Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2006, 22:11
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 14-09-2006 @ 22:51 :
ze is hier nooit meer, maar sommigen kennen haar nog wel: Lucky Duck. Wat moeten Noínden en ikvoor dr verjaardag kopen?
we dachten zelf aan een snape action figure...
Ik heb haar ook al eeuwen niet meer gezien op MSN of LJ, helaas. Eerlijk gezegd zou ik niet zo goed weten wat ze leuk zou vinden, maar een Snape-actiefiguurtje klinkt alvast goed. Misschien anders iets van U2, want ze vindt die Bono toch zo geweldig?
Oud 15-09-2006, 10:52
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
iets van U2 is ook een goed idee. Als we de AF niet kunnen vinden doen we dat...
Oud 15-09-2006, 23:36
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
de #1 action figure store in groningen had geen snape (#1, my arse). Nu hebben we n shaker en t cocktail bijbel gekocht...
Oud 16-09-2006, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 11-08-2006 @ 21:15 :
Ja, hij is gewoon liefde! Oké, ik geef toe dat hij zijn uiterlijk niet echt mee heeft zitten, maar hij kan heel sexy zijn/kijken en bovendien is hij in het echte leven best wel een lolbroek (en daar val ik ook wel voor, hoor).

O ja, hij heeft ook nog iets frommeligs/knuffeligs over zich heen en irl ben ik eens héél hard voor zo iemand gevallen.

Hmm, kijk toch eens:

Vind je 'm écht niet een piepie klein beetje leuk/schattig?

*knip*
Heel late reactie haha, maar goed. Hij had echt wel wat in House on the Haunted Hill
Oud 18-09-2006, 20:20
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 16-09-2006 @ 00:36 :
de #1 action figure store in groningen had geen snape (#1, my arse). Nu hebben we n shaker en t cocktail bijbel gekocht...
Hmm, niet zo spectaculair als de Snape action figure, but it'll do.

Wanneer is Lucky Duck ook al weer jarig?

Citaat:
Cassiopeia schreef op 16-09-2006 @ 09:30 :
Heel late reactie haha, maar goed. Hij had echt wel wat in House on the Haunted Hill
Ooh, I friggin' love you!

Over acteurs gesproken: er is een trailer on-line van een van Alan Rickman's nieuwste films: "Snow Cake." De trailer is maar liefst 6 minuten lang en laat veel van onze geliefde Rickman zien, wat betekent dat hij in deze film veel prominenter aanwezig moet zijn dan in de meeste films waarin hij heeft meegespeeld. Plus, we zien kort een sex-scène tussen Alan en zijn tegenspeelster Carrie-Anne Moss, dus dat alleen is al een reden om de trailer even te kijken.

Hier is de link naar de trailer (warning: hoog Cute Alan-gehalte, dus houd je drool bucket maar alvast klaar):

http://community.livejournal.com/ala...an/773474.html

*happy sigh*
Oud 18-09-2006, 20:41
Verwijderd
omg..
Oud 18-09-2006, 23:40
Severus
Severus is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 18-09-2006 @ 21:41 :
omg..
Is dat een goede omg of een slechte omg?
Oud 19-09-2006, 10:40
Verwijderd
Oow ja, Snow Cake.. ik las laatst dat ze een hond vernoemd hadden naar Catherina Zeta-Jones in de film (maar dat vond ze niet goed).

Kan niet wachten tot hij op DVD uit is (hmm eerst maar op de bios wachten ) kan ik hem zo vaak kijken als ik wil hehe..
Oud 19-09-2006, 13:59
Severus
Severus is offline
Btw, toen ik net in het Cultuurcafé was op de campus van Radboud Universiteit Nijmegen, was een debat gaande op Nederland 1 over Prinsjesdag. Toen kwam die Maxime Verhagen langs, en damn, wat doet die man me toch altijd aan Alan Rickman als Eamon de Valera (in "Michael Collins") denken. Stiekem vind ik die meneer Verhagen dus best leuk om te zien (en joepie, hij is ook nog een Limburger, zie ik net ).
Oud 20-09-2006, 07:46
Verwijderd
Hmm, kan ik zo niet zeggen aangezien ik Micheal Collins nog steeds niet heb gekeken ik heb hem wel, maar ja. Zal hem een dezer dagen eens gaan kijken, kan ik ook even vergelijken .
Oud 26-09-2006, 17:43
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=16645

Een aantal officiele foto's van deel 5
Oud 26-09-2006, 18:11
niña
niña is offline
Ruperts haar weer korter!

Maar Umbridge.. mwah.
Oud 27-09-2006, 11:44
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
wat staat Harry er al een zoutzak bij op die groepsfoto Verder wel coole foto's...
Oud 27-09-2006, 14:34
Miroir
Miroir is offline
ik vind harry er idd niet echt geweldig uitzien, z'n kapsel is ook imo echt verslechterd; bah Maar ik moet wel lachen om hoe Emma (Thompson) eruitziet, hihi, wat kan ze toch verschrikkelijk leuk zijn
Oud 27-09-2006, 15:29
yavanna
yavanna is offline
Eerst te lang haar, nou weer te kort bij Harry dan, en hij ziet er inderdaad niet geweldig uit.

Ik vind Umbridge er trouwens ook niet leuk uitzien...
Oud 27-09-2006, 15:40
Verwijderd
Hm ik vond Rons haar eerst leuker, wat nonchalanter.. En Umbridge, ik had haar heel anders voorgesteld. Tis echt zo'n deftige dame (ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe ze in het boek beschreven werd )
Oud 27-09-2006, 16:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-09-2006 @ 21:20 :
Hmm, niet zo spectaculair als de Snape action figure, but it'll do.

Wanneer is Lucky Duck ook al weer jarig?

Ooh, I friggin' love you!

Over acteurs gesproken: er is een trailer on-line van een van Alan Rickman's nieuwste films: "Snow Cake." De trailer is maar liefst 6 minuten lang en laat veel van onze geliefde Rickman zien, wat betekent dat hij in deze film veel prominenter aanwezig moet zijn dan in de meeste films waarin hij heeft meegespeeld. Plus, we zien kort een sex-scène tussen Alan en zijn tegenspeelster Carrie-Anne Moss, dus dat alleen is al een reden om de trailer even te kijken.

Hier is de link naar de trailer (warning: hoog Cute Alan-gehalte, dus houd je drool bucket maar alvast klaar):

http://community.livejournal.com/ala...an/773474.html

*happy sigh*
Hij is idd zéér leuk om naar te kijken jam... Maar die sex-scene was wel bedroefend ongedetailleerd en kort er zit maar 1 ding op ben ik bang: de hele film kijken
Oud 27-09-2006, 21:58
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Meer officiele foto's:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=16689

Wat een skeet die Luna!
Oud 27-09-2006, 22:08
Misti
Misti is offline
Omg, Harry's haar is echt te kort.
Ik vond Luna trouwens helemaal niet matchen met mijn beeld van haar, maar ik begin er nu wel aan te wennen.
Oud 27-09-2006, 23:58
Noínden
Noínden is offline
Honestly, wat is dat kapsel Ernstig.

En Luna is enig. Ze matcht niet helemaal met m'n eigen voorstelling, maar 't komt wel goed met 'r

Wat die Umbridge betreft, klopt ook niet met hoe ik 'r voor me zie, maar omg, wat een eng mens Freaky genoeg, zoveel is zeker.
Oud 28-09-2006, 05:51
yavanna
yavanna is offline
Ja zo valt Luna toch wel mee

Maar ik vind Umbridge er meer uitzien als een vervelende oma dan als de lerares van je nachtmerries
Oud 28-09-2006, 13:00
niña
niña is offline
Luna! Oei wat een leukerd
Oud 28-09-2006, 13:28
Verwijderd
Umbridge doet mij aan Beatrix denken? Maar ze klopt wel een beetje met wat ik in mijn hoofd had.

Luna is lief.
Oud 28-09-2006, 13:34
Verwijderd
Luna.

En Harry is aangepast aan het nieuwe kapsel van JP.
Oud 28-09-2006, 19:52
axgimpa
axgimpa is offline
Luna is een cutiepie!

Ik had mij Umbridge toch wel meer als een pad voorgesteld - zoals ze werd beschreven.
Oud 28-09-2006, 21:43
Flowtje
Flowtje is offline
Ik had me Luna toch anders voorgesteld, maar deze Luna is echt een leukerd!
Oud 28-09-2006, 23:40
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 27-09-2006 @ 16:40 :
En Umbridge, ik had haar heel anders voorgesteld. Tis echt zo'n deftige dame (ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe ze in het boek beschreven werd )
Ik ook. Ik stelde me haar meer voor met zo'n zuur wrattengezicht à la Helen Mirren.

Citaat:
Misti schreef op 27-09-2006 @ 23:08 :
Omg, Harry's haar is echt te kort.
Ik vind het juist heel goed zo, veel beter dan in de laatste film! Van mij mag dat kapsel zo blijven (ik heb zelf ook zo'n kapsel, dus misschien ben ik niet helemaal objectief ).

Citaat:
Cassiopeia schreef op 27-09-2006 @ 16:40 :
Ik vond Luna trouwens helemaal niet matchen met mijn beeld van haar, maar ik begin er nu wel aan te wennen.
Ik vind deze Luna niet zo mooi en haar uiterlijk irriteert me; dit komt deels omdat ze erg veel lijkt op iemand uit mijn jeugd die irritant, goedkoop en onaardig was.

Maar Hermione daarentegen: jeezes, die wordt elk jaar sexier!
Oud 28-09-2006, 23:49
Severus
Severus is offline
Btw, Makani is weer eens bezig geweest en heeft weer een paar leuke deviations afgeleverd.

Andromeda's Revenge

Goth Ginny

Fanart100: Fixed

At St. Mungo's

Snape Spies

Oud 29-09-2006, 10:57
Misti
Misti is offline
Citaat:
Severus schreef op 29-09-2006 @ 00:40 :
Ik vind het juist heel goed zo, veel beter dan in de laatste film! Van mij mag dat kapsel zo blijven (ik heb zelf ook zo'n kapsel, dus misschien ben ik niet helemaal objectief ).
Ooh nee, ik vind het echt niet mooi nu. Ok, vorige film was het te lang, maar nu mag het echt wel wat langer zijn voor mij Iets tussen de twee zo.
Oud 29-09-2006, 11:04
Verwijderd
Ik vind Luna echt
Umbridge had ik me heel ander voor gesteld... meer een soort Bulstronk van Mathilda, maar dan toch nog iets vrouwelijker. Niet zo'n dame met roze pakjes aan
Oud 29-09-2006, 11:35
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-09-2006 @ 12:04 :
Bulstronk van Mathilda [/B]

Jaaah die
Oud 29-09-2006, 11:45
Misti
Misti is offline
Ben ik de enige die Umbridge vind meevallen? Zo had ik ze me ongeveer voorgesteld.
Oud 29-09-2006, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 29-09-2006 @ 12:45 :
Ben ik de enige die Umbridge vind meevallen? Zo had ik ze me ongeveer voorgesteld.
Ik zie de figuren uit HP altijd een beetje als stripfiguren, cartoons zelfs. Eigenlijk zo'n beetje als Makani ze tekent ... Je kan je wel inbeelden dat geen énkel personage uit HP in de films dus ook maar een béétje lijkt op het personage zoals ik ze zie

Ik stelde me bij Umbridge echt een dikkop-mens voor, met een héle brede smoel. 'k Kan 't niet echt uitleggen
Oud 29-09-2006, 17:07
yavanna
yavanna is offline
Zo werd ze toch ook wel een beetje voorgesteld in het boek? Als een kikker of pad ofzo met zo'n breed gezicht en ver uit elkaar staande ogen, dikke vingers?

maarja, ik zie meestal niet een concreet figuur voor me maar het is meer een gevoel dan een echt plaatje. Dan klopt zo'n echt plaatje meestal totaal niet
Oud 29-09-2006, 21:20
Verwijderd
OMG, zie ik hier nou Harry Potter topic #7???

Geilen jullie allemaal op hem of zo, zoveel berichten over onze Harry, dat kan toch niet.
Oud 30-09-2006, 00:45
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Nee, als er op iemand gegeild wordt in dit topic is het Alan Rickman

Bovendien, de meeste topics zijn gewijd aan één film. Hier moet je rekening houden met het feit dat film nummer 5 er alweer aankomt, dus ja, dat levert altijd nieuw gespreksstof op. En dan is er nog speculatie over dat wat erop volgt.

Over Rickman gesproken, nieuwe film

Mooie poster <333 Rickman is een goede acteur (over zijn kwijlgehalte en aaibaarheid doe ik geen uitspraken). Dit is vast wel de moeite waard.

(Oh, en dit wil ik even kwijt, omdat hier altijd op dubieuze mensen wordt gekwijld, ik vond Thom Hoffman sexy in Zwartboek. Hey, verder is deze post best on topic)

Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 14:36.
Oud 30-09-2006, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-09-2006 @ 01:45 :
Nee, als er op iemand gegeild wordt in dit topic is het Alan Rickman

Bovendien, de meeste topics zijn gewijd aan één film. Hier moet je rekening houden met het feit dat film nummer 5 er alweer aankomt, dus ja, dat levert altijd nieuw gespreksstof op. En dan is er nog speculatie over dat wat erop volgt.

Over Rickman gesproken, nieuwe film

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie poster <333 Rickman is een goede acteur (over zijn kwijlgehalte en aaibaarheid doe ik geen uitspraken). Dit is vast wel de moeite waard.

(Oh, en dit wil ik even kwijt, omdat hier altijd op dubieuze mensen wordt gekwijld, ik vond Thom Hoffman sexy in Zwartboek. Het verder is deze post best on topic)
Das Parfum?! Die ben ik toevallig nu net (voor de tweede keer) aan het lezen
Verfilmd En met Alan Rickman nog wel
Oud 30-09-2006, 19:56
Verwijderd
Ow wow, die posters zijn echt mooi. Hmm ik hoop dat hij bij mij in de buurt wel draait. Het is niet echt een main-stream film.
Oud 30-09-2006, 21:30
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Bij mij (Leeuwarden) hing de poster in de commerciële bioscoop. Dat is wel hoopgevend...
Oud 30-09-2006, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 19-09-2006 @ 00:40 :
Is dat een goede omg of een slechte omg?
Ik vind die Alan Rickman obsessie ( action figure....) voor iemand van jouw leeftijd een beetje apart... 'O Alan!!!!!'
Oud 01-10-2006, 00:46
Severus
Severus is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 01-10-2006 @ 00:20 :
Ik vind die Alan Rickman obsessie ( action figure....) voor iemand van jouw leeftijd een beetje apart... 'O Alan!!!!!'
Als je bedoelt dat ik zo geobsedeerd ben van Alan dat ik zelfs een actiefiguur van hem (als Snape) voor mezelf koop, dan heb je het mis. Lees het topic nog maar eens goed door (deze pagina vooral).

En waarom zouden ik en andere mensen niet een acteur leuk mogen vinden en daar eerlijk en open over zijn? Het is niet veel anders dan wanneer jij "Wauw, die is heet!" zegt over jouw favoriete actrice. Als jij dat 'apart' vindt, nou goed dan....
Oud 01-10-2006, 17:16
Verwijderd
ok
Oud 01-10-2006, 18:40
twinkebel
twinkebel is offline
wanneer komt de nieuwe harry potter film uit??
en trouwens hermelien ziet er idd weer Leuk uit
wtf heeft harry met z'n haar gedaan, aaaah

en weten jullie ook wanneer het nieuwe boek uitkomt?
Oud 01-10-2006, 20:30
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 01-10-2006 @ 19:40 :
wanneer komt de nieuwe harry potter film uit??
en trouwens hermelien ziet er idd weer Leuk uit
wtf heeft harry met z'n haar gedaan, aaaah

en weten jullie ook wanneer het nieuwe boek uitkomt?
-volgend jaar
-hahaha zeker de enige rede dat jij kijkt hë?
-boeiend

-volgend jaar
Oud 02-10-2006, 10:52
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Hoeveel van jullie hebben MSN Vandaag al gezien? Er staat een gerucht op dat Emma ermee wil kappen

http://msn.filmfocus.nl/nieuws/8576-..._zin_meer.html

Laten we hopen dat het niet waar is...
Oud 02-10-2006, 11:58
Verwijderd
Aah, ze kan toch niet stoppen zij IS Hermione gewoon..

"Sceptici vragen zich ondertussen af of Watson haar tegenzin werkelijk meent. De agenten van Watson zouden namelijk de publiciteit gebruiken om meer geld te krijgen voor haar diensten in de laatste twee films. Voor Harry Potter and the Order of the Phoenix, waarvan de opnamen in volle gang zijn, dreigde Gary Oldman uit zijn rol als Sirius Black te stappen tenzij hij beter betaald kreeg. De acteur is uiteindelijk weer van de partij, maar het is onbekend of hij een hoger salaris kreeg."

Hmmm..
Oud 02-10-2006, 14:09
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 02-10-2006 @ 11:52 :
Hoeveel van jullie hebben MSN Vandaag al gezien? Er staat een gerucht op dat Emma ermee wil kappen

http://msn.filmfocus.nl/nieuws/8576-..._zin_meer.html

Laten we hopen dat het niet waar is...

Het kan beter een publiciteitsstunt zijn, anders is Miss Watson nog niet jarig! Het maakt mij geen bal uit als alle andere acteurs in "HP" (ooit) worden vervangen, maar Emma (en ook Alan, trouwens) mag gewoon niet.
Oud 03-10-2006, 13:39
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Mee eens, die zijn zo goed gecast! Ja, en de twins, die zijn ook perfect

In de gaten houden dit...
Oud 03-10-2006, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben juist niet echt fan van de twins.. ze zijn veel te dorky, in het boek komen ze juist heel vool over!

Maar mee eens dat Emma echt geweldig is! En Ron trouwens ook
Oud 03-10-2006, 16:07
steefos
steefos is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-10-2006 @ 15:09 :

Het kan beter een publiciteitsstunt zijn, anders is Miss Watson nog niet jarig! Het maakt mij geen bal uit als alle andere acteurs in "HP" (ooit) worden vervangen, maar Emma (en ook Alan, trouwens) mag gewoon niet.
Precies ,

van die foto's van deel 5, kweenie hoor maar ik vind die Umbridge wel iets van Beatrix weghebben
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten