| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vraag me af waarom mensen zo zeuren over het kopen van producten bij een bepaalde winkel
Koop gewoon lekker waar je wilt! Ik doe mijn boodschappen bij verschillende winkels (bier, chocolade en chips haal ik bijvoorbeeld bij de Aldi), frisdrank, kaas en zoet beleg bij de Dirk van den Broek en yoghurt en karnemelk bij de Jumbo! Yes, I love boodschappen doen ![]()
|
|
|
|
|
ik snap niet hoe mensen producten van aldi en kornuiten net zo lekker kunnen vinden als gewoon normale producten. Die chips smaakt naar frituurvet, de groente ligt slordig en onverpakt op een schap gepleurd, en de helft ervan is op. ze hebben alleen maar ranzige snoepjes of dure, ze hebben zeer weinig vers, de pindakaas is ranzig, ok, de káas is ok, de chocola is ook helemaal niet lekker in tegenstelling tot wat iedereen denkt
, het is melkig en droogachtig, iets als pijnboompitten ofzo zul je er nooit vinden, en er zijn expres de lelijkst mogelijke TL lampen op gehangen om het zo goedkoop mogelijk uit te laten zien.ba;dlfkja;lsdjf |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben het helemaal met je eens wat de producten betreft. Die limonade van de Lidl vind ik echt kanker lekker. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
tjah... mij doet het niet zo veel eigenlijk, maar that's me.
begrijp me niet verkeerd hoor. ik vind het naar als mensen gekwetst zijn door dingen die andere mensen zeggen, maar soms komt het enigszins overgevoelig over. dat neemt niet weg dat ik vind dat sommige leden hier best hun scheldgedrag zouden kunnen beheersen. |
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
, onze ledematen zijn doorgaans kouder zodat onze romp warm kan blijven voor de hypothetisch ongeboren baby.
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Je snapt wat ik bedoelde met die man en dat boek, toch? Er is een foto genomen van een man die op een stoel een boek leest. Precies die foto is ook de kaft van het desbetreffende boek. Op de kaft staat dus een man die een boek leest en op dat boek zit ook weer die foto, and so on. Het wordt wel steeds kleiner en op een gegeven moment onzichtbaar.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
vakantieverhaal Verwijderd | 0 | 10-09-2007 21:37 | |
| Seksualiteit |
verleden spoof | 45 | 08-11-2005 12:19 | |
| Liefde & Relatie |
1000 redenen -bambi- | 68 | 13-12-2004 21:17 | |
| Psychologie |
Alleen Jij ware man | 57 | 01-11-2004 09:01 | |
| Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? Knorrretje | 19 | 24-11-2003 13:33 | |
| De Kantine |
hoe denken jullie over extreem rechts en rasisten anonieme_teddybeer | 139 | 12-07-2002 15:59 | |