FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is stiekem nóg gaver
Het past niet bij ''hoe ik ben'' en ook niet bij mijn levens-/toekomstplannen en -verwachtingen, maar het virus heeft me vreselijk genoeg al te pakken. Steeds als het bijv. hier over baby's gaat of er komen verse papa's met hun kroost boodschappen doen in de winkel waar ik werk, wordt mijn hele karakter weggevaagd en ben ik een soort robot die alleen maar Do. Want. doet.

Laatst gewijzigd op 28-09-2010 om 15:06.
Advertentie
Oud 28-09-2010, 15:00
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Oud 28-09-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Het past niet bij ''hoe ik ben'' en ook niet bij mijn levens-/toekomstplannen en -verwachtingen, maar het virus heeft me vreselijk genoeg al te pakken vrees ik. Steeds als het bijv. hier over baby's gaat of er komen verse papa's met hun kroost boodschappen doen in de winkel waar ik werk, wordt mijn hele karakter weggevaagd en ben ik een soort robot die alleen maar Do. Want. doet.
Wat hormonen met je kunnen doen is eng van nature ben ik best een kinderhater en ik heb nog steeds vrij weinig met andermans koters, maar ik kan zonder problemen een half uur voor Baby's kast staan en die kleine kleertjes vastpakken en diep vertederd zuchten met verstandelijk gehandicapte glimlach
Oud 28-09-2010, 15:05
Verwijderd
Oud 28-09-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Het past niet bij ''hoe ik ben'' en ook niet bij mijn levens-/toekomstplannen en -verwachtingen, maar het virus heeft me vreselijk genoeg al te pakken. Steeds als het bijv. hier over baby's gaat of er komen verse papa's met hun kroost boodschappen doen in de winkel waar ik werk, wordt mijn hele karakter weggevaagd en ben ik een soort robot die alleen maar Do. Want. doet.

ik ben nog steeds immuun

Hoewel ik wel heel veel zin heb om kleertjes te kopen voor mijn nichtje. Maar het is nog niet bekend of mijn stiefzus en klein hij'tje of zij'tje in zich heeft.
Oud 28-09-2010, 15:10
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jezus, voor mijn portfolio mijn mail aan het opruimen. Wat ben ik een faal student geweest, niet normaal

'je nam je telefoon niet op'
'deadline gemist'
'niet gehaald zus'
'waar was je zo'
Oud 28-09-2010, 15:11
Verwijderd
Haha, ik heb het verzet allang opgegeven, ik vind vreemde baby's vaak niet erg bijzonder, maar bv mijn neefje en nichtje <3 En soms zit er ineens ergens gewoon echt zo'n goede baby, dan kan ik mezelf niet tegenhouden en wil ik alleen maar heel erg hard baby's baren Hormonen!
Oud 28-09-2010, 15:12
Verwijderd
Medeia naamzoek kom eens op msn.
Oud 28-09-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
interessanter is dan eigenlijk dat ze ook naar het puntje van hun tong kunnen luisteren
Oud 28-09-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Wat hormonen met je kunnen doen is eng van nature ben ik best een kinderhater en ik heb nog steeds vrij weinig met andermans koters, maar ik kan zonder problemen een half uur voor Baby's kast staan en die kleine kleertjes vastpakken en diep vertederd zuchten met verstandelijk gehandicapte glimlach
Maar als je zwanger bent is dat natuurlijk op zich ook juist goed! Het zou toch wat zijn als mensen hun eigen baby ook maar alleen een lastig mormel vonden.
Oud 28-09-2010, 15:17
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
O jeej, baby's

Ik kijk over een half uurtje of ik hier dan wel weer iets te zoeken heb
Oud 28-09-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
O jeej, baby's

Ik kijk over een half uurtje of ik hier dan wel weer iets te zoeken heb

ik ga ook even nuttige dingen doen.
Oud 28-09-2010, 15:20
Rationeel
Rationeel is offline
je verwacht het niet! :

Oud 28-09-2010, 15:23
Verwijderd
Oud 28-09-2010, 15:24
Verwijderd
Oud 28-09-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:

Tja, als Japan echt het doel was, dan zou ik denk ik wel jouw gedachtengang hebben gevolgd En zoals ik al zei, als je een belangrijk leven heb, is die tijd belangrijk. Ik heb dan geen werk, geen kind, dus tijd doet er niet echt toe
Hm, ik denk dat ik het met een laptop met een aantal spelletjes erop het ook wel 7 dagen uithoud
Oud 28-09-2010, 15:28
Verwijderd
Ik zou denk ik helemaal gek worden als je een week in de trein zou zitten 10 uur in het vliegtuig vind ik al leip genoeg.
Oud 28-09-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ik zou denk ik helemaal gek worden als je een week in de trein zou zitten 10 uur in het vliegtuig vind ik al leip genoeg.
maar in de trein zitten is natuurlijk wel fijner dan in het vliegtuig, in de trein kun je veel makkelijker rondlopen enzo. En uit het raam kijken zonder alleen maar wolken te zien.
Oud 28-09-2010, 15:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Vliegen vind ik over het algemeen zwaarder dan treinen
Oud 28-09-2010, 15:36
Verwijderd
Ik vind treinen veel fijner dan vliegtuigen, wat ruimer idd, en je kan lekker uit het raam kijken en wat zien. Die wolken heb je wel eens gehad
Oud 28-09-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind treinen veel fijner dan vliegtuigen, wat ruimer idd, en je kan lekker uit het raam kijken en wat zien. Die wolken heb je wel eens gehad
Dus je zit liever 2 dagen in de trein dan 2,5 uur in het vliegtuig?
Verwijderd
Het leukste van vliegtuigen vind ik dat je er altijd van dat gekke eten krijgt behalve bij goedkope vliegtuigen dan.
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten dus ik heb geen mening
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, dat snap ik ook niet
Oud 28-09-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me vrij logisch. Treinen zijn leuk
Oud 28-09-2010, 15:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten dus ik heb geen mening
Provinciaal!!!!
Oud 28-09-2010, 15:46
Verwijderd
Nou ik weet zeker dat het morgen in de UB en op de faculteiten BK en IO drama is
Alle oude login's heb ik verwijderd, maar kennelijk heeft het servicepunt alle rechten aan oude login's verbonden. Dus heel veel mensen hebben morgen geen werkplek, telefoonnummer of computertoegang
Oud 28-09-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me vrij logisch. Treinen zijn leuk
Nou voor even misschien. Maar niet voor zolang. Na 3 dagen zou ik echt psychische problemen krijgen
Oud 28-09-2010, 15:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*bergt weer op*
Jammer.. ik vind 't wel geil hoor
Oud 28-09-2010, 15:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
je verwacht het niet! :

[afbeelding]
Jij ging toch hard werken vandaag?
Oud 28-09-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ligt aan de reis, als het per trein gaaf is vanwege mooi uitzicht enzo, dan ja! Als het per trein niet veel voorstelt en ik wil vooral op die bestemming zijn, dan maar 2,5 uur wat minder comfortabel
Oud 28-09-2010, 15:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jij ging toch hard werken vandaag?
nou? het was best een pittige lijntjestekening, met dubbele cijfers enzo !
Oud 28-09-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Nou voor even misschien. Maar niet voor zolang. Na 3 dagen zou ik echt psychische problemen krijgen
Ik vind lange treinreizen wel fijn lekker mensen afluisteren enzo. En in het buitenland is dat weer goed voor mijn talenkennis
Oud 28-09-2010, 15:55
Verwijderd
In de tein slapen is ook zo tof, in zo'n fijn compartimentje <3 Maar ik heb ook alleen maar een keer in een hele fijne nachttrein gezeten, ik kan me voorstellen dat een rammelende, vieze trein zonder compartimentjes minder comfortabel is dan een normaal vliegtuig
Oud 28-09-2010, 15:56
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Mijn falende leven komt in zijn geheel voorbij. Kwam net weer mailtje tegen over het vreemdgaan drama van me

Maar wel goed om te zien dat er een steigende lijn in mijn leven zit, en niet zo'n beetje ook

En Lorelei, we zitten toch juist hier omdat we eigenlijk moeten werken
Oud 28-09-2010, 15:57
Lorelei
Lorelei is offline
Ja maar Rationeel heeft vanmorgen ookal 3 uur weggegooid in de file

Ik heb vandaag best wel veel gedaan
Oud 28-09-2010, 15:58
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Provinciaal!!!!
Wat heeft dat er mee te maken?
Oud 28-09-2010, 15:58
Verwijderd
De transsiberische express is niet Amsterdam-Utrecht, he. Het is allemaal van veel groter formaat, met meer mensen, kleinere (privé)coupés waardoor je meer privacy hebt, bredere gangen, een veel uitgebreider menu in de restauratiewagen, langere stops waarbij je dus makkelijk kunt uitstappen, onderhoudsbeurten waardoor je desgewenst zomaar een paar uur kunt gaan rondlopen op allemaal gekke kleine stations, en provinciaalse vrouwtjes die op alle haltes de coupés langsgaan met allemaal zelfgemaakt eten dat ze de toeristen proberen aan te smeren. Er is veel meer te doen dan in de Nederlandse treinen, want onze treinen zijn er niet op gebouwd om een week in door te brengen. De transsiberische express wel.
Oud 28-09-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
De transsiberische express is niet Amsterdam-Utrecht, he. Het is allemaal van veel groter formaat, met meer mensen, kleinere (privé)coupés waardoor je meer privacy hebt, bredere gangen, een veel uitgebreider menu in de restauratiewagen, langere stops waarbij je dus makkelijk kunt uitstappen, onderhoudsbeurten waardoor je desgewenst zomaar een paar uur kunt gaan rondlopen op allemaal gekke kleine stations, en provinciaalse vrouwtjes die op alle haltes de coupés langsgaan met allemaal zelfgemaakt eten dat ze de toeristen proberen aan te smeren. Er is veel meer te doen dan in de Nederlandse treinen, want onze treinen zijn er niet op gebouwd om een week in door te brengen. De transsiberische express wel.
zo klinkt het helemaal leuk
terwijl ik helemaal niet zo'n reiziger ben! Ik ben meer een toerist
Oud 28-09-2010, 16:06
Verwijderd
wat zal ik vandaag eens eten?
Oud 28-09-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Idd, dat lijkt me heel gaaf, dan is de reis ook gewoon meteen onderdeel van de vakantie ipv puur iets tussen vertrekpunt en bestemming in.
Oud 28-09-2010, 16:12
Verwijderd
Ik vlieg liever dan dat ik langer reis. Als ik naar zuid Frankrijk ga, -wat makkelijk per auto, bus of trein kan, pak ik 9 van de 10 keer ook gewoon het vliegtuig naar Nice. Het scheelt natuurlijk wel dat mijn ouders 5 min. van Eindhoven Airport wonen en Schiphol vanuit mijn huis ook binnen 25 min. te doen is.
Oud 28-09-2010, 16:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
de reis is belangrijker dan de bestemming
Das een beetje het verschil tussen vankantie en euh, reizen
Oud 28-09-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vlieg liever dan dat ik langer reis. Als ik naar zuid Frankrijk ga, -wat makkelijk per auto, bus of trein kan, pak ik 9 van de 10 keer ook gewoon het vliegtuig naar Nice. Het scheelt natuurlijk wel dat mijn ouders 5 min. van Eindhoven Airport wonen en Schiphol vanuit mijn huis ook binnen 25 min. te doen is.
Maar nu is het alternatief voor Zuid-Frankrijk ook wel weer 20 uur in de auto zitten en dus al die tijd niets anders kunnen doen, of gebruik maken van de Franse spoorwegen die het normaal vinden als er maar 1 x per dag een trein van a naar b gaat.
Of liften of een lange fietstocht maken enzo, en dan wordt het alweer reizen of een weekendje weg gaan
Oud 28-09-2010, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Maar nu is het alternatief voor Zuid-Frankrijk ook wel weer 20 uur in de auto zitten en dus al die tijd niets anders kunnen doen, of gebruik maken van de Franse spoorwegen die het normaal vinden als er maar 1 x per dag een trein van a naar b gaat.
Of liften of een lange fietstocht maken enzo, en dan wordt het alweer reizen of een weekendje weg gaan
Klopt maar als je in die TGV zit dan gaat het echt wel snel hoor
Oud 28-09-2010, 16:18
Verwijderd
Oja, er zijn natuurlijk ook gewoon badkamers met douches enzo. En sommige treinen hebben een (paar) tv-coupé(s).

(Al is die laatste waarschijnlijk eersteklas, met die eigen badkamer bij je coupé enzo.)

Prima toeven hoor. Voor een trein.

Nu heb ik ook zin om ermee te reizen.
Oud 28-09-2010, 16:21
Verwijderd
"Juffrouw, waar woont u eigenlijk?"
- "Helemaal in Tilburg! Weet je waar dat ligt?"
"Ja, want daar was dat jongetje van van die de vliegramp had overleefd!"

Slimme kindjes.
Oud 28-09-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Klopt maar als je in die TGV zit dan gaat het echt wel snel hoor
Ohja tgv die was ik vergeten. Mijn zus is ooit naar Normandië gegaan met gewone treinen, en toen was er een gecanceld en moest ze een dag wachten op de volgende.
Oud 28-09-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Idd, dat lijkt me heel gaaf, dan is de reis ook gewoon meteen onderdeel van de vakantie ipv puur iets tussen vertrekpunt en bestemming in.
Als je met de trein door Rusland gaat reizen, en dan niet van Smolensk naar Kaluga maar dwars door Siberië is je reis sowieso een heel fundamenteel onderdeel van je vakantie. Al ga je in een wrak op wielen
Oud 28-09-2010, 16:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Is absinthe juf?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten