| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als Nederlander moet je wel weten dat afgevraagd met een d is, en sirene zonder e. ook |
|
|
|
|
|
mja hoewel ik snoozen inmiddels wel incalculeer dus eigenlijk slaat t nergens op idd.
aan de andere kant ben je a niet bewust van die extra slaaptijd terwijl ik nu dus denk als mn wekker gaat aaah relaxt nog een half uur. en b zie ik het ook als vangnet voor als ik in mn slaap op de wekker beuk en dus te laat kom als ik snoozen niet in zou calculeren wekker aan ander kant van kamer zetten kan wel maar is gewoon niet tof
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik vraag me af of mensen die lol zeggen dan ook echt lol bedoelen of laffing out lout ? Ik bedoel namelijk altijd gewoon lol.
![]() En dan nog iets, lachen die mensen dan ook echt of is het meer een soort van gewoonte ofzo.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
de huidige student is niet arm genoeg om daadwerkelijk bij een no-service supermarkt te MOETEN kopen.
dus ik ga naar de ah voor een ruimere keus. het is maar waar je op wil bezuinigen uiteindelijk, ik kies voor gemak qua etendrinken dus betaal iets meer. ik spendeer dan weer niet zo veel aan bijvoorbeeld kleding
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee ik wil geen schuld opbouwen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
kortzichtig? waarom dat nou weer
![]() ik stel gewoon dat je niet perse naar de lidl hoeft als je dat niet wil. je kan ook op andere shit bezuinigen zoals minder bellen en minder terrasjes doen. en een baantje nemen kan ook als je een gat in je hand hebt. ligt wel redelijk voor de hand dacht ik
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
), Ik zeg toch ook 'OF een terroristische aanslag'. Ga niet zeiken op iemand andersmans spelling, als je zelf al niet begrijpend kunt lezen. Jij kunt net zo goed een foutje maken.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De groenten zijn helemaal niet slecht en de producten evenmin. LIDL is een kwalitatief heel goede winkel. De groenten zijn het best van alle supermarkten (onderzoek van kassa). Vaak vind ik ook de producten veel lekkerder dan de A-merken. Limonade van de LIDL is echt heeeeeel lekker en vooral zomers echt heerlijk. VEEL beter van smaak en geconcentreerder dan de duurdere Cavan Cevitam. Die toetjes zijn ook fucking lekker en je vraagt je eigen af dat ze voor 17ct een toetje kunnen maken. Laatst ook chocolade, was ook heel goed van smaak. Laatst ook vlees, was ook zeer lekker en goed. Ook kom ik er wel voor de ijzerwaren. Je moet alleen wel weten wat de goede producten zijn bij de lidl. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
vakantieverhaal Verwijderd | 0 | 10-09-2007 21:37 | |
| Seksualiteit |
verleden spoof | 45 | 08-11-2005 12:19 | |
| Liefde & Relatie |
1000 redenen -bambi- | 68 | 13-12-2004 21:17 | |
| Psychologie |
Alleen Jij ware man | 57 | 01-11-2004 09:01 | |
| Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? Knorrretje | 19 | 24-11-2003 13:33 | |
| De Kantine |
hoe denken jullie over extreem rechts en rasisten anonieme_teddybeer | 139 | 12-07-2002 15:59 | |