Advertentie | |
|
![]() |
|
pffff
moeilijk ik denk da'k toch ga gaan, desnoods pak ik wa mensen mee, stel dat het allemaal flopt... ma dan heb ik mijn belofte gehouden, en zij hare ook. Want eigenlijk mis ik haar wel, maja da's niet ter zake
|
![]() |
Ik heb een vriendin in Italië, maar dat is toch wel weer net iets anders gegaan, dan met jouw situatie. Bij mij ging het niet over uitwisseling en heeft ze ook geen vriend.... ahum, wel, mij dus, maar verder geen. Ik zou niet gaan, 1 omdat ze al een vriend heeft, 2,omdat ze dat niet heet verteld... zij oneerlijk, waarom jij je beloftes nakomen?
komt alleen heisasa van anders
|
![]() |
Tja, je kan er altijd heengaan en eens zien wat er van komt. Misschien zijn jullie wel allebei niet meer verliefd, maar dan kan je nog wel een leuke week hebben.
Blijkt dat jullie elkaar toch nog wel heel erg leuk vinden, kan je het altijd proberen, maar oostenrijk is toch wel heel erg ver ![]() Mijn raad: gewoon gaan, niets verwachten, en zien wat ervan komt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @de topicstarter: je moet doen wat je zelf het beste lijkt. Ik bedoel, als er 100 mensen zijn die zeggen dat je niet moet gaan, dan nog kun je gaan als jij denkt dat het nut heeft. Dus mijn vraag is: denk je dat het nut heeft? Je zegt dat ze al een lief heeft. Heeft ze wel laten merken hoe zij over jou dacht, was ze verliefd, hebben jullie gezoend of iets dergelijks?
|
houd het in nederland gast, het is niet te realistisch totdat je veel geld of een rijbewijs hebt
je kan wel 1 keer gaan voor de belofte, gewoon omdat het leuk is en gewoon als een soort vakantie maar ik zou haar daarna vergeten.
|
Ik denk ook niet dat et gaat werken...ik denk ook dat ze nog wel es heel anders zou kunnen reageren dan dat jij verwacht, als je ineens voor haar neus staat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
jamaja ik zit met die belofte hé
Best gewoon eens met vrienden gaan skien en dan daar is goedendag gaan zeggen, belofte vervult wilt zij meer, mij goed :-) flopt het doordat haar vriendje daar zit: geen probleem, dan gaan we skien
||
![]() |
Citaat:
|
Hoe komt het toch dat mensen zich steeds weer in onmogelijke situaties brengen?
Als je weet dat er 100den km afstand tussen jullie zit, als je weet dat ze een vriend heeft, gaat er dan geen lichtje branden dat het niet gaat werken? *zucht*
|
![]() |
het werkt niet
niet gaan als - je dan weer helemaal verlieft wordt ed, oude wonden openmaakt, of als het eigenlijk heel raar en niet leuk gaat worden, beetje pijnlijk, dan verpest het je goede herrineringen wel gaan als, je het aankan en je gewoon met de instelling gaat 'dit kan een leuk WEEKJE worden' nix mis mee om dan te gaan toch
||
Citaat:
@topicstarter: ik hoop voor je dat het lukt, maar de kans is redelijk klein. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
LANGE afstand relatie?? mr.kakoii | 18 | 05-09-2009 06:45 | |
Liefde & Relatie |
afstand in een relatie dwight88 | 17 | 07-11-2006 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Lange-afstands relatie, wat doe je als het uit gaat? Poor twisted me | 44 | 23-11-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstand relatie?? Sorcha-Solar | 33 | 28-07-2003 19:57 | |
Liefde & Relatie |
oww die tering afstand... Mss Maddocks | 21 | 05-07-2003 16:46 | |
Liefde & Relatie |
lange afstand relatie coecie | 12 | 14-02-2003 13:31 |