Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2009, 22:01
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Waarom voeren mensen oorlog?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2009, 22:09
Lethe
Lethe is offline
Wat nou als het luchtalarm echt af moet gaan op de eerste maandag van de maand om 12 uur en iedereen denkt dat het een oefening is?
Oud 06-01-2009, 22:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat nou als het luchtalarm echt af moet gaan op de eerste maandag van de maand om 12 uur en iedereen denkt dat het een oefening is?
dan wachten ze een halfuur
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 22:37
Lethe
Lethe is offline
Dan kan het al te laat zijn!
Oud 06-01-2009, 22:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik weet het niet! Zou je dat aan de politie kunnen vragen?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 22:48
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Dan gaat dat luchtalarm door. De gewone stopt na een minuut ofzo volgens mij.
Oud 06-01-2009, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet! Zou je dat aan de politie kunnen vragen?
Alleen als je een boerka draagt.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 23:27
Verwijderd
Ik vraag me af of de nick van degene boven me

Ricardo 30 sentimeter betekent.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 23:29
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dan gaat dat luchtalarm door. De gewone stopt na een minuut ofzo volgens mij.
Wel langer dan een minuut, normaal gesproken. Als het langer doorgaat, denkt men gewoon dat ze langer testen. Tenminste, dat zou ik denken. Tenzij ze echt een kwartier langer doorgaan, maar dan is het kwaad misschien al geschied!
Oud 06-01-2009, 23:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wanneer gaat het luchtalarm sowieso? Behalve op de eerste maandag van de maand?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 23:34
Verwijderd
Als er gevaar is voor de volksgezondheid.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 23:38
Lethe
Lethe is offline
En dan moet je de ramen en deuren sluiten en de radio of de tv aanzetten. Veiligheidshalve doe ik dat óók elke eerste maandag van de maand om 12 uur.

Spoiler
Oud 06-01-2009, 23:49
Lethe
Lethe is offline
Waarom doen mensen aan snoozen?
Oud 06-01-2009, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Als er gevaar is voor de volksgezondheid.
Of grote terrorisistische aanslagen. Die vraag over dat luchtalarm heb ik me ook al eens afgevraagt. Wat als terroisten precies een aanslag plegen op de eerste maandag van de maand 12 uur? Het is trouwens ook een mooi sein: terroristen binden bommen om hun lijf en als ze die seriene horen laten ze hem afgaan.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 00:04
Lethe
Lethe is offline
Een terroristische aanslag is een gevaar voor de volksgezondheid, dat valt daar dus onder.
Oud 07-01-2009, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Of grote terrorisistische aanslagen. Die vraag over dat luchtalarm heb ik me ook al eens afgevraagt. Wat als terroisten precies een aanslag plegen op de eerste maandag van de maand 12 uur? Het is trouwens ook een mooi sein: terroristen binden bommen om hun lijf en als ze die seriene horen laten ze hem afgaan.
Een terroristische aanslag lijkt me niet echt bevorderlijk voor de volksgezondheid.

En als Nederlander moet je wel weten dat afgevraagd met een d is, en sirene zonder e. ook
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 00:37
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Waarom doen mensen aan snoozen?
omdat er nix relaxter is dan te denken fuck it ik blijf nog 9 minuten liggen
Oud 07-01-2009, 00:41
Lethe
Lethe is offline
Dat is toch zonde van je slaaptijd.
Oud 07-01-2009, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch zonde van je slaaptijd.
Ja dan moet je eingeijk al op en dan denk ik van nee nu nog niet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 01:01
Verwijderd

Serieus, wie zit er zo op msn.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 01:02
BendeBen
BendeBen is offline
mja hoewel ik snoozen inmiddels wel incalculeer dus eigenlijk slaat t nergens op idd.

aan de andere kant ben je a niet bewust van die extra slaaptijd terwijl ik nu dus denk als mn wekker gaat aaah relaxt nog een half uur. en b zie ik het ook als vangnet voor als ik in mn slaap op de wekker beuk en dus te laat kom als ik snoozen niet in zou calculeren

wekker aan ander kant van kamer zetten kan wel maar is gewoon niet tof
Oud 07-01-2009, 01:03
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
[afbeelding]

Serieus, wie zit er zo op msn.
wie zit er uberhaupt op msn

kinderachtige shit.
Oud 07-01-2009, 18:43
Verwijderd
Citaat:

kinderachtige shit.
, ik gebruik het ook vaak ipv smsen, en als ik huiswerk oid wil weten kan ik het makkelijk vragen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 18:46
Verwijderd
Citaat:

kinderachtige shit.
Ja communicatie is kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 18:55
Laisve
Laisve is offline
Ik vraag me af of mensen die lol zeggen dan ook echt lol bedoelen of laffing out lout ? Ik bedoel namelijk altijd gewoon lol.

En dan nog iets, lachen die mensen dan ook echt of is het meer een soort van gewoonte ofzo.
Oud 07-01-2009, 18:56
Verwijderd
nee die schrijven het er gewoon achter lol
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 19:01
Lethe
Lethe is offline
Waarom sparen mensen koopzegels?
Oud 07-01-2009, 19:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom gaan mensen naar wansupermarkten als Aldi en Nettorama? Het is niet eens per se goedkoper, het is alleen lelijker en er zijn meer buitenlanders. En de groenten zijn slecht. WAAROM! Ik begrijp het niet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 19:55
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Waarom gaan mensen naar wansupermarkten als Aldi en Nettorama? Het is niet eens per se goedkoper, het is alleen lelijker en er zijn meer buitenlanders. En de groenten zijn slecht. WAAROM! Ik begrijp het niet.
Het scheelt echt wel hoor; brood, groenten, fruit is goedkoper en niet altijd slechter dan in duurdere supermarkten. Desalnietemin ga ik ook liever naar Albert Heijn, veel prettiger winkelen en minder chagrijnig personeel.
Oud 07-01-2009, 20:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is wel goedkoper en ik ben niet bang voor buitenlanders. Wacht maar tot je op kamers woont.
Oud 07-01-2009, 21:57
Verwijderd
Citaat:
er zijn meer buitenlanders..
Dus?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 21:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die buitenlanders zijn niet slecht, maar het is zo ongeveer het enige verschil met een 'betere' supermarkt. En als ik op kamers woon zal ik ook goedkoper moeten gaan leven. Maar dan nog!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Het scheelt echt wel hoor; brood, groenten, fruit is goedkoper en niet altijd slechter dan in duurdere supermarkten. Desalnietemin ga ik ook liever naar Albert Heijn, veel prettiger winkelen en minder chagrijnig personeel.
Bovendien is het verse voedsel in Aldi/Nettorama significant veel slechter.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 21:59
Verwijderd
Dan heb je echt niet goed naar de prijzen gekeken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 22:50
Lethe
Lethe is offline
De Albert Heijn is dan ook wel echt duur, niet zelden zijn merkproducten die bij de Albert Heijn in de bonus zijn duurder dan diezelfde merkproducten bij de Jumbo.
Oud 08-01-2009, 00:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Bovendien is het verse voedsel in Aldi/Nettorama significant veel slechter.
Dat moet je inderdaad in een betere supermarkt kopen. Naar de Aldi ga je voor chips, frisdrank en dat soort zaken.
Oud 08-01-2009, 00:53
Verwijderd
De Aldi is hier te ver weg, vind ik. Wij winkelen altijd bij de Albert Heijn, met genoeg Euroshopper-producten gaat dat wel.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 00:58
Verwijderd
Ik haal heel veel bij de Aldi.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 01:03
Verwijderd
Ik vraag me af hoe ik kon denken dat dit wsz was
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 01:03
BendeBen
BendeBen is offline
de huidige student is niet arm genoeg om daadwerkelijk bij een no-service supermarkt te MOETEN kopen.
dus ik ga naar de ah voor een ruimere keus.

het is maar waar je op wil bezuinigen uiteindelijk, ik kies voor gemak qua etendrinken dus betaal iets meer. ik spendeer dan weer niet zo veel aan bijvoorbeeld kleding
Oud 08-01-2009, 01:08
Verwijderd
Citaat:
de huidige student is niet arm genoeg om daadwerkelijk bij een no-service supermarkt te MOETEN kopen.

het is maar waar je op wil bezuinigen uiteindelijk, ik kies voor gemak qua etendrinken dus betaal iets meer. ik spendeer dan weer niet zo veel aan bijvoorbeeld kleding
Ik weet niet wat jij doet maar met wat ik krijg van de ibgroep haal ik bij lange na mijn huur niet. En ik geef ook nauwelijks uit aan kleren. Als ik geen kleren kocht en nooit wat anders deed dan studeren, zou ik voor het gemak van de AH kunnen kiezen En nee ik wil geen schuld opbouwen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 01:10
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

Lekker kortzichtig. Ik heb het echt niet breed hoor, ik ga dan ook vaak naar de aldi/lidl. En verder wat Lisaaah zegt.
Oud 08-01-2009, 02:17
BendeBen
BendeBen is offline
kortzichtig? waarom dat nou weer
ik stel gewoon dat je niet perse naar de lidl hoeft als je dat niet wil. je kan ook op andere shit bezuinigen zoals minder bellen en minder terrasjes doen.
en een baantje nemen kan ook als je een gat in je hand hebt.

ligt wel redelijk voor de hand dacht ik
Oud 08-01-2009, 02:31
Verwijderd
Citaat:
Een terroristische aanslag lijkt me niet echt bevorderlijk voor de volksgezondheid.

En als Nederlander moet je wel weten dat afgevraagd met een d is, en sirene zonder e. ook
Hé mierenneuker (ja, nieuwe spelling), Ik zeg toch ook 'OF een terroristische aanslag'. Ga niet zeiken op iemand andersmans spelling, als je zelf al niet begrijpend kunt lezen. Jij kunt net zo goed een foutje maken.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 02:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hé mierenneuker (ja, nieuwe spelling), Ik zeg toch ook 'OF een terroristische aanslag'. Ga niet zeiken op iemand andersmans spelling, als je zelf al niet begrijpend kunt lezen. Jij kunt net zo goed een foutje maken.
Jij bent degene die niet begrijpend leest. Hij bedoelt dat zeggen 'een gevaar voor de volksgezondheid of een terroristische aanslag' onzin is, want een terroristische aanslag is een gevaar voor de volksgezondheid.
Oud 08-01-2009, 02:42
Verwijderd
Citaat:
Je zal maar elke euro om moeten draaien. Ja, het liefst ga ik ook naar de voedselbank om daar mijn boodschappen te halen (allemaal A-merken en gratis ook), maarja mijn loon is nog net iets te hoog en loop ik niet bij een maatschappelijkwerker; dus kom ik er niet voor in aanmerking.

De groenten zijn helemaal niet slecht en de producten evenmin. LIDL is een kwalitatief heel goede winkel. De groenten zijn het best van alle supermarkten (onderzoek van kassa). Vaak vind ik ook de producten veel lekkerder dan de A-merken. Limonade van de LIDL is echt heeeeeel lekker en vooral zomers echt heerlijk. VEEL beter van smaak en geconcentreerder dan de duurdere Cavan Cevitam. Die toetjes zijn ook fucking lekker en je vraagt je eigen af dat ze voor 17ct een toetje kunnen maken. Laatst ook chocolade, was ook heel goed van smaak. Laatst ook vlees, was ook zeer lekker en goed. Ook kom ik er wel voor de ijzerwaren. Je moet alleen wel weten wat de goede producten zijn bij de lidl.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 02:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
De groenten zijn helemaal niet slecht en de producten evenmin. LIDL is een kwalitatief heel goede winkel. De groenten zijn het best van alle supermarkten (onderzoek van kassa).
Volgens mij hadden ze beste prijs-kwaliteitsverhouding. Het lijkt me sterk dat ze echt beter zijn.

Citaat:
Vaak vind ik ook de producten veel lekkerder dan de A-merken. Limonade van de LIDL is echt heeeeeel lekker en vooral zomers echt heerlijk. VEEL beter van smaak en geconcentreerder dan de duurdere Cavan Cevitam. Die toetjes zijn ook fucking lekker en je vraagt je eigen af dat ze voor 17ct een toetje kunnen maken. Laatst ook chocolade, was ook heel goed van smaak. Laatst ook vlees, was ook zeer lekker en goed.
Ik denk dat je gewoon slechte smaak hebt. Goed vlees vind je sowieso niet vaak bij de meeste supermarkten.
Oud 08-01-2009, 03:00
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij hadden ze beste prijs-kwaliteitsverhouding. Het lijkt me sterk dat ze echt beter zijn.

Ik denk dat je gewoon slechte smaak hebt. Goed vlees vind je sowieso niet vaak bij de meeste supermarkten.
Of het waren de schoonste groenten ofzo. Nou ja, dat stuk vlees was in ieder geval wel te vreten en vele malen voor herhaling vatbaar geweest. Soms is het vlees ook niet te vreten (biefstuk vooral), maarja zoals ik al zei: je moet wel weten welke producten goed zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 03:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Of het waren de schoonste groenten ofzo. Nou ja, dat stuk vlees was in ieder geval wel te vreten en vele malen voor herhaling vatbaar geweest. Soms is het vlees ook niet te vreten (biefstuk vooral), maarja zoals ik al zei: je moet wel weten welke producten goed zijn.
Het kan verdienstelijk zijn, maar goed vlees haal je bij een slager, of je koopt biologisch vlees in de supermarkt, maar dat heeft de Lidl volgens mij niet.
Oud 08-01-2009, 12:34
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Die toetjes zijn ook fucking lekker en je vraagt je eigen af dat ze voor 17ct een toetje kunnen maken.
das heel simpel, alle chemische troep die zij in hun toetjes stoppen kost bijna niets. Het heeft dan ook niets meer te maken met verse zuivel uiteraard, maar vooral veel met laboratoria.
Reageren

Regels voor berichten