoffrey Rush (het feit dat dit een film is waarin Radcliffe te zien is in een pre-"Harry Potter"-rol, is meer een leuke bijkomstigheid). <3333 ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() O ja, hij heeft ook nog iets frommeligs/knuffeligs over zich heen en irl ben ik eens héél hard voor zo iemand gevallen. ![]() Hmm, kijk toch eens: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vind je 'm écht niet een piepie klein beetje leuk/schattig? ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, zojuist "The Tailor Of Panama" gezien en ik vond het maar een vreemde film.
![]() ![]() ![]() ![]() Daniel Radcliffe was in een paar scènes te zien als Mark Pendel, de zoon van Harry Pendel (Geoffrey Rush's personage), en hij had zelfs wat tekst hier en daar. ![]() ![]() ![]() Brendan Gleeson (die wij inmiddels kennen als Mad-Eye Moody) was ook te zien in de film, als Mickie Abraxas - hij had zijn haren geverfd en zag er bijna uit als een echte latino (ik had 'm in ieder geval niet meteen herkend). ![]() Naast de rommelige verhaallijn was het acteerwerk ook niet zo geweldig; persoonlijk vond ik dat Geoffrey Rush en Jamie Lee Curtis het het beste deden. ![]() ![]() ![]() ![]() Verder had ik bij deze film zeker een paar squeal-momenten, heh heh heh. ![]() ![]() *happy sigh* Misschien moet ik maar de DVD gaan kopen ofzo. ![]() ![]() Anyway, wie de film niet gezien heeft en toch nieuwsgierig is naar hoe Radcliffe er uit zag in een van zijn eerste filmrollen, moet even hier naartoe gaan: http://www.danradcliffe.us/coppermine/index.php?cat=4 ![]()
||
Citaat:
|
De eerste foto van Tonks in "OotP" is al uitgelekt!
![]() http://www.mugglenet.com/gallery/dis...bum=1898&pos=1 Zo, ik weet nog niet echt wat ik daar van moet gaan denken. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb het net opgezocht, en ik vind 'm wel leuk! ![]() ![]()
||
Citaat:
Of zouden ze het nog gaan nabewerken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
*ziet topic verdacht zakken*
![]() Zie deze deviation Moet Remus (een betere dan de huidige moet ik zeggen) voorstellen, maar die vent is nu Voldy. (Random, ik weet het, maar t topic moet up en ik vind t gewoon geinig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dertig takes, shit ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Spoiler
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja, wow, wat was Maxime een tegenvaller ![]() Ik heb vandaag weer HP4 gekeken met een vriendin, inclusief de deleted scenes. Oh my ggggod. Tonks ziet er zo donker uit ![]()
||
Citaat:
![]() Hier is trouwens een interview (met foto!) met Alec Hopkins, de acteur die de jonge Snape speelt in de Pensieve-scène van "OotP." Hij lijkt echt totáál niet. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |
Algemene schoolzaken |
interview nederlandse literatuur sweetm | 6 | 29-10-2007 00:30 | |
De Kantine |
Hoeveel mensen lezen er eigenlijk Harry Potter? Uice | 194 | 03-09-2007 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquête moraal, fatsoen en godslastering Pineapple | 12 | 23-06-2006 23:26 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #4 Verwijderd | 500 | 10-07-2005 18:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquete heksen en hekserij LadyOfDarkness | 1 | 17-11-2003 15:52 |