Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga nu alleen twijfelen of het 1 augustus of 1 september is ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik kreeg gewoon terug wat ik te veel betaald had volgens mij (bijv. ik stopte per 31 januari en had betaald tot en met 28 februari). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan kreeg je bij ons het geld terug wat je "niet gebruikt had". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want jij zegt wel dat mensen een verkeerde keuze kunnen maken, dat is zeker waar, maar de fout in jouw keuze ligt erin dat je een verkeerde studie kiest. Je had wél onvoorwaardelijk besloten om te gaan studeren, dus was je dat collegegeld onder alle omstandigheden kwijt geweest, of je nu de 'juiste' studie doet of niet. Je betaalt immers niet omdat je de juiste of een leuke studie doet, je betaalt omdat je gebruik maakt van onderwijsvoorzieningen. Het had mij dan ook logisch geleken als studenten die voor februari stoppen weliswaar niet 'gestraft' worden met terugbetaling en dergelijke, maar wel maximaal slechts de helft van het collegegeld zouden terugkrijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
of je nou al je collegegeld terug krijgt of de helft (dat eerste is inderdaad niet echt eerlijk, maar wat heb je nu eigenlijk aan de eerste half jaar van een studie?? dus echt gratis studeren kan je het niet noemen) weet ik niet zeker, maar ik vond wel dit:
http://www.lsvb.nl/artikel/inseluit/4 je mag je stufi dus houden, op zich ook wel weer logisch, want als het goed is heb je dat aan boeken en huisvesting uitgegeven, precies waar het voor bedoeld is. maar anders is het lekker geld verdienen met niets doen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
vandaar dat je volgens mij dus je resterende maanden wel degelijk terug kunt vragen (en ik stopte als 2e jaars)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het tegen mij is: als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik reageerde op iemand die het over het volledige collegegeld had en niet over een gedeelte. En als je de rest van de topic doorgelezen had, dan had je ook gelezen dat ik al had gezegd dat je in het eerste jaar idd een gedeelte terug kunt krijgen als je stopt (en dat heb ik dus ook gekregen). Laatst gewijzigd op 29-08-2005 om 13:28. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd