| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dus het is nog eventjes afwachten, al gok dat "PotC: WE" misschien ietsje eerder wordt uitgebracht omdat het anders overschaduwd wordt door "Harry Potter and the Order of the Phoenix" (andersom kan overigens ook).
|
|
|
|
OPGELET!
Aanstaande maandag, 14 augustus, zendt men op Talpa om 20:30 uur de film "The Tailor of Panama" uit, waarin een piepjonge Daniel Radcliffe te zien is tussen grootheden als Geoffrey Rush, Pierce Brosnan en Jamie Lee Curtis. Ik ga de film zeker kijken, maar vooral vanwege Geoffrey Rush (het feit dat dit een film is waarin Radcliffe te zien is in een pre-"Harry Potter"-rol, is meer een leuke bijkomstigheid). <3333 ![]()
|
|
|||
|
Citaat:
![]() O ja, hij heeft ook nog iets frommeligs/knuffeligs over zich heen en irl ben ik eens héél hard voor zo iemand gevallen. ![]() Hmm, kijk toch eens: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vind je 'm écht niet een piepie klein beetje leuk/schattig? ![]() ![]() Citaat:
Wat Ieren betreft, heb ik liever Gabriel Byrne.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Hmm, zojuist "The Tailor Of Panama" gezien en ik vond het maar een vreemde film.
Niet alles was even duidelijk; ik bleef lang denken dat het personage van Pierce Brosnan aan de goede kant stond, waardoor veel van de film vrij verwarrend voor me was. Pas toen hij Louisa (de vrouw van Geoffrey Rush's personage) sloeg en haar tegen haar zin probeerde te nemen, kreeg ik door dat hij corrupt was en al het geld in zijn eigen zakken wilde stoppen. Ik vond het echt een zak; maar ik kan het parodische ervan wel inzien, aangezien Brosnan lange tijd de 'goede' spion James Bond heeft gespeeld (en nu speelde hij dus eens een corrupte spion). Brosnan-fans zullen de film ondanks zijn zakkerige personage vast wel kunnen waarderen, en dan vooral vanwege de paar sex-scènes waar Brosnan in zat. ![]() Daniel Radcliffe was in een paar scènes te zien als Mark Pendel, de zoon van Harry Pendel (Geoffrey Rush's personage), en hij had zelfs wat tekst hier en daar. Zijn stem was een beetje zo'n hoog piepstemmetje, nog erger dan in de eerste "Potter"-film. En hij was niet altijd even herkenbaar ook, omdat zijn gezicht er zo veel jonger uitzag enzo. ![]() Brendan Gleeson (die wij inmiddels kennen als Mad-Eye Moody) was ook te zien in de film, als Mickie Abraxas - hij had zijn haren geverfd en zag er bijna uit als een echte latino (ik had 'm in ieder geval niet meteen herkend). ![]() Naast de rommelige verhaallijn was het acteerwerk ook niet zo geweldig; persoonlijk vond ik dat Geoffrey Rush en Jamie Lee Curtis het het beste deden. Bij Geoffrey is het zelfs het geval dat zijn personage een van mijn meest favoriete Geoffrey-personages is geworden tot nu toe. Hij mist het mysterieuze, perverse of excentrieke dat veel van Geoffrey's personages hebben; hij is veel realistischer en menselijker, zeg maar: hij houdt heel veel van zijn vrouw en kinderen en is een simpel mens met alleen iets te veel fantasie. En dat trekt me zeker; Pendel doet me zo qua gedrag en schattigheid een beetje denken aan Giles uit "Buffy." ![]() Verder had ik bij deze film zeker een paar squeal-momenten, heh heh heh. Dat was iedere keer waar Geoffrey semi-naakt te zien was, en dan vooral die ene scène waar hij heel sexy "Rawrr!" deed (met zijn gezicht, zoals een leeuw) voordat hij bij zijn vrouw in bed sprong en met haar ging vrijen. *dies* ![]() *happy sigh* Misschien moet ik maar de DVD gaan kopen ofzo. ![]() Anyway, wie de film niet gezien heeft en toch nieuwsgierig is naar hoe Radcliffe er uit zag in een van zijn eerste filmrollen, moet even hier naartoe gaan: http://www.danradcliffe.us/coppermine/index.php?cat=4
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
De eerste foto van Tonks in "OotP" is al uitgelekt!
![]() http://www.mugglenet.com/gallery/dis...bum=1898&pos=1 Zo, ik weet nog niet echt wat ik daar van moet gaan denken. Misschien kan ik beter wachten met een oordeel te vellen tot ik duidelijkere foto's heb gezien.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb het net opgezocht, en ik vind 'm wel leuk! Snape ziet er lekker gemeen uit en ik kan me meteen voorstellen dat hij zoiets zou zeggen tegen Hermione.
|
|
||
|
Citaat:
Of zouden ze het nog gaan nabewerken? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
*ziet topic verdacht zakken*
Zie deze deviation Moet Remus (een betere dan de huidige moet ik zeggen) voorstellen, maar die vent is nu Voldy. (Random, ik weet het, maar t topic moet up en ik vind t gewoon geinig )
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dertig takes, shit
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Spoiler
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ja, wow, wat was Maxime een tegenvaller Maar ik vind haar af en toe wel iets lief-igs hebben.Ik heb vandaag weer HP4 gekeken met een vriendin, inclusief de deleted scenes. Oh my ggggod. Tonks ziet er zo donker uit Ik had haar veel meer voorgesteld als een beetje een hippie-achtig iemand, en ze heeft toch eigenlijk roze haar?
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hier is trouwens een interview (met foto!) met Alec Hopkins, de acteur die de jonge Snape speelt in de Pensieve-scène van "OotP." Hij lijkt echt totáál niet.
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 11:54 | |
| Algemene schoolzaken |
interview nederlandse literatuur sweetm | 6 | 29-10-2007 01:30 | |
| De Kantine |
Hoeveel mensen lezen er eigenlijk Harry Potter? Uice | 194 | 03-09-2007 15:59 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquête moraal, fatsoen en godslastering Pineapple | 12 | 24-06-2006 00:26 | |
| Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #4 Verwijderd | 500 | 10-07-2005 19:05 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquete heksen en hekserij LadyOfDarkness | 1 | 17-11-2003 16:52 | |