Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 20:47
fanatickje
fanatickje is offline
vorige week hadden we met school een uitwisseling met een oostenrijkse school. Dus een heleboel mensen van oostenrijkers in onze school.
Ben ik toch nie verliefd geworden op een van die oostenrijkse meisjes.
Ik heb haar dan ook beloofd dat ik ooit eens naar oostenrijk zou komen om haar te bezoeken.
Daar ik mijn beloftes altijd hou, zal ik dat ook doen.
Maar zouden jullie dat doen?
en heeft er iemand ervaring mee?

btw ze had ook al een lief in oostenrijk ben ik nu teweten gekomen, maar dit weerhoudt mij niet te gaan
Oud 29-09-2003, 21:02
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Hoe zou ik dat doen:
1 rijbewijs halen
2 auto kopen/stelen/lenen
3 ernaar toe gaan en zien wat ervan komt
Oud 29-09-2003, 21:40
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ow please, verliefd worden op uitwisselingsmensen zorgt alleen maar voor problemen.. geloof mij maar. niet doen!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:47
Qimm
Qimm is offline
En ik vond al dat ík lange afstand had *kuch 40 kilometer*
Oud 29-09-2003, 22:38
Verwijderd
Kom op, dat gaat niet werken. Laat het gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 22:41
Chimera
Chimera is offline
Ga je gang, zal een wijze levensles worden
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 14:57
fanatickje
fanatickje is offline
aaaarghh

klote gevoelens!!

Nee ma zouden jullie er naar toe gaan?
ook al is het maar eenmalig, gewoon de belofte nakomen
Oud 30-09-2003, 14:59
Last Resort
Last Resort is offline
ik heb et weles gedaan..., alleen was het toen rome. Maar als ze daar ook een vriendje heeft......, whats the point?
Oud 30-09-2003, 15:01
Verwijderd
k zou er niet aan beginnen, sorry. daarbij komt ook dat ze daar een vriend/zoiets heeft, dus, face it: je was maar tijdelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:04
fanatickje
fanatickje is offline
i know, ma eigenlijk heeft ze wel nie gezegd da ze een vriendje heeft, ik weet van iemand van haar klas. Zelf heeft ze da nie gezegd en zou da zelfs nie zeggen denk ik.

Maar ze wou ook wel dat ik langskwam, ma ja ze heeft daar een vriend, zou je daarvoor een belofte breken?
Oud 30-09-2003, 15:09
Evolution
Evolution is offline
ja... ten eerste denk ik al niet eens dat ze er vanuit zal gaan dat je ook daadwerkelijk komt! en dan ook nog eens die vriend van dr of wat het dan ook is... zal ze toch niks met jou beginnen.. al had je dr gewoond denk ik (sorry... maar mijn mening).. en jij was dan wel verliefd op haar, maar wie zegt zij ook op jou? heb je enige bevestiging?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:10
Verwijderd
Ik zou het niet beloven, dus dan zou ik het ook niet doen. Als ik het had beloofd zou ik ook wel gaan, maar ik zou dat gewoon niet beloven.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:11
Evolution
Evolution is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 16:10:
Ik zou het niet beloven, dus dan zou ik het ook niet doen. Als ik het had beloofd zou ik ook wel gaan, maar ik zou dat gewoon niet beloven.
hehe goed punt
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:39
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
fanatickje schreef op 30-09-2003 @ 16:04:
i know, ma eigenlijk heeft ze wel nie gezegd da ze een vriendje heeft, ik weet van iemand van haar klas. Zelf heeft ze da nie gezegd en zou da zelfs nie zeggen denk ik.

Maar ze wou ook wel dat ik langskwam, ma ja ze heeft daar een vriend, zou je daarvoor een belofte breken?
Ik heb het ook es gedaan. Had wat met een meisje van vakantie, en heb beloofd es naar Rome te komen. Heb het ook gedaan, een half jaar later. Zij was ook naar Amsterdam gekomen. WE hebben een half jaar nog wat gehad. Maar jouw geval vind ik anders. Waarom zou je in godsnaam daarnaartoe gaan? Omdat je het beloofd hebt? Ik til ook wel zwaar aan mn beloftes, als ik iets beloof doe ik het ook. Maar zij heeft daar al een vriendje, zij is niet eerlijk geweest. Dat vind ik reden zat om niet te gaan. Daarnaast het ik niet echt het idee dat jullie nog een goede band hebben of whatever, maar daar kan ik naast zitten. En dan nog, ook al ben je daar, wat ga je daar dan doen? Ze heeft een vriend, ze gaat heus niet een paar dagen de hele tijd met jou doorbrengen. Ik zou het maar laten als ik jou was.
Oud 30-09-2003, 15:55
Sade
Sade is offline
Nou, ik vind je lief hoor

De jongen die ik leuk vind, vind de 7 kilometertjes tussen ons al ver fietsen
Maar ik ben ook bang dat het inderdaad niet werkt. Zeker als zij al een vriendje heeft thuis...
Oud 30-09-2003, 18:07
fanatickje
fanatickje is offline
pffff
moeilijk
ik denk da'k toch ga gaan, desnoods pak ik wa mensen mee, stel dat het allemaal flopt... ma dan heb ik mijn belofte gehouden, en zij hare ook. Want eigenlijk mis ik haar wel, maja da's niet ter zake
Oud 30-09-2003, 20:36
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik heb een vriendin in Italië, maar dat is toch wel weer net iets anders gegaan, dan met jouw situatie. Bij mij ging het niet over uitwisseling en heeft ze ook geen vriend.... ahum, wel, mij dus, maar verder geen. Ik zou niet gaan, 1 omdat ze al een vriend heeft, 2,omdat ze dat niet heet verteld... zij oneerlijk, waarom jij je beloftes nakomen?

komt alleen heisasa van anders
Oud 03-10-2003, 08:32
Bellis-Perennis
Bellis-Perennis is offline
Tja, je kan er altijd heengaan en eens zien wat er van komt. Misschien zijn jullie wel allebei niet meer verliefd, maar dan kan je nog wel een leuke week hebben.
Blijkt dat jullie elkaar toch nog wel heel erg leuk vinden, kan je het altijd proberen, maar oostenrijk is toch wel heel erg ver
Mijn raad: gewoon gaan, niets verwachten, en zien wat ervan komt!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 11:18
Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Dat heb je even stom belooft. nooit doen verliefd worden op die lui *hoewel een geile kortstondige affaire van 2 weken WEL weer kan*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 13:09
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 16:10:
Ehm juist ja. Zo wilde ik het ongeveer ook zeggen.

@de topicstarter: je moet doen wat je zelf het beste lijkt. Ik bedoel, als er 100 mensen zijn die zeggen dat je niet moet gaan, dan nog kun je gaan als jij denkt dat het nut heeft. Dus mijn vraag is: denk je dat het nut heeft? Je zegt dat ze al een lief heeft. Heeft ze wel laten merken hoe zij over jou dacht, was ze verliefd, hebben jullie gezoend of iets dergelijks?
Oud 03-10-2003, 14:10
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
houd het in nederland gast, het is niet te realistisch totdat je veel geld of een rijbewijs hebt

je kan wel 1 keer gaan voor de belofte, gewoon omdat het leuk is en gewoon als een soort vakantie
maar ik zou haar daarna vergeten.
Oud 03-10-2003, 14:46
Verwijderd
Mensen gooien tegenwoordig maar in het rond met beloften..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-09-2003 @ 23:38:
Kom op, dat gaat niet werken. Laat het gaan.
Ik denk het ook niet. (toch had ik een vriendje in scandinavie zitten dus ik mag eigenlijk niets zeggen. Maar goed, hij is hierheen verhuisd *lief!!!*)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:27
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik denk ook niet dat et gaat werken...ik denk ook dat ze nog wel es heel anders zou kunnen reageren dan dat jij verwacht, als je ineens voor haar neus staat...
Oud 03-10-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 03-10-2003 @ 17:25:
Ik denk het ook niet. (toch had ik een vriendje in scandinavie zitten dus ik mag eigenlijk niets zeggen. Maar goed, hij is hierheen verhuisd *lief!!!*)
Lief van hem...en dan maar hopen dat hij niet na een paar maanden, nu hij je eindelijk binnen handbereik heeft, er ineens genoeg van krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2003, 19:23
Studentje
Studentje is offline
Oostenrijk is te ver. Zoek gewoon een meisje in je buurt, veel beter.
Oud 03-10-2003, 21:36
fanatickje
fanatickje is offline
jamaja ik zit met die belofte hé

Best gewoon eens met vrienden gaan skien en dan daar is goedendag gaan zeggen, belofte vervult

wilt zij meer, mij goed :-)
flopt het doordat haar vriendje daar zit: geen probleem, dan gaan we skien
Oud 03-10-2003, 21:52
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
fanatickje schreef op 03-10-2003 @ 22:36:
jamaja ik zit met die belofte hé

Best gewoon eens met vrienden gaan skien en dan daar is goedendag gaan zeggen, belofte vervult

wilt zij meer, mij goed :-)
flopt het doordat haar vriendje daar zit: geen probleem, dan gaan we skien
Die instelling is wel goed, maar je loopt dan wel het risico dat je toch (weer) verliefd wordt en weer wazige beloftes gaat doen.
Oud 04-10-2003, 08:19
Optima
Optima is offline
Hoe komt het toch dat mensen zich steeds weer in onmogelijke situaties brengen?

Als je weet dat er 100den km afstand tussen jullie zit, als je weet dat ze een vriend heeft, gaat er dan geen lichtje branden dat het niet gaat werken?

*zucht*
Oud 04-10-2003, 10:01
Ninnoc
Ninnoc is offline
het werkt niet

niet gaan als - je dan weer helemaal verlieft wordt ed, oude wonden openmaakt, of als het eigenlijk heel raar en niet leuk gaat worden, beetje pijnlijk, dan verpest het je goede herrineringen

wel gaan als, je het aankan en je gewoon met de instelling gaat 'dit kan een leuk WEEKJE worden'
nix mis mee om dan te gaan toch
Oud 04-10-2003, 10:28
Some
Some is offline
Wel een hele lange afstand relatie

Ik zou het zelf niet kunnen maar dat komt denk omdat ik net een relatie achter de rug heb met een "lange-afstand"
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 11:05
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
belofte maakt schuld

*FOOIJDONK vind dat iedereen zich aan beloftes moet houden*
Oud 04-10-2003, 11:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-10-2003 @ 17:37:
Lief van hem...en dan maar hopen dat hij niet na een paar maanden, nu hij je eindelijk binnen handbereik heeft, er ineens genoeg van krijgt.
ja, natuurlijk. Maar daar hebben we natuurlijk rekening mee gehouden. Alles kan, ik kan wel gaan zeggen 'we blijven altijd bij elkaar' maar dat is gewoon naief. Maar goed...

@topicstarter: ik hoop voor je dat het lukt, maar de kans is redelijk klein.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 12:57
Reneetje
Reneetje is offline
Moeten we je hier nu echt nog bij helpen? Schrijf zelf de pro's en contra's eens op.
Oud 04-10-2003, 14:16
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 04-10-2003 @ 12:05:
belofte maakt schuld

*FOOIJDONK vind dat iedereen zich aan beloftes moet houden*
ja, en als je je er moeilijk aan houd, dan moet je gewoon niet zo snel dingen beloven.
Reageren

Regels voor berichten