| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Stemlijst hangronde 4:
DISCLAIMER: DIT IS VANAF DE EETRONDE, DAARVOOR ZIJN VOOR ZOVER IK ZO SNEL GEZIEN HEB GEEN DEFINTIEVE STEMMEN DOORGEGEVEN. BEN JE VAN MENING VAN WEL LAAT ME DIT DAN EVEN WETEN! Interglot 1 Schrodinger 3 ArPos* 9 Eye of Sauron Bright Blue 2 Michelangelo 6 sann* Arpos 4 Fantome 5 Absinthe 8 Interglot 10 Onait Sirch Fantome Laatst gewijzigd op 21-06-2011 om 00:55. |
|
|
||
Verwijderd
|
FF de vorige pagina snel op mn naam gescand.
Citaat:
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Okay, heb alles bijgelezen en mijn site weer up to date gemaakt. Allereerst wil ik even zeggen dat ik het helemaal 1000% eens ben met de monsterpost van .sann:
Citaat:
Ik zeg dus niet dat hij per definitie geen slechte rol heeft, maar het heeft niets te maken met lief zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb het lijstje even bijgehouden vanaf deze post van .sann, dus als zij er al een fout in heeft zitten heb ik die meegenomen. Daarom alvast excuses voor eventuele foutjes.
Hangronde 4. Interglot Schrödinger1 arPos3 Eye of Sauron9 Syori11 Bright Blue Michelangelo2 .sann6 arPos Fantôme4 Absinthe5 Interglot8 Onait Sirch10 Fantôme Niet gestemd Uice Bright Blue Heksjuh Edit: Ik zag dat .sann ook op de laatste pagina een lijstje had en blijkbaar zijn onze lijstjes hetzelfde. Dus waarschijnlijk geen fouten.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh en ik wilde nog even zeggen dat ik Uice eigenlijk ook 'verdacht' vind, maar ik kan niet zo goed uitleggen waarom. Hij is heel stil en heel onopvallend. Ook als je naar de lijstjes kijkt. Hij stemt niet (te) vroeg, maar ook niet (te) laat. Eigenlijk steeds een beetje in het midden. Ook staat hij steeds in de 'goede lijstjes' (hoewel dat in ronde 1 niet zo heel vreemd was, want bijna iedereen stond onder Sabir).
Maar ervan uitgaande dat Uice wolf is: Ronde 1: Sabir. Tja, tegen die tijd hadden de wolven wel door dat Sabir eruit zou gaan, dus natuurlijk ging hij onder Sabir staan (en niet als laatste, dus hij viel niet op). Ronde 2: Mr.Mark. Ik heb even teruggelezen en volgens mij heeft Mr.Mark helemaal niet zo slim gespeeld dus er is een grote kans dat de wolven niet eens wisten dat hij verrader was. Dus ja, natuurlijk stemt hij Mr.Mark. Er was namelijk genoeg reden om hem te 'verdenken' en niet op hem stemmen zou juist opvallen, en het kwam de wolven (lees: Uice) dus gewoon goed uit. Ronde 3: snoopy. Eigenlijk hetzelfde verhaal als in ronde 2. Weer helemaal niet opvallend. Niet als laatste gestemd. Vrij weinig toegevoegd. Hij fietst er zo lekker makkelijk doorheen zonder dat iemand hem opmerkt. De enige reden waarom ik überhaupt over hem ging nadenken was dat Michelangelo hem in deze post noemde. Zelf ben ik trouwens ook niet heel erg actief dit spel (ben veel weggeweest), maar Uice heeft in het eerste topic maar acht posts en in dit topic pas vier:
Spoiler
Vrij nietszeggend, eigenlijk. Het is dus niet dat hij verdachte dingen heeft gezegd en/of gedaan. Het gaat er vooral om dat hij eigenlijk helemaal niets zegt en/of doet dat ook maar een beetje opvalt. Ik kan er natuurlijk ook keihard naast zitten, maar het zit me gewoon niet lekker. Laatst gewijzigd op 21-06-2011 om 08:34. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ga vanavond hospiteren (wish me luck
) en daarvoor moet ik helaas werken. Vanaf 10 uur ongeveer ga ik dan ook sowieso niet reageren, en ik vermoed dat ik ook pas heel laat thuis ben, en ik weet niet of ik dan nog überhaupt de energie heb om te kijken/reageren. Ik meld het maar even .
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat is me ook wat.Ik ga vandaag trouwens nog even goed lezen, had daar gisteren geen tijd voor omdat ik aan een paper moest werken. En wat betreft mijn stemgedrag: ik bepaal doorgaans zo laat mogelijk (dus: vlak voordat ik verwacht wellicht niet meer terug naar het forum te komen) op wie ik ga stemmen, zodat ik alles in overweging kan nemen. Mijn stem bekend maken vóór de eetronde doe ik sowieso niet.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Interglot: succes!
Ik denk dat het qua stemlijstje het slimst is als ik op Bright Blue stem, toch? Ik weet niet of ik vandaag nog ga bijlezen (ik ben niet zo lekker en heb last van mijn rug, dus ik zit liever niet heel lang achter de computer), maar wat ik zo snel las was het de bedoeling om de stemmen tactisch te verdelen. Overigens zie ik het liefst Interglot of Bright Blue eruit gaan. Interglot vanwege de beruchte post van Mr. Mark, Bright Blue omdat ze niet zo actief speelt.
|
|
|
|
Sorry, maar vanavond komt de uitslag wat later. Ik denk dat hij ergens tussen kwart over negen en half tien hier verschijnt.
Veel oprecht liefs en duizend kusjes voor wie ze wil van jullie Spelleiders.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat BB en Uice dan nog doen maakt mij niet zo heel veel uit. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik stem op BB, om de constructie te steunen.
|
|
|
|
Interglot
Schrödinger1 arPos3 Eye of Sauron9 Syori11 Bright Blue Michelangelo2 .sann6 Uice Heksjuh (voorlopig) arPos Fantôme4 Absinthe5 Interglot8 Onait Sirch10 Fantôme Niet gestemd Bright Blue Nou hier moet info uit te halen zijn. Ik hoop dat ArPos, van dit lijstje eraan gaat en anders Interglot (maar liever arPos, daar ben ik wel zekerder van dat hij wolf is). Maargoed, Onait Sirch en Interglot staan onder ArPos, ik verwacht dat minimaal één van die stemmen ongeldig is en misschien wel beide. dus 2 of 3 stemmen over. Op Interglot verwacht ik dat iig ArPos's stem ongeldig is en misschien nog wel één, dus ook 2 of 3 stemmen over. De mensen onder Bright Blue verdenk ik allemaal niet echt erg (alleen dat Sann ineens met me meedoet ipv verdacht vind... tja ) dus ik schat in dat áls er iemand zonder tussenkomst van de wolven uitvliegt, dit Bright Blue gaat zijn. Hopelijk is ze dan idd slecht...[edit] oja, de verrader kan nog roet in het eten gooien mensen al ideeen over wie onze llverrader is? ik heb zelf onderbuikgevoelens bij Syori, maargoed, echt overtuigd ben ik niet...[/edit]
|
|
|
|
Nou, ik vind echt dat jullie niet slim bezig zijn.
Want ik geloof namelijk dat al jullie stemmen onder mij echt zijn, en ik verwacht dat de (4?) wolven onder de anderen zijn verdeeld. Oh, en dan hebben we ook nog een verrader. Ik vind het belachelijk en een te groot risico. Weet iemand hoeveel wolven er uberhoupht zijn?
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Trouwens, over dat stemmen he, ik vind dat iedereen hier veel te makkelijk mee schaapt met de 'leiders'. (de mensen die het meest naar mensen wijzen.) Maargoed, jullie zullen deze post ook wel nutteloos of onzin vinden maar ik wou het toch even laten weten.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
want ik begrijp best dat het frustrerend kan zijn dat niemand niks zegt.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Fantôme: Heb je ook redenen? Ik vraag me af wat ik heb gedaan dat zo verraderig is. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Vodkaregen (of: Kindergebeden worden gehoord)
De regen viel en viel en viel en viel. Sann, die in de kerktoren wol aan het spinnen was, keek peinzend naar buiten. Als ze het nu eens vodka kon laten regenen...! Dat zou mooi zijn. Misschien zou zelfs Arpos dan leren drinken, het watje. Ze keek op de klok. De antieke klok liep nog steeds. Binnen nu en een uur zou Arpos komen. Vlug toetste Sann een vertrouwd nummer in op haar telefoon. (die had ze, ja.) "Ja ik luister!" "Het is Sann hier. Spreek ik met Interglot?" "Kggggggggk. Ja. Wat is er, lieve Sann?" "Weet jij misschien een manier om het hier vodka te laten regenen?" "Kgggggkkk..." "Luister, Onait." Bright Blue keek haar kind kwaad aan. "Jij eet nu je kasha op, of je krijgt geen spiritus vanavond." Er blonken tranen in zijn zwarte ogen. "Maar mama! Ik kan echt niet meer. Helemaal niet meer!" "Wil jij later soldaat worden of niet? Tfu! Wat heeft het moederland zo aan jou, hè? Helemaal, helemaal niks! Met je lelijke xuj en je vieze zhopa! Je nooit ingedaalde jajca! Eten bitch!" Onait slikte en stak trillend een lepel kasha in zijn mond. Bright Blue keek hem strak aan. "Kan dat niet wat sneller?" Dus Onait at, steeds sneller, steeds grotere happen steeds verder zijn keel in. Zijn moeder stond glimlachend bij de schouw, aanmoedigingen zeggend: "Eet! Eet! Eet! Eet! Eet! Eet!" Toen zijn bord leeg was: "De spiritus is op. Sorry schatje. Je moet maar wachten tot het vodka gaat regelen!" Gna-gna-gna. Interglot keek naar de hemel, nam monsters van de wolken en vergeleek hun chemische samenstelling met die van de vodka die Schrödinger haar een tijdje geleden had geleverd. "Zo... ja... Hmmm! Interessant." Ze duwde haar brilletje verder op haar voorhoofd en wreef door haar baard. Ze giechelde zenuwachtig. "Ik zal ze eens wat laten zien! Ik, Interglot, de grote, sterke professor! Eens hebben ze me miskend... nu zal ik ze mijn genialiteit bewijzen!" Grijnzend rende ze door de verlaten gangen van de Centrale en deed een bommetje in het koelwater. "Arposik!" Sann rende hem tegemoet en sloeg haar armen stevig om hem heen. Wat was dat met Arpos, dat ze zo van hem hield, ondanks zijn rare gewoonten en aparte uiterlijk? Wat voor gave was dat, dat hij haar hart zo deed kloppen en haar zich zo onzeker en oneindig veilig tegelijk deed voelen? Hij kuste haar kort op haar haren. "Sannochka." Ze glimlachte naar hem. "Ik heb een verrassing voor je." "O?" "Wacht maar." Hij keek op zijn horloge. "O. Ik moet even weg. Zo weer terug." Hij trok een kompas uit zijn zak, keek naar de zon, naar het kompas, zocht een richting en rende weg. Sann keek hem verbaasd na. Wat was er toch met hem? "Doe het dan." Michelangelo schopte tegen het geitenlijk dat in zijn woonkamer lag. "Verdomme, kutbeest. Ik zeg, doe het dan! Arwa! Aaarwa! Arwa, kom op!" Maar de geit zag er niet uit alsof ze ooit in haar leven nog iets ging doen. Uit haar anus kropen dieren die in hun leven nog nooit daglicht gezien hadden, en haar ogen deden denken aan Heksjuhs vagina na een nieuwe abortus. Michelangelo knielde neer en trok de bek open. Een gele geitentand viel op de grond. Hij probeerde er vodka in de keel te gieten, maar zelfs de slikreflexen leken niet meer intact te zijn. Grommend kwam hij overeind. "En toch", mompelde hij, "en toch. Er moet toch een manier zijn om haar weer te laten lopen! Ze reageert niet meer op seks, niet meer op alcohol, niet meer op haar naam..." Een idee kwam in hem op. Hij, Michelangelo, was trouw. Niemand in Vzryv was nog trouw aan Interglot, die een paar jaar geleden uit het dorp verdreven was nadat ze perongeluk een kind in een emmer zoutzuur had laten vallen, alleen Sann en hij. Interglot kon de geit weer tot leven brengen. Hij laadde de geit op zijn schouders en ging aan op de Centrale, waar Interglot zich verschool. "Lieve God." Onait zat op zijn knieën voor het haardvuur te bidden. "Lieve God. Wilt u alstublieft zorgen dat het vodka gaat regenen en dat mijn moeder doodgaat? Dan zal ik nooit meer dronken zijn in de kerk en mijn tiende verjaardag in het klooster vieren. Vindt U dat goed, God? En Isos Xristos. Amen." Hij sloeg een onbeholpen kruis en glimlachte naar de vlammen. Bright Blue kwam de kamer ingelopen. "Onait! Het is tijd om te gaan slapen." Hij schudde zijn hoofd. "Ik wil niet, mama. Ik wil binnen blijven." "Wat moet ik nou met zo'n zoon? Is het al niet genoeg voor me dat mijn dochter en kleinkind dood zijn? Moet ik ook nog een slechte zoon hebben? Chërt voz'mi. Ach, ach, God mag me wel tot zich nemen..." Ze schudde droevig het hoofd. "Ja, dat mag God wel ja!" "Onait!" Daar had hij een klap te pakken. "Zo spreek je niet over je moeder! Ga naar buiten!" Onait trok zijn bovenlip op en stapte weemoedig naar buiten. Maar - wat was dat? Waar kwam die vertrouwde geur vandaan, wat maakte zijn mouwen nat? "Vodka!" schreeuwde hij. "Mama, mama, het regent vodka!" Bright Blue kwam naar buiten rennen en - en hieruit blijkt maar weer eens, hoe groot God is en hoezeer wij vertrouwen in Hem moeten hebben! - aan de hemel verscheen een bliksemflits en een grote, stralend groene hand. Bright Blue en Onait staarden in opperste verbazing naar boven. De hand strekte zich uit naar de oude vrouw, pakte haar vast en kneep haar fijn. Toch, en dit bewijst het ware wonder, bleven er geen hersendraadjes of snotpegels aan de groene Hand hangen. Na een kleine minuut liet de Hand los om weer terug te gaan naar de hemel waar Hij vandaan kwam. Onait bleef achter. Hij staarde naar de restjes van zijn moeder voor de voordeur en sloeg een kruisje. Interglot: ![]() -- Helaas, domme dorpelingen, jullie hebben de tovenaar opgehangen. Deelnemerslijst: 1. Schrödinger 2. Syori 3. Sabir (weerwolf) 4. Uice 5. arPos 6. .sann 7. Onait Sirch 8. Little Phoebe (dorpeling/geliefde) 9. snoopy (dorpeling/geliefde) 10. Michelangelo 11. Röps (evilziener) 12. Eye of Sauron 13. Interglot 14. Mr.Mark (verrader) 15. Bright Blue (tovenaar) 16. Fantôme 17. Furby Feeder (dorpeling) 18. Vegs (dorpeling) 19. Absinthe 20. Heksjuh Blauw = opgehangen. Rood = opgegeten Groen = gestorven van liefdesverdriet
|
|
|
Verwijderd
|
Interglot
Schrödinger1 arPos3 Eye of Sauron9 Syori11 Bright Blue Bright Blue Michelangelo2 .sann6 Uice Heksjuh (voorlopig) arPos Fantôme4 Absinthe5 Interglot8 Onait Sirch10 Oke de verrader onder Bright Blue dus in het rijtje arpos of interglot. Of écht 4 echte stemmers onder Bright Blue. Maar ik neem aan 2 wolven onder Interglot? En 1 of 2 onder Arpos. Dat zou betekenen dat tussen deze mensen: Schrödinger1 arPos3 Eye of Sauron9 Syori11 2 wolven zitten. ArPos lijkt mij duidelijk maar wie dan nog meer? Arpos zeker. Schrodinger de stille? Arpos express EoS aanvallen, fijne tactiek zie ik ze wel voor aan, of is het toch Syori die gisteravond tot laat lekker aan het posten was in WSZ maar heel laat haar stem doorgaf. Dit met reden, ik vond het vrij verdacht. En dan missen we er nog 1? Ik ga hier even heel goed over nadenken. edit: toch 1 wolf onder bb en gecoverd door verrader? Betekent dat ArPos en Interglot zeker wolven zijn. Onder interglot sowieso 2 wolven. Dat lijkt mij logisch. Laatst gewijzigd op 21-06-2011 om 21:16. |
|
|
|
Verwijderd
|
Oeh, die had ik niet aan zien komen.
Okay, sowieso twee slechteriken onder Interglot dus. arPos lijkt me er daar sowieso één van. Interglot vind ik nog steeds verdacht. Het is dan natuurlijk ook geen wonder dat de enige niet-wolf uit de drie eruit is gegaan, ervan uitgaande dat arPos en Interglot allebei wolf zijn. Hmm. |
|
|
|
Verwijderd
|
@Michelangelo: Ga je nou echt het feit dat ik in Saai aan het posten was aanhalen om me te verdenken? Come on, you can do better than that. Even voor de duidelijkheid: Toen jij mij aansprak in Saai moest ik bijna weg en ik heb mijn stem doorgegeven direct nadat ik thuiskwam.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Jammer van BB.
Een ding staat iig vast: de wolven zijn verspreid, dus onder elk rijtje staat 1 wolf. Dan, moet er onder Interglot of onder arPos een 2e wolf staan. Zonder de wolven, was de stand dus (van boven naar beneden) 3-3-3 of 4-3-2. In het eerste geval staat de verrader of onder Interglot of onder arPos, en die stemt dan op BB. In het tweede geval staat de verrader onder Interglot, en die stemt dan dus op BB. Grootste kans op aantreffen slechterik is dus onder het rijtje van Interglot. ArPos moet wel wolf zijn, en ik denk dat Interglot er ook één is. Ik denk dat ook Hesjuh een wolf is. Mijn idee is dan ook om op te hangen in de volgorde van: 1. arPos 2. Interglot 3. Heksjuh Fantôme is de verrader. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar idd minimaal één wolf per rijtje. Onder Interglot is dat Arpos Onder Arpos ben jij het (Onait) Onder Bright Blue weet ik nog niet, even lijstjes vergelijken. Verder staat of de verrader onder Interglot (en dan ben ik dus geen verrader, zoals jij beweerd ) of een tweede wolf.Ik denk dat Syori misschien de verrader is.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Oke, volgens mij kan het niet anders dan dat er twee wolven onder Interglot staan + de verrader, er géén wolven onder bright blue staan en er dan ook twee wolven onder ArPos staan. Mijn verdachten zijn dan Arpos als wolf, Onait als wolf, Interglot als wolf en EOS als verrader of als wolf en Syori als verrader of als wolf.
Mensen die dan vrijgesproken zijn, zijn Michelangelo, Sann, Uice en Heksjuh. Ik zal het proberen uit te leggen. (misschien kan het wel anders, help me dan even, misschien is er wel een waarschijnlijker scenario )Interglot had, volgens het lijstje 5 stemmen. Bright Blue 4 en Arpos ook 4. In dat geval had Interglot eruit gelegen. Dit is niet gebeurd want Bright Blue ging eruit. Het is niet mogelijk dat er twee wolven onder Interglot staan, 1 wolf onder BB en 1 onder Arpos en de verrader niet heeft geknoeid. Dan was de uitslag namelijk 3 - 3 - 3 geweest en hadden we geweten dat het gelijkspel was. Het is ook niet mogelijk dat er onder Arpos geen wolven staan. Dan zouden de wovlen onder Interglot en BB verdeeld moeten zijn, maar dan had Arpos er gewoon uitgelegen en dat is niet gebeurd. Het kan ook niet dat er onder Arpos maar één wolf staan. Dan waren er drie stemmen op Arpos geweest en hadden de andere wolven zich over Interglot en BB moeten verdelen. 2 onder BB en 1 onder Interglot had betekent dat Interglot eruit had gelegen en 1 onder BB en 2 onder Interglot had gelijkspel tussen die twee betekent. Allemaal scenario's die niet zijn gebeurd. Wat wel kan is dat er twee wolven onder Interglot staan en één verrader Arpos is dan hoofdverdachte nummer één als wolfzijnde. Dan houden we EOS, Syori en Schrodinger over. Als ik kijk naar de ronde waar het tussen Snoopy en Interglot ging (wat gelijskpel had moeten zijn maar waar Snoopy eruitvloog) waren er dus méér echte stemmen op Snoopy dan op Interglot. Om die reden vind ik Schrodinger (die toen Snoopy stemde) minder verdacht en EOS en Syori (die toen Interglot stemden) verdachter. Ik denk dus dat ArPos wolf is en óf EOS de andere wolf is en Syori verrader of precies omgekeerd. De verrader zou dan geswitcht moeten hebben naar Bright Blue. Dit maakt dat er op Bright Blue 5 stemmen zijn. Stel dat er onder Bright Blue een wolf zou staan, zou dat overhouden 3 voor Interglot, 4 voor BB en 4 voor Arpos. dan was het dus gelijkspel geweest. Dat kan dus niet: vandaar dat ik denk dat er géén wolven onder BB staan en er dus ook twee wolven onder Arpos staan. Hiervan verdenk ik (uiteraard) Onait en Interglot dan maar. Dit omdat ik mezelf niet verdenk en Absinthe eigenlijk ook helemaal niet. Ehh, is het te volgen?
|
|
|
Verwijderd
|
Het is anders heel goed mogelijk dat er een wolf onder BB staat, hoor.
Als er twee wolven en een verrader onder Interglot staan en de verrader stiekem toch BB heeft gestemd, dan heeft BB nog steeds vier stemmen. Interglot heeft er dan maar twee en arPos heeft dan drie stemmen. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind het wel erg raar dat je die optie zomaar van tafel veegt. |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 21:33 | |