Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als een ander niet meer dan 12 kBYTE (= 96 kBIT) kan downloaden, zul je ook nooit meer naar m toesturen nee maar dmv compressie kun je er meer doorheen pompen (een docfile van 250kb kun je zo oversturen, of als een zip van 50 kilobyte, snappen we het nu?) mijn ervaring: van A2000(hilversum) naar single isdn (ik), 1999 zat gedurende de hele download op 17 kb/s terwijl isdn maar 8 kb/s zou mogen kunnen.. my ass! edit: ik denk dat ik m snap uit het verhaal van pinwing maak ik op dat HIJ over een @home-kabel beschikt, met dus max 128 kbit upload, misschien denken McLaren en perseus dat de ONTVANGER @home heeft?
Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 15:09. |
![]() |
|
![]() |
*)(@#&(#@&(#*@!
jongens wat doen we allemaal moeilijk zeg die jongen stuurt gewoon een file over zn @home-kabel met 20kb/s (VOOR MIJN PART NAAR EEN GIGABIT-NETWERK) over een gelimite uploadbandbreedte van 16kb/128kbit wat dus helemaal niet kan en waarvan hij zich dus afvraagt hoe dat wél kan OP WELK TOPIC REPLYEN JULLIE? ![]()
|
Verwijderd
|
En toch vind ik het raar. Naar aanleiding van het bericht van apie, zit ik nu andere 2 bestanden te verzenden naar 2 verschillende personen, een zip file en een divx file. Het lijkt me niet logisch dat die nog sterk gecomprimeerd kunnen worden. En toch zit ik up te loaden met 22 a 23 kB/s tijdens deze test.
![]() Ach kan ik eens lekker gaan games ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik weet et ook niet, wel interessant om es uit te zoeken..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
over download klaag ik trouwens niet
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Internet] Problemen met de router Rollie | 3 | 30-06-2004 08:25 | |
Software & Hardware |
[Breedband] ADSL/kabel advies Maurice | 49 | 24-01-2004 00:44 | |
Software & Hardware |
ADSL <----> Kabel rickert | 36 | 10-03-2003 16:19 | |
Software & Hardware |
Meet hier je download, upload, ping snelheid..etc. Alex Fernando | 85 | 07-08-2002 02:38 | |
Software & Hardware |
ADSL / Direct Connect ++ vraagje Marcade | 12 | 21-03-2002 15:25 | |
Software & Hardware |
Waarom al die negatieve reacties ???????? Verwijderd | 21 | 03-03-2002 17:39 |