Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2009, 13:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je zal maar elke euro om moeten draaien. Ja, het liefst ga ik ook naar de voedselbank om daar mijn boodschappen te halen (allemaal A-merken en gratis ook), maarja mijn loon is nog net iets te hoog en loop ik niet bij een maatschappelijkwerker; dus kom ik er niet voor in aanmerking.

De groenten zijn helemaal niet slecht en de producten evenmin. LIDL is een kwalitatief heel goede winkel. De groenten zijn het best van alle supermarkten (onderzoek van kassa). Vaak vind ik ook de producten veel lekkerder dan de A-merken. Limonade van de LIDL is echt heeeeeel lekker en vooral zomers echt heerlijk. VEEL beter van smaak en geconcentreerder dan de duurdere Cavan Cevitam. Die toetjes zijn ook fucking lekker en je vraagt je eigen af dat ze voor 17ct een toetje kunnen maken. Laatst ook chocolade, was ook heel goed van smaak. Laatst ook vlees, was ook zeer lekker en goed. Ook kom ik er wel voor de ijzerwaren. Je moet alleen wel weten wat de goede producten zijn bij de lidl.
Ik noemde dan ook niet de Lidl, maar de Aldi en de Nettorama. Ik heb geen ervaring met de Lidl.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2009, 16:48
Verwijderd
Ik vraag me af waarom mensen zo zeuren over het kopen van producten bij een bepaalde winkel Koop gewoon lekker waar je wilt! Ik doe mijn boodschappen bij verschillende winkels (bier, chocolade en chips haal ik bijvoorbeeld bij de Aldi), frisdrank, kaas en zoet beleg bij de Dirk van den Broek en yoghurt en karnemelk bij de Jumbo! Yes, I love boodschappen doen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:06
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik snap niet hoe mensen producten van aldi en kornuiten net zo lekker kunnen vinden als gewoon normale producten. Die chips smaakt naar frituurvet, de groente ligt slordig en onverpakt op een schap gepleurd, en de helft ervan is op. ze hebben alleen maar ranzige snoepjes of dure, ze hebben zeer weinig vers, de pindakaas is ranzig, ok, de káas is ok, de chocola is ook helemaal niet lekker in tegenstelling tot wat iedereen denkt , het is melkig en droogachtig, iets als pijnboompitten ofzo zul je er nooit vinden, en er zijn expres de lelijkst mogelijke TL lampen op gehangen om het zo goedkoop mogelijk uit te laten zien.

ba;dlfkja;lsdjf
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:07
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik vraag me als nieuwbakken op kamerswonende af:

hoe verzamel je zin om je was te gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:12
Verwijderd
de was doen? gewoon alle vieze dingen in de machine gooien. huphup

oja, ik vraag me af waarom mijn ene neusgat wel verstopt zit en mijn andere niet en waarom dat niet heul snel over gaat.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:20
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik vraag me ook al af wanneer die verkoudheid eindelijk es denkt weg te gaan, ik hoor altijd en eeuwig gezond te zijn. Ik ben een beetje verontwaardigd.

ja maar daarna moet je alles eruit halen en ophangen, dat is het klerewerk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik noemde dan ook niet de Lidl, maar de Aldi en de Nettorama. Ik heb geen ervaring met de Lidl.
De Lidl is net zoiets als de Aldi en de Nettorama.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af waarom mensen zo zeuren over het kopen van producten bij een bepaalde winkel Koop gewoon lekker waar je wilt! Ik doe mijn boodschappen bij verschillende winkels (bier, chocolade en chips haal ik bijvoorbeeld bij de Aldi), frisdrank, kaas en zoet beleg bij de Dirk van den Broek en yoghurt en karnemelk bij de Jumbo! Yes, I love boodschappen doen
Je kunt je geld maar één keer uitgeven. Daar is misschien een lange discussie over mogelijk. Zeker als je zeer weinig geld te besteden hebt, dan wil je toch voor zo weinig mogelijk geld de beste kwaliteit vreten vreten.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:26
Verwijderd
Citaat:
ik snap niet hoe mensen producten van aldi en kornuiten net zo lekker kunnen vinden als gewoon normale producten. Die chips smaakt naar frituurvet, de groente ligt slordig en onverpakt op een schap gepleurd, en de helft ervan is op. ze hebben alleen maar ranzige snoepjes of dure, ze hebben zeer weinig vers, de pindakaas is ranzig, ok, de káas is ok, de chocola is ook helemaal niet lekker in tegenstelling tot wat iedereen denkt , het is melkig en droogachtig, iets als pijnboompitten ofzo zul je er nooit vinden, en er zijn expres de lelijkst mogelijke TL lampen op gehangen om het zo goedkoop mogelijk uit te laten zien.

ba;dlfkja;lsdjf
Je noemt ook net de dingen op die je daar zeker niet moet kopen!

Ben het helemaal met je eens wat de producten betreft. Die limonade van de Lidl vind ik echt kanker lekker.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:30
Verwijderd
Ik snap niet dat je in zo'n zin het woord 'kanker' moet gebruiken. Dat je het als vloek gebruikt nadat je op je vinger hebt geslagen met een hamer, okay, maar nu...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet dat je in zo'n zin het woord 'kanker' moet gebruiken. Dat je het als vloek gebruikt nadat je op je vinger hebt geslagen met een hamer, okay, maar nu...
Dat is een woordversterker. Weet je hoe erg kanker is?

Net zo erg als die limonade lekker is.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:36
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:39
Verwijderd
ik gebruik redelijk vaak ziektes in mijn taalgebruik, maar op dit forum is het een beetje een no go, dus hou ik me zo veel mogelijk in.

ik vraag me soms wel af wat mensen tegen het gebruik van ziekten hebben. worden er meer mensen ziek van?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:41
Verwijderd
Nee, het lijkt me niet leuk om de hele dag overal kanker te lezen als je er een dierbaar persoon aan hebt verloren.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:45
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Nee, het lijkt me niet leuk om de hele dag overal kanker te lezen als je er een dierbaar persoon aan hebt verloren.
toch denk ik dat als je daadwerkelijk in die situatie zit je wel andere dingen aan je kop hebt dan je te storen aan iemand die kanker zegt
Oud 08-01-2009, 22:46
Verwijderd
tjah... mij doet het niet zo veel eigenlijk, maar that's me.

begrijp me niet verkeerd hoor. ik vind het naar als mensen gekwetst zijn door dingen die andere mensen zeggen, maar soms komt het enigszins overgevoelig over.
dat neemt niet weg dat ik vind dat sommige leden hier best hun scheldgedrag zouden kunnen beheersen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:46
Verwijderd
Dat weet ik niet.
Ja, wat sterrenmeisje zegt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:58
Verwijderd
Waarom zijn er zoveel voorwerpen in mijn huis? Hm.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 18:19
Verwijderd
Waarom is het voor mijn huisgenoot ZO moeilijk om een keer te bellen naar het leasebedrijf dat ie het zelfs na drie keer nadrukkelijk zeggen nog niet heeft gedaan?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 18:20
Laisve
Laisve is offline
Telefoneren is eng.
Oud 09-01-2009, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Telefoneren is eng.
Vind ik ook, maar een maand langer dan nodig is aan een contract vastzitten is nog vervelender. Bovendien vind hij het helemaal niet eng.

Ik vroeg me ook af waarom ik buikpijn heb terwijl mn strip nog niet op is.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 14:23
Verwijderd
Citaat:

Ik vroeg me ook af waarom ik buikpijn heb terwijl mn strip nog niet op is.
Dat heb ik ook altijd, bij mij is het endometriose.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 14:51
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik vraag me altijd af of Commando in het dagelijks leven ook zo is of dat ie zich hier anders voordoet als normaal.
Zelfde vraag eigenlijk bij Kazet...
Oud 12-01-2009, 15:00
Uice
Uice is offline
Kazet is in het echt ongeveer hetzelfde als hier, maar dan met een sympathiekere uitstraling. Van Commando kunnen we alleen maar hopen dat het meevalt.
Oud 12-01-2009, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Kazet is in het echt ongeveer hetzelfde als hier, maar dan met een sympathiekere uitstraling. Van Commando kunnen we alleen maar hopen dat het meevalt.
Commando....zo kán je toch niet zijn in het echt
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 15:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat mag ik ook niet hopen voor hem...
Oud 12-01-2009, 15:27
Verwijderd
ik vraag me af of ik dit schooljaar volhoud
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 18:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vraag me af of ik de juiste keuzes maak.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 20:36
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik vraag me af of ik de juiste keuzes maak.
Oud 12-01-2009, 21:08
Verwijderd
Ik vraag me af of ik de toetsweek ga verneuken. Nee, hoe hard ik de toetsweek ga verneuken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 10:17
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik vraag me af of ik de toetsweek ga verneuken. Nee, hoe hard ik de toetsweek ga verneuken.
Dit een beetje. Al hoop ik dat het mee gaat vallen.
Oud 14-01-2009, 16:26
Missy
Missy is offline
Hoe vissen leven onder het ijs als het vriest.
Oud 14-01-2009, 18:02
Verwijderd
Waarom ik als ik niks te doen heb last krijg van dagmerries.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom ik als ik niks te doen heb last krijg van dagmerries.
Omdat je meestal overdag niets te doen hebt. ;dD;D;D
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 18:28
Lethe
Lethe is offline
Waarom vinden mensen nagelbijten lekker?
Waarom is het puntje van mijn neus altijd zo koud in de winter?
Waarom zijn mijn vingers zelfs in de zomer niet warm?
Oud 14-01-2009, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Waarom vinden mensen nagelbijten lekker?
Dát weet ik niet en ik ben zelf een nagelbijter...(eigenlijk is het ook niet lekker, maar gewoon soothing ofzo)

Citaat:
Waarom is het puntje van mijn neus altijd zo koud in de winter?
Omdat het niet warm gehouden hoeft te worden (heeft geen vitaal nut, zoals bijvoorbeeld je organen wel)

Citaat:
Waarom zijn mijn vingers zelfs in de zomer niet warm?
Omdat je een vrouw bent, onze ledematen zijn doorgaans kouder zodat onze romp warm kan blijven voor de hypothetisch ongeboren baby.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 01:21
Verwijderd
Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan? Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 01:25
Verwijderd
Duh, moonwalk.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 14:23
Ricardo30stm
Ricardo30stm is offline
Citaat:
Ik vraag me af of de nick van degene boven me

Ricardo 30 sentimeter betekent.

eh nee xD
Ricardo30stm =
Ricardo is mijn naam
en 30stm is een afkorting van 30 Seconds to mars
en 30 seconds to mars is een band
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 14:27
Verwijderd
Ik vraag me af wie er 30stm nou mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 14:28
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan? Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
Nee! Ja! Ja, maar niet levend!
Oud 16-01-2009, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af wie er 30stm nou mooi vind.
vindt.

edit : ik dacht dat dit het saaitopic was.

Wat ik me afvraag is hoe het precies werkt als je een plaatje in een plaatje in een plaatje ziet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 15:09
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
vindt.

edit : ik dacht dat dit het saaitopic was.

Wat ik me afvraag is hoe het precies werkt als je een plaatje in een plaatje in een plaatje ziet.
Steeds hetzelfde plaatje, bijvoorbeeld een man leest een boek en op dat boek staat een plaatje van de man die dat boek leest, etc. etc.?
Oud 16-01-2009, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Steeds hetzelfde plaatje, bijvoorbeeld een man leest een boek en op dat boek staat een plaatje van de man die dat boek leest, etc. etc.?
ja! dat bedoel ik precies.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 17:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vraag me af waarom mensen bij iemand blijven die helemaal niet lief voor ze is en waar ze in het geheel niet meer verliefd op zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 17:44
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
ja! dat bedoel ik precies.
Dan gaat dat oneindig door, maar het wordt zo klein dat het niet meer te zien is.
(AllureV)
Oud 16-01-2009, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Dan gaat dat oneindig door, maar het wordt zo klein dat het niet meer te zien is.
(AllureV)
ja maar dan snap ik nog niet hoe het werkt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 17:49
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
ja maar dan snap ik nog niet hoe het werkt.
Ehm..

Je snapt wat ik bedoelde met die man en dat boek, toch? Er is een foto genomen van een man die op een stoel een boek leest. Precies die foto is ook de kaft van het desbetreffende boek. Op de kaft staat dus een man die een boek leest en op dat boek zit ook weer die foto, and so on. Het wordt wel steeds kleiner en op een gegeven moment onzichtbaar.
Oud 16-01-2009, 18:23
Lethe
Lethe is offline
Gaat vlak doordat je doodgaat je leven aan je voorbij?
Hoe is het om dood te zijn?
Oud 16-01-2009, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ehm..

Je snapt wat ik bedoelde met die man en dat boek, toch? Er is een foto genomen van een man die op een stoel een boek leest. Precies die foto is ook de kaft van het desbetreffende boek. Op de kaft staat dus een man die een boek leest en op dat boek zit ook weer die foto, and so on. Het wordt wel steeds kleiner en op een gegeven moment onzichtbaar.
ja maar hoe kan je nou een foto nemen van iets waar nog een foto van genomen moet worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten