Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2009, 18:45
Verwijderd
Citaat:
ja maar hoe kan je nou een foto nemen van iets waar nog een foto van genomen moet worden.
Het is gewoon een trucje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2009, 19:15
Verwijderd
Er wordt gewoon een foto gemaakt van een man die een boek leest met iets anders op de kaft, en dan komt de Photoshopmeneer en die plaatst die foto daar mooi in.[/Julius]
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 19:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vraag me af waarom mensen bij iemand blijven die helemaal niet lief voor ze is en waar ze in het geheel niet meer verliefd op zijn.
terwijl ze al anderhalf jaar nadenken over uit elkaar gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 01:19
Verwijderd
Ik vraag me af waarom ik toch zo lang opblijf als ik zo moe ben en het pijn doet en ik zo weinig heb geslapen vannacht en ik maar wat rondklik.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 01:20
Verwijderd
dat vraag ik me ook af. als iemand het antwoord op deze vraag heeft of die van alluur dan zou ik dat best kunnen waarderen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 02:36
Verwijderd
Lang opblijven: Omdat de computer verslavend is. Omdat je lijdt aan een dwangneurose die ervoor zorgt dat je door moet blijven klikken tegen beter weten in.
Pijn: Omdat je lichaam de rust nodig heeft en signalen afgeeft dat je toch eens moet gaan slapen.

OT:
Hoe kan het dat psychics en mediums als Char en O'Gilvie echt in zichzelf (lijken te) geloven, en in zoverre verdedigen in hun gave dat het nauwelijks nog een act zou kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 12:59
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ja maar hoe kan je nou een foto nemen van iets waar nog een foto van genomen moet worden.
Hmhm goede vraag!

Wat ik ook verwarrend vind: stel, een cameraman richt zijn camera op de televisiezender waar hij live voor uitzendt. Wat zie je dan precies?

En waarom is het leuk om iemand te plagen die je graag mag/geplaagd te worden door iemand die je graag mag?
Oud 18-01-2009, 13:24
TopDrop
TopDrop is offline
als je een camera aansluit op een tv, en de beelden van die camera gaan dus live naar die tv, en je filmt vervolgens die tv, dan krijg je een soort oneindig spacende tunnel met steeds kleiner wordende tv's met een vertraging erin. beetje lastig uitleggen.
Oud 18-01-2009, 14:02
flyaway
flyaway is offline
Heb ik wel eens geprobeerd, het scherm wordt dan gewoon wit
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 14:42
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
als je een camera aansluit op een tv, en de beelden van die camera gaan dus live naar die tv, en je filmt vervolgens die tv, dan krijg je een soort oneindig spacende tunnel met steeds kleiner wordende tv's met een vertraging erin. beetje lastig uitleggen.
Ja, vooral dat vertraginggedoe maakt het lastig. Je ziet het weleens bij miljoenenjacht, als ze bij mensen thuis de prijs gaan uitreiken en dan de camera op de tv richten.
Citaat:
Heb ik wel eens geprobeerd, het scherm wordt dan gewoon wit
Maar jij kan niet live uitzenden, neem ik aan.

Waarom hebben mannen het in zoveel opzichten gemakkelijker dan vrouwen?
Oud 18-01-2009, 14:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Waarom hebben mannen het in zoveel opzichten gemakkelijker dan vrouwen?
Waarom denken vrouwen dat?

En noem eens een paar voorbeelden?
Oud 18-01-2009, 15:21
Lethe
Lethe is offline
Mannen worden niet ongesteld, hoeven geen kinderen te baren, hebben het minder snel koud, hoeven geen tijd te besteden en geld uit te geven aan make-up (vrouwen natuurlijk ook niet per se, maar daar wordt het wel een soort van verwacht), hoeven geen bh's te dragen, worden niet verkracht, zijn sterker, zijn doorgaans niet het slachtoffer van huiselijk geweld, kunnen staand plassen, hoeven alleen hun gezicht te scheren, hoeven in het algemeen veel minder tijd te besteden aan hun uiterlijk en in bepaalde landen hebben vrouwen geen rechten.
Oud 18-01-2009, 15:43
Swlabr
Swlabr is offline
Wat een feministische gezeik.
Oud 18-01-2009, 16:11
Lethe
Lethe is offline
Wat is daar feministisch aan? Ik zeg verder niet dat het anders moet, het is zoals het is.
Oud 18-01-2009, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Mannen worden niet ongesteld, hoeven geen kinderen te baren, hebben het minder snel koud, hoeven geen tijd te besteden en geld uit te geven aan make-up (vrouwen natuurlijk ook niet per se, maar daar wordt het wel een soort van verwacht), hoeven geen bh's te dragen, worden niet verkracht, zijn sterker, zijn doorgaans niet het slachtoffer van huiselijk geweld, kunnen staand plassen, hoeven alleen hun gezicht te scheren, hoeven in het algemeen veel minder tijd te besteden aan hun uiterlijk en in bepaalde landen hebben vrouwen geen rechten.
Maar vrouwen kunnen altijd seks hebben als ze dat willen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:19
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Maar vrouwen kunnen altijd seks hebben als ze dat willen.
Dat is waar. Noem nog eens wat voordelen, Kazet.
Oud 18-01-2009, 16:25
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Wat is daar feministisch aan? Ik zeg verder niet dat het anders moet, het is zoals het is.
Oké, dan is het alleen gezeik.
Oud 18-01-2009, 16:26
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Oké, dan is het alleen gezeik.
Je bent het er dus niet mee eens, dat mannen het makkelijker hebben.
Oud 18-01-2009, 16:27
Verwijderd
Ik zou geen man willen zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:27
Laisve
Laisve is offline
Ligt er ook maar net aan hoe je eruit ziet volgens mij hoor.
Oud 18-01-2009, 16:29
Lethe
Lethe is offline
Ik zou ook geen man willen zijn, tenzij ik in een land geboren zou worden waar vrouwen en meisjes niets waard zijn.
Oud 18-01-2009, 16:29
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Je bent het er dus niet mee eens, dat mannen het makkelijker hebben.
Wat je zegt is een oversimplificatie, en daar ben ik het niet mee eens. Historisch gezien hebben vrouwen het inderdaad moeilijk gehad, maar ik geloof niet dat dat tegenwoordig aan de orde is.
Oud 18-01-2009, 16:32
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Wat je zegt is een oversimplificatie, en daar ben ik het niet mee eens. Historisch gezien hebben vrouwen het inderdaad moeilijk gehad, maar ik geloof niet dat dat tegenwoordig aan de orde is.
In Nederland misschien niet, maar in sommige andere landen wel.
Oud 18-01-2009, 16:33
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
In Nederland misschien niet, maar in sommige andere landen wel.
Dan nog kan je je andere punten niet hard maken. Hoe weet jij, bijvoorbeeld, dat mannen het minder snel koud hebben?
Oud 18-01-2009, 16:34
Laisve
Laisve is offline
Oh en vrouwen hoeven ook geen beha's te dragen, ook weer zo'n misvatting.
Oud 18-01-2009, 16:34
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dan nog kan je je andere punten niet hard maken. Hoe weet jij, bijvoorbeeld, dat mannen het minder snel koud hebben?
Dat is algemeen bekend.
Oud 18-01-2009, 16:36
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dat is algemeen bekend.
Nu ben ik overtuigd.
Oud 18-01-2009, 16:37
Verwijderd
Mannen hebben een goede doorbloeding door al hun ledematen, vrouwen hebben dat veel minder, ze houden hun romp warm en hebben sneller last van koude voeten en handen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:38
Verwijderd
Ik vraag me af waar alles is wat ik kwijt ben.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:38
Lethe
Lethe is offline
Tipton onderzocht het fenomeen en kwam tot de conclusie dat vrouwen het wel degelijk kouder hebben dan mannen.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/246316..._hebben__.html

En wat Lisa zegt.
Oud 18-01-2009, 16:39
Laisve
Laisve is offline
Maar allurev, hoe vaak word jij nu verkracht. Op dagelijkse of wekelijkse basis ?

En dan nog, mannen worden vaker vermoord. En jullie zouden ook best staand kunnen plassen. Dus eigenlijk hebben mannen het zwaarder!
Oud 18-01-2009, 16:40
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Tipton onderzocht het fenomeen en kwam tot de conclusie dat vrouwen het wel degelijk kouder hebben dan mannen.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/246316..._hebben__.html

En wat Lisa zegt.
Kun je me ook uitleggen waarom staand plassen makkelijker is?
Oud 18-01-2009, 16:41
Verwijderd
Vrouwen kunnen trouwens ook staand plassen! Als ze net boven hun plasgaatje drukken kunnen ze meer omhoog plassen en zo wel meters ver plassen.

Dat was laatst op onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:43
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Maar allurev, hoe vaak word jij nu verkracht. Op dagelijkse of wekelijkse basis ?

En dan nog, mannen worden vaker vermoord. En jullie zouden ook best staand kunnen plassen.
Ik ben nog nooit verkracht. Maar wat is je punt nu? Je ontkent toch niet dat er zat vrouwen een of meerdere keren verkracht zijn. Wie zegt dat mannen vaker vermoord worden? En hoe zouden wij staand kunnen plassen?

Citaat:
Kun je me ook uitleggen waarom staand plassen makkelijker is?
Ja hoor. Staand plassen is makkelijker omdat je dan je broek niet uit hoeft te doen en geen vieze wc-bril hoeft aan te raken. Bovendien kan je veel makkelijker wild plassen.
Oud 18-01-2009, 16:43
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Vrouwen kunnen trouwens ook staand plassen! Als ze net boven hun plasgaatje drukken kunnen ze meer omhoog plassen en zo wel meters ver plassen.

Dat was laatst op onzin.
Ik vraag me of de mental images van wat jij nu beschrijft mijn kijk op vrouwen voor altijd zal verkrachten.
Oud 18-01-2009, 16:46
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ik ben nog nooit verkracht. Maar wat is je punt nu? Je ontkent toch niet dat er zat vrouwen een of meerdere keren verkracht zijn. Wie zegt dat mannen vaker vermoord worden? En hoe zouden wij staand kunnen plassen?

Ja hoor. Staand plassen is makkelijker omdat je dan je broek niet uit hoeft te doen en geen vieze wc-bril hoeft aan te raken. Bovendien kan je veel makkelijker wild plassen.
Kijk eens een journaal dat helpt. Mijn punt is dat verkrachtingen niet aan de orde van de dag zijn dus dat je daar ook helemaal niet bang voor hoeft te zijn (ook omdat jij waarschijnlijk niet in een risicogroep zit).

En plastuit enzo ? Ik bedoel zo moeilijk is het allemaal niet.
Oud 18-01-2009, 16:48
Verwijderd
plastuit is smerig. en verkrachten vindt vaker plaats dan mensen denken, doch ook bij mannen. net als huiselijk geweld.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:57
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Kijk eens een journaal dat helpt. Mijn punt is dat verkrachtingen niet aan de orde van de dag zijn dus dat je daar ook helemaal niet bang voor hoeft te zijn (ook omdat jij waarschijnlijk niet in een risicogroep zit).

En plastuit enzo ? Ik bedoel zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik ben er ook niet bang voor.
Oud 18-01-2009, 17:20
Verwijderd
Ik vraag me af wie de maanzaadjes van klaprozen afhaalt en of zo iemand dan een maanzaadjesplukker heet. Het klinkt wel als een leuke functie.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 18:04
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mannen zijn ongeveer net zo vaak slachtoffer van huiselijk geweld van vrouwen.
Er zijn alleen geen opvanghuizen voor mannen (of ja, er zijn er 2 ofzo in NL) en mannen doen minder vaak aangifte.

voor de rest heb je wel gelijk denk ik...
Oud 18-01-2009, 21:37
Verwijderd
Ik vraag me af waarom twee blikjes bullit kunnen zorgen voor een slapeloze nacht. En ja, cafeïne enzo, maar waarom zo'n groot effect, dan is het toch niet leuk meer.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 21:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom kan ik niet iedereen tevreden houden?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar. Noem nog eens wat voordelen, Kazet.
Vrouwen zijn kleiner, waardoor ze minder snel hun hoofd stoten. Vrouwen worden minder snel gevraagd om klusjes en lichamelijke arbeid te doen. Van vrouwen verwacht men dat ze zeuren, dus kijkt men er ook minder van op.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 22:26
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
als je van reizen houdt is het dramatisch als je vrouw bent.

Er is geen enkele reden om een man wat aan te doen, behalve dan dat je hem kan bestelen. Of eventueel als slaaf kan laten werken, maar dat gebeurt denk ik nog maar heeeeel weinig.

Er is altijd een reden om een vrouw wat aan te doen, of ze nou geld heeft of niet, sterk is of niet, je kunt haar gewoon verkrachten.

Mannen kunnen wel liften, en vrouwen niet. Mannen kunnen wel op het strand of in het bos slapen, vrouwen niet. Mannen kunnen wel alleen door mexico lopen als ze blond zijn, vrouwen niet. Mannen kunnen wel een uitnodiging van een aardige libanees om bij hem te komen slapen aannemen, vrouwen niet. Mannen worden door een kleiner deel van de mensheid en minder intens en minder snel als seksobject gezien.

Mannen kunnen overal pissen, vrouwen alleen tussen vier muren, vrouwen moeten als ze niet aan de pil zijn gemiddeld een week per maand rekening houden met dat ze op tijd een volgend hokje met vier muren vinden om een en ander te verwisselen, dat werkt ook niet met een woestijnreis.

vrouw zijn en reizen werkt niet, alleen als je supergoed kan vechten en ook een manier weet om tegen vuurwapens te kunnen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 22:27
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Vrouwen zijn kleiner, waardoor ze minder snel hun hoofd stoten. Vrouwen worden minder snel gevraagd om klusjes en lichamelijke arbeid te doen. Van vrouwen verwacht men dat ze zeuren, dus kijkt men er ook minder van op.
mannen hebben minder behoefte aan zeuren, mannen vinden het stoer als ze klusjes en lichamelijke arbeid mogen doen, vrouwen zijn kleiner zodat ze minder snel ergens bij kunnen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 11:23
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
als je van reizen houdt is het dramatisch als je vrouw bent.

Er is geen enkele reden om een man wat aan te doen, behalve dan dat je hem kan bestelen. Of eventueel als slaaf kan laten werken, maar dat gebeurt denk ik nog maar heeeeel weinig.

Er is altijd een reden om een vrouw wat aan te doen, of ze nou geld heeft of niet, sterk is of niet, je kunt haar gewoon verkrachten.

Mannen kunnen wel liften, en vrouwen niet. Mannen kunnen wel op het strand of in het bos slapen, vrouwen niet. Mannen kunnen wel alleen door mexico lopen als ze blond zijn, vrouwen niet. Mannen kunnen wel een uitnodiging van een aardige libanees om bij hem te komen slapen aannemen, vrouwen niet. Mannen worden door een kleiner deel van de mensheid en minder intens en minder snel als seksobject gezien.

Mannen kunnen overal pissen, vrouwen alleen tussen vier muren, vrouwen moeten als ze niet aan de pil zijn gemiddeld een week per maand rekening houden met dat ze op tijd een volgend hokje met vier muren vinden om een en ander te verwisselen, dat werkt ook niet met een woestijnreis.

vrouw zijn en reizen werkt niet, alleen als je supergoed kan vechten en ook een manier weet om tegen vuurwapens te kunnen.
Dat was ik nog vergeten ja, het alleen over straat gaan.
Oud 19-01-2009, 11:30
Verwijderd
De meeste slachtoffers van geweldsdelicten (verkrachting incluis) zijn mannen. Bij de meeste verkrachtingen is de dader een bekende van het slachtoffer.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 14:00
Lethe
Lethe is offline
Dat is misschien wel zo, maar je neemt als vrouw toch het risico niet om bijv te gaan liften.
Oud 19-01-2009, 14:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat is misschien wel zo, maar je neemt als vrouw toch het risico niet om bijv te gaan liften.
Wanneer lift je uberhaupt?

En op plekken waar vrouwen niet alleen zouden moeten liften, zijn mannen ook niet bepaald veilig.
Oud 19-01-2009, 14:12
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
maar dat idee is meer cultureel bepaald dan dat je daadwerkelijk een groter risico loopt. De kans dat jij van je fiets af wordt gerukt om verkracht te worden (in de westerse wereld, maar ik kan me voorstellen dat dat ook in andere delen van de wereld opgaat) is vele malen kleiner dan de kans dat ik spontaan op mijn bek geslagen wordt in een willekeurig café (hoewel die kans ook te verwaarlozen is).

overigens zijn mannen niet minder vaak slachtoffer van huiselijk geweld
Reageren

Regels voor berichten