Advertentie | |
|
![]() |
|
FCC heeft mooie kasten. En gistron ook wel.
Alleen 40GB vind ik wel weinig qua HDD. 120GB IBM 180GXP 2MB is €140 bij FCC. ![]() Verder is 17" CRT monitor niet veel. Of 19" CRT of 17" TFT. ![]() CRT is niet zo duur hoor. €250 voor een goede 19". Kun je reviews voor opzoeken op www.tomshardware.com Ohja, als je dan toch voor Intel gaat ( dom dom ![]() Have fun ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, geef mij maar lekker CRT. Maar goed; ik heb dan ook wel een tafelblad van 85cm breed ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
TFT heeft ook voordelen. icm met DVI een digitale weergave, hoog contrast. En geen switching van resolutie. Mijn 19" IIYAMA doet er lang over om te switchen tussen resoluties. En soms 'pakt' ie em niet en blahh.. kutding ![]() Daar wil ik wel vanaf. Maar ik wacht op een mooie 18,1" of 19,1" TFT, waar ik ook goed op kan gamen. En over een tijdje komen de nieuwe OLED schermen uit. Die zijn pas yummie. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maareh, ik zou (ook) voor een Xaser 5000+ van Thermaltake gaan, vind dat wel mooie kastjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De Vsync is hoeveel keer per seconde het beeld wordt opgebouwd. Of een hoger aantal FPS dan de Vsync nut heeft, durf ik niet te zeggen. FPS zijn de hoeveelheid beelden die de computer uitrekent, Vsync is hoeveel beelden de monitor per seconde weergeeft. In depth: hoeveel keer er een VRetrace per seconde is. Maar met een goede TFT valt uitstekend te gamen hoor. En die lage Vsync (t.o.v. CRT) is helemaal niet erg, omdat het beeld niet flikkert zoals bij CRT.
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 05:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zet em op 100Hz. Lekker rustig het beeld, en fijn gamen. ![]() Maar zodra TFTs goedkoper worden, ga ik er opzeker een komen, een goede 18,1" het liefst. Ook voor gamen dus. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ontopic: ga voor een mooie chieftec/ antec variant afhandelijke van voeding of niet kosten die zo'n 75 á 110 euro voor een midi tower. je hebt ze in verschillende motiefjes ![]() ![]() ![]() -de postbode-
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Willen de kenners hier alstublieft m'n eventuele nieuwe PC-AANKOOP beoordelen? tby | 30 | 07-12-2006 10:56 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Is dit goed? JH | 23 | 25-05-2004 17:46 | |
Software & Hardware |
[Voeding] Vage problemen + vraagjes Orion16 | 10 | 02-12-2003 20:37 | |
Software & Hardware |
[HDD]Valt steeds uit D@mien | 42 | 29-09-2003 13:59 | |
Software & Hardware |
[webcam] PC kan em niet vinden Souljah | 4 | 02-07-2003 13:47 | |
Software & Hardware |
[windows en software] Cam wil niet installeren? nieuwbe | 1 | 09-12-2002 19:51 |