Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder kun je wel eens kijken op www.studiekeuze123.nl
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Waarom is wiskunde kansloos? Haal je echt slechte cijfers?
Ik zou je toch adviseren er wiskunde bij te nemen, dan kun je tenminste de studie doen die je wilt ... Wiskunde A (op VWO niveau) valt vrij goed te doen - vind ik zelf, althans. Ik ben echt een kneus wat betreft wiskunde, maar ik krijg het voor elkaar om gewoon een zeven te staan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het klopt wat Em. zegt, met een profiel zonder Wiskunde kom je (bijna) nergens hoor! Ik ken een jongen die ook C&M deed zonder Wiskunde-A maar hele goede cijfers haalde voor M&O (de meeste M-leerlingen die dit vak hebben, vinden het best pittig), dan had hij ook best Wiskunde-A kunnen kiezen.
Geloof me, het is een stuk makkelijker dan je denkt. Vooral bij Wiskunde-A is het gewoon regeltjes opvolgen in berekeningen die je worden aangeleerd. Trouwens, al kies je biologie, natuurkunde en scheikunde, dan nog heb je er niets aan als je geen Wiskunde in je pakket hebt ![]() Ik zou heel snel naar m'n studiecoordinator gaan en snel Wiskunde-A in m'n pakket nemen. Dan kun je in de herfstvakantie alvast beginnen met de hoofdstukken door te werken (zal wel meevallen, niet meer dan 2/3 hoofdstukken toch?). Je tilt er echt veel te zwaar aan.
Laatst gewijzigd op 05-10-2010 om 09:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ergste wat je nu natuurlijk gebeurt is dat je probeert je wil aan te passen aan een keuze die je hebt gemaakt.
Je wilt geen wiskunde doen, want je vindt het moeilijk etc... En daarom denk je dat je gelukkig wordt met een studie zonder wiskunde? Zoals je zelf aangaf wou je graag ICT gaan doen, dus werk er dan voor, en dan kun je een studie gaan doen waar je gelukkig van wordt!! Niets is zo erg als een studie doen die je eigenlijk niet wil doen. Dan kun je beter gewoon 2 jaartjes wiskunde doen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
hbo zonder wiskunde meltem24je | 2 | 26-03-2014 17:28 | |
Studeren |
C & M, geen Wiskunde + M & O Jeroen v Ende | 10 | 05-09-2010 12:56 | |
Studeren |
Je talenten benutten: andere academische studie? Hempo | 18 | 14-11-2006 12:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het toevallige lot? Fade of Light | 108 | 23-02-2005 23:56 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Welk nut heeft wiskunde? Bootsman123 | 81 | 23-03-2003 19:51 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
HELP ME!!!!! Voor wiskundigen onder ons! Zonnebloempje18 | 20 | 18-06-2002 20:42 |