![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik had 's ochtends een afspraak met de K.N.O.-arts, dus ik had atletiek gemist. Maar 's middags was ik wel weer op school. Vertelde ik aan een jongen uit m'n klas dat de K.N.O.-arts had gezegd dat het helemaal geen pijn deed. Zegt-ie: "En? Deed het pijn?" die dacht dat ik even 's ochtends m'n amandelen eruit had laten halen en 's middags alweer op school was! ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En je zult zien, je gaat ook de mensen haten die zeggen: 'lekker ijsjes eten' ![]() ![]() ![]() Kon ik toen maar lekker alles eten haha ![]() Nou meis ik hoor het wel van je? Als iemand vraagjes heeft, wil ik die graag beantwoorden hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En dan maar weer uitleggen, nee het zit zo...blabla ![]()
|
![]() |
Ik heb mijn amandelen 12 december 2002 eruit laten halen... ik had een paar weken eerder een keel abces.. en heb heleboel antibiotica gehad. Bij mij deed het echt pijn (je krijgt narcose tijdens operatie) en heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Het is echt geen pretje. Ik heb veel pijnstllers genomen, en af en toe werd ik echt helemaal gek van de pijn... maar er bleek ook alweer een abces aan te komen, dus mmijn bek hadden ze helemaal schoongeschraapt zeg maar.... 2 weken later kon ik weer alles eten ongeveer. En nu voel ik me helemaal goed, khad afgelopen maandag controle: alles zag er goed uit. Ik zou ze eruit laten halen als ik jou was.. (als je er veel last van hebt tenminste) Mijn ouders wouden geen operatie.. maar was mijn keuze, en ik heb de goede gemaakt.. succes!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan word je gewoon wakker van de pijn ![]() Maarja het is uiteindelijk veel beter dan daarvoor na een tijdje! Geen keelpijn ![]()
|
![]() |
Helluuuup, ik moet ook afspraak gaan maken met et ziekenhuis. ben pas naar de KNO-arts geweest en die reactie van hem alleen al: Ja die zijn rijp om dr uit gehaald te worden. En dat wasset dan. nah jah kep nu eerst repetitieweek en dan nog een dr vlak achteraan en dan moete we afspraak maken. mn oma is dr vet tegen maar ik hep gewoon geen zin meer om steeds met keelpijn te lopen, omdat ik dr verder ook ziek van wordt, et is nie heel erg en ook niet heel lang alsik et heb maar in de winter soms wel twee keer per maand. duss.......mis te veel van school .....hmmzz kzie wel.
|
mijn amandelen zijn afgelopen maandag geknipt, maar eigenlijk valt het allemaal reuze mee... zolang ik aan de morfine en diclofenac ben... als ik sochtends wakker wordt heb ik reuze veel pijn en kan ik helemaal niet praten of slikken of wat dan ook.
maar nu bijvoorbeeld, werken die pijnstillers en kan ik gewoon normaal alles doen. je moet een nachtje in het ziekenhuis slapen, maar da's okee, je wordt harstikke goed verzorgd en krijgt goede pijnstilling. het is allemaal wel kut ofzo, maar eigenlijk valt het mee. ik kon gister al macaroni met kaar en spekjes uit de oven eten, en eens tuk slagroomtaart. heb zelfs dinsdagavond toastjes met brie gegeten. je moet gewoon goed kauwen ofzo.
|
1 omdat een vierjarige niet kan zeggen hoeveel pijn het doet
2 omdat een vierjarige doodgaat als hij de hoeveelheden morfine in zijn lichaam krijgt die je als volwassene krijgt het is niet bewezen dat je er meer las van hebt als jen ouder bent, het wordt aangenomen omdat kinderen niet kunnen duidelijk maken wat ze hebben
||
![]() |
Citaat:
![]() maar bij kleine kinderen geneest het ook veel sneller,....waarom weet ik ook nie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. gelukkig kennen we ook doseringen voor kinderen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
amandelen verwijderen.. Ingetjuhh | 80 | 17-09-2010 09:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Amandelen laten verwijderen, ervaringen? Chrissy7c | 17 | 27-06-2010 21:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
TE klassiek: Amandelen laten verwijderen Verwijderd | 6 | 09-07-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |