Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel dat probleem.
Ik ben namelijk stapelverliefd op mijn leraar Natuurkunde.. Joost heet hij. Hij is zoooo knap, als hij schreeuwt en scheld tegen de leerlingen gaan de adertjes zo mooi kloppen op zijn kale en glimmende hoofd... Hoe hij altijd zijn dikke truien in zijn ribbeltjesbroek duwt...Hij houdt namelijk van ribbeltjeskleren... *zwijmel*
|
![]() |
Ja, en het was zelfs wederzijds!
Ik was verliefd op mijn Nederlands lerares. Ze gaf wiskunde en was bloedmooi. Ze was 6 jaar ouder als mij en op een dag heb ik via een polyvinylchloride-buisje aan haar verteld dat ik verliefd op haar was. Ze zei hetzelfde te voelen en zo begon het. We hadden een stiekeme affaire en we aten slakken. Nu is ze doot. |
![]() |
|
![]() |
whaaaaahaaaaaaaaaa,
ja ik ken het, naja, echt kennen viel wel mee maar ik had een leraar, diebels voor maatschappijleer, en dat was wel een leuke vent. Echt leuk, maar sinds ik geslaagd ben nooit meer gezien. wel jammer. zou m nog wel een keer tegen willen komen, alleen ik denk dat ik dan kei hard weg ren. hahaha. hij was klein gebouwd, breed, donker haar, veel haar. heerlijk. en ik kreeg wel s sigaretjes van m. haha, die goede oude tijd.... xm |
![]() |
|
![]() |
Ja.. ik ben/was verliefd op een leraar..zelf ben ik 15 en hij is 22..niet zo heel oud toch, ik doe niks met mijn gevoelens. Dit jaar was hij er voor het eerst maar aankomend jaar gaat hij alweer weg. Ik heb hier heel erg om moeten huilen. Ik zie hem nog 1 keer waarschijnlijk..alleen aankomende vrijdag nog en dan is het afgelopen. Ik ben 3/4 jaar op hem verliefd geweest. Dat was heel leuk meestal, elke les (gym) was weer genieten. Maar ik kon me tijdens andere lessen slecht concentreren. Tis zoo kut dat ie weggaat..godver..maar ja..ik kan hem moeilijk tegenhouden..
|
![]() |
|
zkerz en zo vaak!! egt ik ben op heel veel leraren geweest.
lijkt ook zo alsof ik alleen maar op leraren val...me vakken worden er niet beter door, maar spijbel nooit bij die vakken ;-) dikke kuz Joey PS: maar maak er verder ook geen geheim van. meeste vrienden weten ut en in de klas de meeste ook wel. Boeien denk ik altijd maar ben toch nix van plan, want dat wordt nix helaas |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik geloof het niet, zij zegt van wel,hij van niet, maar nu heb ze een 'date' of zo? ![]() Ik nog niet verliefd geweest.Of misschien een beetje. ![]()
|
Ik wel!
Dramas waren dat.. Alleen wel mijn sportleraar.. niet op school. En niet EVEN verlieft.. maar heel lang... Ik vond het altijd al fijn ( zolang ik bij hem lestte al..) om in de buurt van hem te zijn, maar niet echt meer.. Tot ik hem echt leuk begon te vinden. En dat heeft een jaar geduurd.. En dan lag ik ook bijna iedere dag te huilen... Hij deed namelijk ook 'anders als andere leraren' .. Nu nog steeds ( ben er nu een half jaar overheen denk ik.... ( nog steeds niet helemaal.. maar meer als eerst.. ) ) doet hij zo anders dan dat hij hoort te doen.. maar ik trap er niet meer in.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Naar een touw, jazeker. Dan kan ik het eraan vast knopen.
||
Citaat:
![]() Trouwens.. kan er zelf ook geen touw aan vast knopen.. het zal door zijn donkere huid en blauwe ogen komen ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 08:30. |
![]() |
|
Verliefd.
Op een leraar nog wel. Verliefdheid onderdrukken is zwaar. Wat men in consideratie moet nemen is het volgende; Op school zitten grotendeels jongeren die aan het puberen zijn. Onzeker zijn. Op zoek zijn. Vanuit die optiek, incluus nieuwsgierigheid, zou je kunnen stellen dat verliefd worden op een leraar wellicht niet al te serieus genomen zou moeten worden. Maar zoals ik zei; Verliefdheid onderdrukken is zwaar. Een relatie met een leraar volledig afraden, dat doe ik opzeker niet. Maar er wegen zoveel negatieve aspecten aan, dat ik aanraad het niet over een nacht ijs, wat een mooi spreekwoord, te laten gaan.
||
Citaat:
Vorig jaar extreem.. Nu weer wat minder.. maar ik heb hem net weer gezien... En hij zit weer in mijn hoofd... Het deed mij ook alles behalve goed...... en ik denk niet dat ik daar helemaal vanaf kom.. Hoelang was jij verlieft ..? ( ik ken hem al zon... uh... 7 jaar ofzo.. En altijd al aangetrokken gevoeld.. ) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar... Calimero6 | 16 | 16-01-2011 08:55 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een leraar! HELP! j3nnif3r | 47 | 23-11-2004 22:28 | |