![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij helpt het om warm te douchen en om de straal op mijn onderbuik te richten. Werkt natuurlijk geen uren, maar als je het doet voor je gaat slapen, slaap je in ieder geval lekker. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verklaar mij voor gek, maar ik vind het juist altijd wel fijn om ongesteld te zijn en dat ook zo te ervaren. Stemmingswisselingen, buikkrampen, gevoelige borsten. Ik weet niet waarom, dat maakt het echter ofzo. Als ik verder helemaal niks zou merken in mijn lichaam, zou ik dat toch best wel missen. Ik vind het een fijn idee dat mijn lichaam zich elke maand weer schoonmaakt. En als ik echt veel last heb van buikkrampen of moet werken waardoor ik er geen last van wil hebben, neem ik een Advil Liquid Cap 400 mg. Werkt snel en genoeg pijnstillend voor mij. Maar goed, ik heb dan ook wel het geluk dat ik niet heel erg zwaar ongesteld ben ![]()
||
Citaat:
Naproxen kan je wel gewoon zonder recept kopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar voor ibuprofen boven de 500mg, moet je ook een recept hebben. Maar goed, ze werken tegen de pijntjes, om maar even OT te blijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
sinds dat ik de pil slik, kan ik wel met de pijn leven. anders helpt een warme hand ook altijd nog.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@ topic starter: ik ben laatst naar de dokter geweest en die heeft me ontstekingsremmers gegeven. deze helpen veel beter dan naproxen, wat ik daarvoor slikte. en een optie is natuurlijk ook een spiraaltje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ook naar de dokter geweest, maar die zei toen ook hetzelfde dat ik af moest wachten enzo. De keer erna dat ik ongesteld was, was ik het gewoon weer heel normaal met weinig problemen. Zelf denk ik dat bij mij de oorzaak toen vooral was dat ik veel te weinig sliep enzo waardoor m'n lichaam misschien wat verzwakt was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Btw, welke ontstekingsremmer heb je dan van je dokter gekregen? |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk er zelf ook over om zo'n ding te laten zetten.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat helpt tegen menstruatiepijn??? jesjah | 38 | 25-01-2004 09:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
menstruatiepijn(?) zonder ongesteld te zijn wont cry | 11 | 22-01-2004 19:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Orgasme tegen menstruatiepijn? sofie3 | 20 | 13-08-2003 07:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vibrerende tampon tegen menstruatiepijn Eurydice | 23 | 13-05-2003 10:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat doen jullie tegen menstruatiepijn? Somebody Special | 24 | 14-03-2002 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
menstruatiepijn!!!! goldsilver | 9 | 26-11-2001 05:50 |