| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
van nature ben ik best een kinderhater en ik heb nog steeds vrij weinig met andermans koters, maar ik kan zonder problemen een half uur voor Baby's kast staan en die kleine kleertjes vastpakken en diep vertederd zuchten met verstandelijk gehandicapte glimlach
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik ben nog steeds immuun Hoewel ik wel heel veel zin heb om kleertjes te kopen voor mijn nichtje. Maar het is nog niet bekend of mijn stiefzus en klein hij'tje of zij'tje in zich heeft. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Haha, ik heb het verzet allang opgegeven, ik vind vreemde baby's vaak niet erg bijzonder, maar bv mijn neefje en nichtje <3 En soms zit er ineens ergens gewoon echt zo'n goede baby, dan kan ik mezelf niet tegenhouden en wil ik alleen maar heel erg hard baby's baren
Hormonen!
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nou ik weet zeker dat het morgen in de UB en op de faculteiten BK en IO drama is
![]() Alle oude login's heb ik verwijderd, maar kennelijk heeft het servicepunt alle rechten aan oude login's verbonden. Dus heel veel mensen hebben morgen geen werkplek, telefoonnummer of computertoegang
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
De transsiberische express is niet Amsterdam-Utrecht, he. Het is allemaal van veel groter formaat, met meer mensen, kleinere (privé)coupés waardoor je meer privacy hebt, bredere gangen, een veel uitgebreider menu in de restauratiewagen, langere stops waarbij je dus makkelijk kunt uitstappen, onderhoudsbeurten waardoor je desgewenst zomaar een paar uur kunt gaan rondlopen op allemaal gekke kleine stations, en provinciaalse vrouwtjes die op alle haltes de coupés langsgaan met allemaal zelfgemaakt eten dat ze de toeristen proberen aan te smeren. Er is veel meer te doen dan in de Nederlandse treinen, want onze treinen zijn er niet op gebouwd om een week in door te brengen. De transsiberische express wel.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() terwijl ik helemaal niet zo'n reiziger ben! Ik ben meer een toerist |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vlieg liever dan dat ik langer reis. Als ik naar zuid Frankrijk ga, -wat makkelijk per auto, bus of trein kan, pak ik 9 van de 10 keer ook gewoon het vliegtuig naar Nice. Het scheelt natuurlijk wel dat mijn ouders 5 min. van Eindhoven Airport wonen en Schiphol vanuit mijn huis ook binnen 25 min. te doen is.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of liften of een lange fietstocht maken enzo, en dan wordt het alweer reizen of een weekendje weg gaan
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oja, er zijn natuurlijk ook gewoon badkamers met douches enzo. En sommige treinen hebben een (paar) tv-coupé(s).
![]() ![]() (Al is die laatste waarschijnlijk eersteklas, met die eigen badkamer bij je coupé enzo.) Prima toeven hoor. Voor een trein. Nu heb ik ook zin om ermee te reizen. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|